Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Iluze času

22. 02. 2021
1
3
237
Autor
HanaT

Žijeme v krásné iluzi, 

že jsme pány času 

a že zrnko v klasu

dozrává ihned

po našem příkazu 


3 názory

Aru
02. 03. 2021
Dát tip HanaT

okamžitě dozraj, nebo se neznám, no tak, já čekám :D


HanaT
24. 02. 2021
Dát tip

Děkuji, určitě na básni ještě zapracuju.


Hanko, poselství báseň nese a je to poselství dokonce vážné, důležité. Proto by byla škoda, technicky verše nezpracovat lépe. Máš tam rým - času - klasu, který je lehce se nabízející - dočkej času jako husa klasu.

Pak není jasné, jestli jsi zamýšlela jako rým klasu - příkazu. Jestli ano, není to příliš čisté (když už rým, toak to má cinknout). Pokud to rým být nemá, pak bych zakončil slovem, které rým ani zdaleka nepřipomíná, právě proto, aby to nebylo považováno za špatný rým.

Poslední verš mi přijde těžkopádný ve srovnání se slušným rytmem těch dvou "trochejských" nad ním. Vazba celého díla mi nepřijde tak pevná, aby se vešla do kategorie - vázaný rým. Spíš miniatura.

Hele, jak jsem psal na začátku, tvá myšlenka je výborná, ještě s tím zabojuj.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru