Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jarní nenálady 2: Dubnová epopej

23. 02. 2021
5
9
443
Autor
Aru

Mohla to být povídka, ale to téma je prostě už tolikrát zpracované ze všech stran a od pradávna, že to prostě nemá smysl... Plus prostě znovu nabobtnává nový rok - jako už tolikrát předtím - a mě zase pohltili jisté statistiky o kterých jsem si myslel, že už jsem na ně imunní, což byl jako vždy omyl.

Jenom automaty

a malá noční můra

sedli si spolu

aby sepsali svoje bezcenné pocity

skrz praskliny vědomí

Už dávno nic necítím

A jak tam seděli

bylo ticho

dokud jim noc nezavřela oči


9 názorů

Aru
24. 02. 2021
Dát tip blacksabbath

muří nohu nevlastním, tak použiju ty ostré předměty, nože např., děkuju za tip proti můrám :D


.....Můra je nadpřirozená bytost ve slovanském a germánském folklóru, která způsobuje zlé sny, tedy noční můry.......Můra je člověk, nejčastěji žena, jehož duše při spánku odchází a tělo leží mrtvé. V některých podáních má takový člověk duše dvě, z nichž odchází pouze jedna. Lze jí poznat podle hustého, tmavého obočí, někdy srostlého, jindy zase mají zcela ploché chodidlo....chrání před ní muří noha nebo umístění ostrého předmětu do postele....jak vidíš......já to nepsala kvůlivá opravení i/y....:-)))))


Aru
23. 02. 2021
Dát tip

vím že i/y je špatně určený, ale opravovat to nebudu, je to mimo se vším všudy :D


jjj někteří z nás jsou ti automati...a vobčas je lepší kolík na nosu...*/******


Aru
23. 02. 2021
Dát tip

původně tam bylo Y, ale nebyl jsem ve stavu to gramaticky určit správně...


Aru
23. 02. 2021
Dát tip

to ano :)


Alegna
23. 02. 2021
Dát tip

ta atmosféra vyvolané tvými slovy funguje ..... taky by mě zajímalo "i"

 v seděli


annnie
23. 02. 2021
Dát tip blacksabbath

Dobře depresivní. Myslím ale - chyba v příčestí, ne??? Nebo tím chceš víc naznačit, že ty automaty jsme my lidi? Pak ač gramaticky správně, básnicky dobře. Tip a.


Andělka1
23. 02. 2021
Dát tip

Moc depresivní.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru