Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Starej

23. 02. 2021
18
11
606
Autor
LGarra

Má smutná záda

kulatá a těžká

 
Snad je to křížky
snad dalším kolečkem 
kolem nás
 
Má smutný ruce
bez legrace
zakleslý do sebe 
             staře  
                     vzad
 
Takže ho těší navzdory koncům
piškvorky ještě vyhrávat

11 názorů

per_zay
01. 03. 2021
Dát tip LGarra

hmmm ... T


LGarra
24. 02. 2021
Dát tip

Doufám, tajně doufám, že se vracím zpět k sobě :)... Takhle jsem psala před deseti lety... https://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=402795

Jsem upřímně vděčná, za vaše zastavení... 


Benetka
24. 02. 2021
Dát tip LGarra

No ty bláho! Jak dlooooooooooooooooooooooooooho já nehrál piškvorky...!? :)


LGarra
24. 02. 2021
Dát tip Dagmaram

Tak se zdá, že se mi podařilo zachytit něco "univerzálního", mám radost, že se líbí. Děkuji také :)


Tej
23. 02. 2021
Dát tip LGarra

Moc krásný text....připomnělo mi to mou babičku, jen místo piškvorek by byly křížovky ...děkuji a tip


Dagmaram
23. 02. 2021
Dát tip LGarra

ty piškvorky jsou tak malé, ale pro něho mají význam jako pro jiného velké poslání. A já myslím, že jsou s tím velkým rovnocenné. Člověk si svůj malý velký smysl dokáže nalézt ve všem. 

Teď když jsi mi napověděla, tu hrdost a vytrvání tam opravdu vidím. 


LGarra
23. 02. 2021
Dát tip Gora

Já právě nevím... Chtěla jsem tam vtisknout spíš hrdost, než radost.... Stará škola? Lidi, co to nevzdávaj? Lidi, co vlečou své kříže a čekají, až jejich svíčka dohoří?? 

Ale možná má doma ženu, stařičkou a krásnou, a rozečtenou detektivku... A svůj svět miluje. 

 


Dagmaram
23. 02. 2021
Dát tip LGarra

Je to moc pěkné. Má svou radost a při ní jistě jiskru v oku. Malý velký text. 


annnie
23. 02. 2021
Dát tip LGarra, Benetka

Ach jo... Pořád se to snažím pochopit, abych jednou byla připravená... A pořád mi to nejde. Pořád tolik doufám v rychlej, smířenej, důstojnej odchod... A tváří v tvář takovýmuhle textu se pak stydím za svou nepokornost... Tip a.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru