Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Těžko uvěřitelné historky z natáčení

23. 02. 2021
5
6
225
Autor
Puškyn

 

Není na světě většího potěšení, nežli sledovat záznam jednání poslanecké sněmovny. Česká televize moc dobře ví, proč to vysílá ve dvě hodiny ráno, protože sledování poslaneckých interpelací je pouze pro silné povahy. Kupříkladu poslanec Igor Řachanda byl podnikatel a psychopat, což není nijak výjimečná kombinace. Založil si firmu na prodej autolékárniček hned druhý den po svém zvolení do Poslanecké sněmovny a začal s podnikáním. Od té doby každý půlrok interpeloval ministra dopravy ohledně změny složení jejího obsahu a nařízení o povinné výbavě. Jistě ani třeba dodávat, že každého půlroku uspěl, jednou byl povinný šátek, jindy zase nůžky. A než mu skončil poslanecký mandát, jeho firmě se podařilo prodat osm milionů autolékárniček a po skončení volebního období si za vydělané peníze pořídil bývalý poslanec Řachanda filmové studio.

Pornoherečka Lucie Merry Bochánková z Prahy 6 byla na roztrhání. Zde si pravděpodobně většina čtenářů pomyslí, že je to míněno pouze obrazně, zájmem producentů o její angažmá, ale není tomu tak. Lucie chtěla být první pornoherečkou na světě, která natočí erotickou scénu s krokodýlem. Ředitel zoologické zahrady Ivo Pánek byl jejím nápadem uchvácen a rozhodl se zapůjčit krokodýla nilského pro netradiční natáčení. Film produkovalo studio Řachanda Production, které se rozhodlo erotickou scénu s dvoumetrovým krokodýlem natočit přímo v areálu ZOO u bazénku. Unylá Lucie podcenila plazovu hbitost a během několika sekund si ji krokodýl stáhl k sobě do vody. Kdo ví, jak by to dopadlo, kdyby se za ní nevrhl kameraman a nepodařilo se mu ji zachránit z netvorova chřtánu s pouhou zlomeninou zápěstí. Nyní je bývalý poslanec společně s ředitelem Pánkem a režisérem Vilným vyšetřován pro ublížení na zdraví z nedbalosti.

Hrdinný romský kameraman Fero Červeňák měl Karlovu univerzitu. Když jste se o tuto kuriozitu začali blíže zajímat, vyšlo najevo, že ji má vytetovanou na levém rameni. Přišlo mu to vtipné, všude říkat, že má vysokou školu v paži. Jelikož byl minimálně poloviční Rom (Ferův otec přísahal, že neví, kdo byla jeho matka), pobíral invalidní důchod. Jako kameraman v pornofilmech si přivydělával ke svému důchodu nemalou částku, jelikož pornobyznys je nejlepší byznys. Za záchranu pornoherečky Lucie dostal od prezidenta medaili (z hliníku) a diplom. Ve skutečnosti za ní do bazénku skočil, protože měla na natáčení půjčený jeho zlatý řetízek, jinak by se neobtěžoval, nicméně diplom si hrdě vyvěsil v obývacím pokoji a házel do něj po večerech šipkami.

A to je asi tak vše ohledně těžko uvěřitelných historek z natáčení, které se v tomto odvětví stávají prakticky denně. A proto vám všem doporučuji, abyste ihned přestali s natáčením těch pornofilmů, ať už jako aktéři, nebo členové štábu, a šli raději poctivě pracovat do supermarketu a chytit od zákazníků Covid, jak se dnes sluší a patří.


6 názorů

Bystroočko
24. 02. 2021
Dát tip

:-) aj plač.

 


Incognit
24. 02. 2021
Dát tip

Mně to přijde jako dosti naturalistický realismus.


Puškyne, tak toto jsou vážně těžko uvěřitelné historky. Já jim ale (bohužel) věřím. Je zábavné jim věřit, tak proto :) Zároveň i celkem smutné vidět, co všechno lidé mají a co dělají. Vždyť je to poslanec ten Řachanda?! Tak co vyvádí? :D Teď se směji a zároveň se mi chce brečet..., proč? Ve Tvé miniaturce, velmi pěkně popsané, jde vidět, že všichni jsou vším propleteni.

Ráda jsem si zase početla :) TIP!

P.S. Mně se náhodou tento "třeskutý humor" líbí! Občas je dobrý, alespoň se mám čemu zasmát v této době :) 


annnie
23. 02. 2021
Dát tip

Opět pobavena. Tip a.


Dagmaram
23. 02. 2021
Dát tip

ještě jsem od tebe nic nečetla. Tohle je bezva. Asi přijdu zas :-)


Prosecký
23. 02. 2021
Dát tip

Nedávno mi několik písmáků vyčetlo "třeskutý humor". To by mě zajímalo, co by řekli tady, viď, luzz?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru