Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

antivirová úvaha matoucí

24. 02. 2021
19
18
595
Autor
aleš-novák

pokud neumíte anglicky

nemusíte se bát

britské mutace


18 názorů

Muamarek
03. 03. 2021
Dát tip aleš-novák

Nový trend u sportovců: Pozitivní testy na doping vystřídaly pozitivní testy na COVID 19...


aleš-novák
25. 02. 2021
Dát tip Savage Flame, Kočkodan

takže německá mutace se jmenuje stejně jako britská? zajímavá strategie...:o)


Kočkodan
25. 02. 2021
Dát tip snake_01

 

Já jen plaše špitnu, že se moje choť jmenuje Brigitta…


rozumím, Břízo.

Arnošt Lustig je příkladem, že i v daleko složitějších životních situacích se lépe daří, pokud si lidé zachovají aspoň trochu humoru... 


Bříza
25. 02. 2021
Dát tip

Ta těhotná holka, co se v Chebu dusí na JIPce se asi už nezasměje . . .


Tak jsem pribuznym vzkazal, pro jistotu cesky a s odkazem na google prekladac, ze to, jak se ode dneska budu tvarit na to co mi reknou jako idiot, je pouze obrana, proti one mutaci... Zklamal me jen bratr z Londyna, ktery se me obratem optal, jak je mozne, ze se tomu branim uz tolik let dopredu... :/ :D S.F.


Dagmaram
24. 02. 2021
Dát tip aleš-novák

Budu se bránit americkou výslovností :-)


Tak to se nebojím.


Hamar
24. 02. 2021
Dát tip Dagmaram

Asi mě jako mírně pokročilého jen lízne! :-)


Diona
24. 02. 2021
Dát tip Benetka, Alegna

to je báječná zpráva pro nás-jazykové tuponě  :-) ...hned se mi ulevilo


Alegna
24. 02. 2021
Dát tip

tak to mám dobrý :)


snake_01
24. 02. 2021
Dát tip aleš-novák, Alegna, Diona, Benetka, Gora

Vzhledem k tom, že britská varianta už má jméno: Brigita, zajímalo by mě, jak se asi bude jmenovat česká varianta, až vznikne, možná bychom na to téma mohli vyhlásit soutěž... Czechita? A taky mě napadá jméno pro tu jihoafrickou, co takhle JARka?


Kočkodan
24. 02. 2021
Dát tip aleš-novák, Alegna

 

Aleši, já se od určité doby už nebojím otvírat tvoje dílka, což je pro mne ještě mnohem důležitější. Ich bin froh, dass ich den Mut gefunden habe. ;-)


aleš-novák
24. 02. 2021
Dát tip blacksabbath, Alegna, Benetka

covid je jako pivo...když se ho chceš zbavit, potřebuješ pořádný odvirák :o)


Já Lucie píšu...
24. 02. 2021
Dát tip aleš-novák, Kočkodan, blacksabbath, gabi tá istá, Alegna, Savage Flame

Kolik řečí umíš, tolik máš virů :)


blacksabbath
24. 02. 2021
Dát tip Alegna

jj...kolik řečí umíš...........................


LGarra
24. 02. 2021
Dát tip blacksabbath, Alegna

Ani africky... Uf... 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru