Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Déšť a zrádný Měsíc

25. 02. 2021
11
24
352
Autor
Savage Flame

Déšť a zrádný Měsíc


Kap, kap, kap… To déšť bubnuje na tamburíny parapetů. Slzy světa stékají po skle. Usmívám se a myslím na Tebe...

Zase mi se smíchem cucháš vlasy a mé vztekání zaháníš polibkem. Mlčíme, tak jako tenkrát, poprvé. A přece si říkáme tisíce vět. Tvé oči se smějí a já jsem ten nejšťastnější na celém světě, protože se smějí na mě. Mezi kapkami deště se třpytí Tvá tvář a já cítím, že není nic, čeho bych se s Tebou měl bát.

Ustává to mokré staccato a poslední krůpěje mizí pod pohledem chladného Měsíce, který vykukuje skrz potrhané mraky. Už nevidím Tvou tvář a zmateně bloumám očima po nebi, kam mi Tě ten zrádce Měsíc odnesl. Volám déšť a nadávám Měsíci, co mi Tě vzal.

Je to už tolik let a já, stále ještě kluk, který s Tebou bláznil po lukách, čekám.  Vím, že se nevrátíš, lásko. V duši mě mučí Tvůj cejch, ale já si přesto nedám vzít Tebe a své sny o nás. Ne, nechci být nedočkavý. Vždyť vím, že Ty na mě stále čekáš a vím také, že to jen já mohu přijít za Tebou. Snažím se žít i pro naše malé radosti a plány, které mi tak moc schází a vím, že budu už navždy Tvůj. Chybíš mi, lásko a já doufám, že snad, jednou budu za Tebou smět přijít a zase Tě hladit a líbat…

Ne nebudu už mlčet. Tentokrát Ti to všechno tisíckrát povím.

Já přijdu, Má nejdražší…


24 názorů

To Dagmaram: Dekuji... S.F.


Dagmaram
26. 02. 2021
Dát tip Savage Flame

Savi, díky, že ses otevřel a třeba to přináší i jistou úlevu. Není ti snadno samému, tomu rozumím. Tady jsi mezi svými. :-)


To Martyska, blacksabbath: Dekuji, ;) S,F,


bez komentáře......................................................................*/*************************


Martyska
26. 02. 2021
Dát tip

moc hezké


Savage Flame
26. 02. 2021
Dát tip blacksabbath

To Dagmaram: Strasne dlouho jsem si vycital, ze jsem se nechal predbehnout a pocit az nepatricnosti a nespravedlnosti mivam casto stale... Tohle bylo vlastne poprve, kdy jsem o tom vubec dokazal alespon napsat. Dokazat o tom  mluvit nahlas a nejen ve sve hlave mi pak trvalo jeste dalsich par let... A uprimne, ani dnes, po vic nez trech dekadach, to pro me neni uplne snadne a nekdy to stejne stale nedokazu... Dekuji. ;) S.F.


To Evženie Brambůrková: Kouzlo prvnich lasek je asi do jiste miry univerzalni... Dekuji. ;) S.F.


To stromeček: Tohle mi skutecne nikdy nezevsedni... Dekuji. ;) S.F.


To Alegna: Dekuji. ;) S.F.


To vesuvanka: Dekuji. ;) S.F.


K3: Dekuji. ;) S.F.


Savage Flame
26. 02. 2021
Dát tip Já Lucie píšu...

Já Lucie Píšu...: Ano, opravdu byla a vzdy bude... Dekuji. ;) S.F.


To Incognit: Moc dekuji za krasna slova a pochopeni. ;) S.F.


To Nami 99, MilanH: Dekuji. ;) S.F.


Dagmaram
25. 02. 2021
Dát tip

juj, tohle je něco, co mám teprve před sebou. A navíc jsem sobec, umřu si první :-)

moc hezké


Až jsem slzu zamáčkla. Nějak si do toho vždy propašuji něco svého a zabloudím do podobně nádherných dob.


stromeček
25. 02. 2021
Dát tip

Rozjímání na téma, které nikdy nezevšední.


Alegna
25. 02. 2021
Dát tip

opět text od srdce a přes ten ukrytý smutek vidím v něm naději****


vesuvanka
25. 02. 2021
Dát tip Savage Flame

Krásně napsané , romantické  a smutné..., TIP


K3
25. 02. 2021
Dát tip

Tak to má být. Romantické a melancholické.


Je hodně podobná té včerejší Někdy se ozvu. To mi ale vůbec navadí :) Je stejně tak romantická, plná naděje a hlavně pro Tebe samého, musí být důležitá. A jestli ano? Tak tvoříš tu správnou věc :) 

TIP!


Incognit
25. 02. 2021
Dát tip

I přes takový ten pocit, že některá slovní spojení a obrazy už znám, moc oceňuji vklad osobní zkušenosti a osobní účasti. Možná je tam více slov, než musí být v básni, či v púoetickém textu, ale určitě je tam přesně tolik slov, kolik člověk potřebuje k tomu, aby se vyjadřil před sebou a před věčností k tomu, k čemu se momentálně vyjadřit musí. Chápu a děkuji. Dávám tip. 


MilanH
25. 02. 2021
Dát tip

Hezké !


Nami 99
25. 02. 2021
Dát tip

Hezká, něžná, plná naděje.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru