Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Za okrajem

26. 02. 2021
9
5
295
Autor
Rainy

Opatrně nahlížím za okrajem lhostejných rán.

 

Bez naděje... jako ti lidé,

co na křižovatkách osudu 

neumí se rozhodnout,

zda vpravo či vlevo.

 

Tak zůstávají na místě, zoufale bezradní, stát.

 

Prý i se studeným srdcem 

nějak žít se dá.

Snad probouzet mohla bych se pak 

bez dalších těžkých ztrát.

 

Jenže nemůžu. Ne, dokud je tu někdo, kdo má mě rád.

 

Bez lásky... navždy zřejmě nepůjde to, 

nezbývá než znovu riskovat.

Nechat se zas trochu ochočit 

a doufat, že nebudu litovat. 

 

Alespoň tentokrát.


5 názorů

Rainy
04. 03. 2021
Dát tip

Děkuji všem za přečtení i vyjádření!

Ano, Malého prince mám také ráda a zařadila jsem tam slůvko "ochočit" úmyslně, právě s odkazem na moudrou lišku z Malého prince :) Vím, že i když se teď bojím, stejně do toho zase časem půjdu a naplno, jinak bych to nebyla já.


Dagmaram
26. 02. 2021
Dát tip

pěkné:-)


Mam take rad Maleho prince... A lisku obzvlast asi i proto, ze mi hodne pripomina me... A ano, to ochoceni mi ji take okamzite pripomnelo... Ona chtela ochocit i kdyz vedela, ze ji bude bolet az se rozlouci... Pro me ona je hlavne o nadeji, vire, touze a smireni s tim, ze mit rad holt casto i boli... Neco podobneho take citim z tech radku, i kdyz ne az tak bez vyhrad primajici bolest o niz uz predem s urcitosti vi... I tak se mi libi, stejne jako nadeje, kterou v tom citim take... Dekuji ;) S.F.


Andělka1
26. 02. 2021
Dát tip

Bojíme se otevřít Lásce, že zase dostaneme do držtičky - bude za tím ta liška z Malého prince. 


Norsko 1
26. 02. 2021
Dát tip Diona

Na román


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru