Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Věřím

03. 03. 2021
9
5
407
Autor
Nagihan

A k čemu to asi tak bude maličký? Je to jako když hodíš kámen do vody. Udělá vlny, a pak už jen klesá ke dnu. Podíval se starý medvěd na svého nezvyklého společníka, s výrazem zkušeného otce klidnícího synovu horkou hlavu. To těžko, vždyť já přece nejsem kámen! Odvětilo mu na to malé bílé nic na zemi. Celkem kurážně, když ještě před okamžikem mohlo být tak akorát rybí potravou, kdyby ho nezachránil. No, tak jen naděláš o něco víc vln. 

Jak duha v křišťálovém kamínku,

svět barevný a plný krás,

hluboko v srdci nosím vzpomínku,

zářivou jak Orionův pás.

Jsem poloviční, bez energie,

zhasínám a zvolna blednu,

přesto naděje ve mě stále žije,

odhodlaně dívám se vzhůru,

ač klesám jen hlouběji ke dnu.

Věřím v tebe lásko, ve tvé zázraky,

věřím v naději a odpuštění,

věřím a dívám se na mraky,

 

věřím ve slunce, které zatím vidět není.


5 názorů

MilanH
04. 03. 2021
Dát tip Diona, Nagihan

Věřit je důležité :-)


Andělka1
03. 03. 2021
Dát tip

Hezké, vážně.


Incognit
03. 03. 2021
Dát tip

Slunce vidět možná není, ale je tam!Věřte!


Nagihan
03. 03. 2021
Dát tip

Omlouvám se, dávám vše do volných veršů. Jsem hloupý, a nevím kam to správně zařadit. Děkuji za upozornění, zkusím se to naučit.


Benetka
03. 03. 2021
Dát tip Nagihan

Toš...

Především mi to přijde jako vázané verše. Ale su tvor omylný toš sa možná pletu.

A možná že su už tež na mraky...

Nicméně je hezké neustále něčemu věřit. Ať už se to jmenuje LÁSKA nebo nějak jinak!

To pak má jeden aspoň pocit že je ještě naživu.....


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru