Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PrOTESTOVACÍ

04. 03. 2021
13
15
380
Autor
Mates Straba

Tak nám včera v práci vytřeli nosy.

Jsem z toho negativní.

Navíc jsem nesympatické zdravotní sestřičce dal své telefonní číslo.

Kolegyně, která ve frontě na pánské záchodky, kde bylo zřízeno jakési centrum, povídala něco o způsobech lobotomie, zákrok odmítla s tím, že si počká, až budou používat jiné praktiky. Zůstala tedy pozitivní – snad z toho nebude chtít někdo vyvodit důsledky.

Doufám, že těmto větám nebudou naše děti rozumět.

Žijeme v době paradoxů.


15 názorů

StvN
13. 03. 2021
Dát tip

Fajn hříčka, ale autor byl negativní ještě před testem. Pozitivita je životní styl. 


Kde by ses dnes jinde mohl seznámit s děvčetem než při virování. :-)))


Incognit
04. 03. 2021
Dát tip

Mně to vytírání nosu nějak zvlášť nevadí. Vlastně to považuji za příjemnější než dolování kapky krve po píchnutí do prstu.... nicméně raději jsem zůstal na domácím office.


blacksabbath
04. 03. 2021
Dát tip Incognit

Mates...třeba kdyby sundala masku....nebylo by to až tak hrozné....jinak brrrrr......já jsem snad ráda, že mám doma samotku.....*/*******


MilanH
04. 03. 2021
Dát tip

... a to velkých  :o)


Jamardi
04. 03. 2021
Dát tip

Já jsem byla dnes u zubaře a tam mně sestra též vytřela nos, ale jemně. Předem mě upozornila, že to bude šetrně, abych se nebála. :) Dříve to bylo jinak, šťourali se až málem k mozku, slyšela jsem o tom. 


annnie
04. 03. 2021
Dát tip

Vytřeli nosy. Vytřeli zrak... Auvajs. Tip a.


Aru
04. 03. 2021
Dát tip

svět se zbláznil :D

ženy jednají invazivně a muži jsou slušňáci, to je děs :D


Aru - síla, co? Je naučená jednat invazivně. (Díky za připomenutí, věděl, zapomněl, asi takto...)

Andělko, skoro mě tvůj souhlas mrzí.

Lucie, díky!


Já Lucie píšu...
04. 03. 2021
Dát tip Diona

Tak to bylo super! Napsal si to naprosto výstižným způsobem :D TIP!

S dovolením vkládám do klubu viru zmar !!!


Andělka1
04. 03. 2021
Dát tip

To teda.


Aru
04. 03. 2021
Dát tip

tak to musí být teda samice, každého obslouží a ještě si vezme číslo :D

(avízko mi ale nepřišlo - dole jsou jména k vybrání)


To číslo jsme měli povinnost dát, byla nekompromisní.


Aru
04. 03. 2021
Dát tip

v těchto časech si nemůžeš vybírat, ber ji i když je nesympatická :D


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru