Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

inzerátem hledám podivnosti své vlastní cizí mysli

Výběr: Zbora
04. 03. 2021
25
20
650
Autor
trojort

„Kdo je to ta Kardašienka?“ Ptá se doktor M.
„Ženská s velkým zadkem.“
„A co dělá?“
„Ukazuje velký zadek.“
„Hmmm. A co dělá jinak?“
„Ukazuje velký zadek.“
„Jsem rád, že nežiju v Americe.“
„Zatím,“ říkám s optimismem.

    Zdalipak po jednání vlády usednou hoši do křesílek, aby jukli na péčko?
    Hlavně, aby to nebylo s dětmi.
    Ale i to se dá ututlat, že nevěděli, že mysleli, že je to film od Věry Plívové – Šimkové.
    „Ale roušky jsme měli.“

    „Víš, že je mi divný, že jsou ti lední medvědi takový dravci,“ řekl doktor M. na lesní pěšině.
    „Když člověk vidí ty jejich medvíďata, tak vypadají tak něžně.“
        „No ono to může být tím, že v tom jejich prostředí není jen tak jednoduchý najít potravu. Těžko se jim pak divit, že působí tak nasraně při setkání s bílkovinami. Často narazí jen na nějakou mršinu a prý nepohrdnou ani mrtvolou jiného medvěda. To jenom mi toho tolik naděláme, co se týče kanibalismu,“ povídám a doktor M. se mi podíval někam přes hlavu, jakoby mě zrovna teď nechtěl vidět.    
        „Já mluvil o něze,“ řekl tam někam mimo moji přítomnost.

PS.
    „Máš sebou očkovací průkaz?“ zeptal se zvesela dealer mladého feťáka.


20 názorů

Lakrov
13. 04. 2021
Dát tip

 Po celou dobu čtení (teda spíš na první pohled, vhledem k nevelké délce textu) mi to připomíná spíš předmluvu k nějakému delšímu literárnímu dílu, ale i takhle samostatně to má něco do sebe (rozpačitost?). Tip.


StvN
12. 04. 2021
Dát tip

Tady mi asi něco uniklo. Celkem se mi líbí lehkost. Ale jenom lehkost je málo. Úvod je zbytečně závistivý a závěr s gramatickou chybou posouvá text někam trochu jinam. 


Luzz
10. 04. 2021
Dát tip

nevím, no. ta roztříštěnost mi vadí, je to spíš takovej soubor skečů / vtípků; žádný pojivo mezi tím.


CHT
10. 04. 2021
Dát tip

nevím, jestli to stojí za to, nutit se do prozaické formy. Předpokládám, že jistá ne-prozaičnost/roztříštěnost je úmyslná.

Líbí se mi to jiskření neočekávaných setkání jistého druhu....


Janina6
10. 04. 2021
Dát tip

Název je výborný. Co se týká miniatur, líbila se mi ta o ledních medvědech, zbytek patří k tomu typu anekdot, které zrovna nemusím.

Oprav si "To jenom my toho tolik naděláme" a "Máš s sebou".

 


Díky.


trojort
06. 04. 2021
Dát tip

...PM

ano...

 


troji, souhlasíš s nominací mini do soutěže PM za březen?


Moc hezké. Živení se velkým zadkem je dost dobré, ale "Těžko se jim pak divit, že působí tak nasraně při setkání s bílkovinami." je asi nejlepší :-))


Evženie Brambůrková
05. 03. 2021
Dát tip trojort

Ty tvoje historky jsou velmi reálné. A mně se líbí.


lastgasp
05. 03. 2021
Dát tip trojort

Vtipně a krásně setaveno. Jen jsme se uchechtával až nakonec jsem se hlasitě řehotal a přitom jsem stačil přemýšlet. Už si zažádal o očkovací pas EU? Pospěš, bude fofr!


trojort
05. 03. 2021
Dát tip

...děkuji...


Abakus
05. 03. 2021
Dát tip Arwen Leinas

...pozerám sa do zrkadla a  je mi ľúto, kam až som to mohla dotiahnúť...


Zbora
04. 03. 2021
Dát tip

Tak jsi to všechno hezky shrnul...


Kočkodan
04. 03. 2021
Dát tip

 

Já působím při setkání s tvými dílky podstatně jinak než lední medvědi u bílkovin.


Danny
04. 03. 2021
Dát tip

pěkné kontrasty, tip


Andělka1
04. 03. 2021
Dát tip

Vše k zamyšlení.


annnie
04. 03. 2021
Dát tip

Tak doktor M mluví o něze... Anna je velmi dojata. Něžně zdraví doktora M. Znovu dojata. Myslí na medvědy. Ještě víc dojata. Dává tip


bixley
04. 03. 2021
Dát tip

Taky jsem nas... při setkání s bílkovinami. :-)


Gora
04. 03. 2021
Dát tip

troji, teď jsem koukala na dokument o ledních medvědech... 

odstaveček o etice je top.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru