Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Niečo covidové

04. 03. 2021
11
11
401
Autor
Abakus

U nás pred očkovaním musím prehlásiť, že nie som robot! Tí sa  asi očkujú let lampou.

 


11 názorů

To nevím, ale snad to ví corona! :)


Abakus
04. 03. 2021
Dát tip

A vie to aj corona a  vedia to aj roboty?


Podle mě, corona na roboty nejde :) Nejsou to lidé ani zvířata...


blacksabbath
04. 03. 2021
Dát tip Abakus, Gora

roboti maj tu výhodu, že jim nešťourají nosem do mozku.......*/***


Nami 99
04. 03. 2021
Dát tip Abakus, Gora

Roboti se se očkují už několik let lampou.


Abakus
04. 03. 2021
Dát tip

Nie som, ale pobavilo ma to a  tak som si skromne myslela ešte pred piatimi minútami, že by to mohlo pobaviť aj druhých.  Na naše spravodajstvo nemám.

Rodina pochovala strýčka, a ten strýček asi žije. Kto preplatí funus a plačky? A ako je to s človekom - znovu ho papierovo a systémovo oživiť asi nie je jednoduché. A zastaviť dedenie, na ktoré sa  rodina možno tešila.


Prosecký
04. 03. 2021
Dát tip blacksabbath, Abakus

Už jsi věkově na řadě? Já ještě ne, ale budu koncem roku. Musím potom zvážit, jestli cena (byť placená pojišťovnou) za očkování není vyšší nežli můj přínos k pokroku lidstav do konce mých dnů.


Abakus
04. 03. 2021
Dát tip

Ďakujem -  až mi začne niečo z nich kašľať, alebo mať zvýšenú teplotu, počúvnem múdre rady.


Abakus
04. 03. 2021
Dát tip Gora

ešte jedna drobnosť, u nás  sa zatiaľ očkujú 75 + -  z čoho vychádza môj hriankovač a môj fén na vlasy. Ešte by som mohla dať zaočkovať elektrický vláčik - silver line.

Oceňujem, že máme stránku extra pre  starcov - začína ako old.  https://www.old.korona.gov.sk/covid-19-vaccination-form.php. Trochu nefunkčná, ale však je to iba pre  staršie ročníky.

 


Aru
04. 03. 2021
Dát tip

pokud je robot zavirovaný, pak je třeba přemazat software, před tím je ale potřeba zálohovat paměť, pokud není účelem mu tu paměť vymazat, např. aby zapoměl na špadné jednání, pokud by ho jeho majitel např. fyzicky poškozoval :D


Abakus
04. 03. 2021
Dát tip

pôvodne k tomu bol obrázok, ktorý dokazuje či som, alebo nie som robot. Ale obrázok zmizol. 

Čím by ste zaočkovali robota?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru