Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

dotykáč

05. 03. 2021
19
45
758
Autor
Dagmaram

zpráva pro mámu

"zítra se na tebkf irůll" -

pes líže displej


45 názorů

Dagmaram
07. 03. 2021
Dát tip atkij

atkij, děkuji za vlídný komentář. Budu se snažit to podat méně uzavřeně a méně "na efekt", ikdyž doufám, že efekt na čtenáře to bude mít. Měla bych si více haiku ještě přečíst, aby se mi to dostalo více pod kůži a věděla, jak na to. Za rady jsem opravdu moc ráda.


atkij
06. 03. 2021
Dát tip

Dagmaram, to je moc krásný moment, zážitek. V haiku, senrju je krásné, že neservíruje doslovně, situačně neuzavírá. 

Jak Tě tak sleduji dělší dobu, vidím, že máš velký pozorovací talent, jsi textově"sluníčko". To je obdivuhodná devíza. V haiku/senrju by však nemělo jít o atrakci. V tomto podání vyznívá trochu ploše, na efekt.


Dagmaram
06. 03. 2021
Dát tip

Díky. Já váhala u bobkovišně. Už je parádně do kuličky :-)


V klidu stříhej. Jaro je tu.


Zbora
06. 03. 2021
Dát tip

:)


Dagmaram
06. 03. 2021
Dát tip

to je málo radosti. Chci radost uvnitř i venku :-)

Pořád. A on taky.

Předešlý hafoš, kterého jsem měli, byl venkovní. Ale už bych to nezopakovala. Zimní měsíce jsou dlouhé a to zvíře je pak osamocené. Aspoň k tomu jsem se teda dopracovala.

Ale jinak se samozřejmě vzdávám


Zbora
06. 03. 2021
Dát tip

Je to prosté. Pes, který je venku mi udělá radost venku :)


Dagmaram
06. 03. 2021
Dát tip

Penumbro, to jsem ráda :-)


Dagmaram
06. 03. 2021
Dát tip blacksabbath

black, ten telefon, hotová bestie. Je dotykovej, napíše si co che, a pak se tváří netečně :-)


Dagmaram
06. 03. 2021
Dát tip

Incognite, co ti to ta máma vlastně napsala?

(občas bojuju s tím, že tady lidi mají fajn nicky, ale pak se strašidelně ohýbají při komunikaci, hihi)


Diona
06. 03. 2021
Dát tip

hihi, jojo, to znááám...tomu říkám spiknutí techniky ,-)


Dagmaram
06. 03. 2021
Dát tip annnie

An, dala jsem to přečíst Maxovi a vzkazuj kdkdkei lslei jeidi uauůůů :-)


Dagmaram
06. 03. 2021
Dát tip

tak to je v pořádku. Psi ven nepatří. Pěkně na gauček k televizi. Pes, který je venku ti přece radost neudělá, že jo :-)


Dagmaram
06. 03. 2021
Dát tip

Di, ani mi neřílej. Mně to kolikrát rozčiluje, špatně se asi trefím a ono to nenapíše nic, tak do toho vztekhle ťupu a ťupu.. Chudák telefon :-)


Zbora
06. 03. 2021
Dát tip

Znám. My jsme vzali psa v mrazech dovnitř a už tu zůstal :)


Dagmaram
06. 03. 2021
Dát tip

Zboro, ty zvířata jsou prostě dárečci. Teď tu mám u sebe maxe, olizuje mi loket a mě se špatně píše :-))


Dagmaram
06. 03. 2021
Dát tip

Morti, to teda je :-)

dnes jsem stříhali keře na zahradě a já si vzpomněla, že bys určitě přesně věděla, který teď v březnu už ostříhat a který ještě ne ..


Dagmaram
06. 03. 2021
Dát tip

Cadmi, naši mi kdysi poslali sms -

"prší budem tady stát"

akorát jim tam místo t skočilo r, výsledek -

"prší budem tady srát"

:-)

 


Penumbra
06. 03. 2021
Dát tip

pobavilo  :)


ten můj si taky píše ...občas....co chce.....a pak mi děti píšou...jestli jsem v pořádku....já jo, ale ten telefon ne.....:-))))))))


Incognit
06. 03. 2021
Dát tip annnie

Wau! Haiku o mámě a dotykáči... Připomnělo mi to, jak jsem svou mámu (83) učil psát SMS (ještě na tlačítkovém telefonu. První zpráva od ní byla: "Agmj mipkn", druhá s využitím pomocného generátoru slov "Ahoj mikro záveje si si kľuka na stoje ale máj na hrudi."


annnie
06. 03. 2021
Dát tip

To je mi pěkný! Glg ff tuqwd tip a.


Diona
06. 03. 2021
Dát tip annnie

Dagmaram, to je boží! Muhehehe :-)))))) tak to mě asi líže nějakej nevidetelnej pes displéj v jednom kuse. Ty dotykáče jsou až hystericky přecitlivělé na ten dotyk, takže buď se tím dotykem lehce minu a netrefím do správného chlívku a nebo je mu to málo a písmenko vynechá. Pak je z mojí zprávy občas toto :  Kradny drn. Hsk de nad? Prsim, kestli pundes di onxhodz, lup ni 3 kilacky. Fekuju. Nej de prkne. Apap. 

Olizuju Tip

 

 


Zbora
05. 03. 2021
Dát tip Gora

To je ještě v pohodě. Starýmu Rendlovi běhá po klávesnici kocour. To je teprve spoušť. Haiku je super ale podle mě je to senrjú :)


To je teda gurmán!

 


Dagmaram
05. 03. 2021
Dát tip

Kočkodane, víš jak to je, na psa se nedá zlobit, slízl to aj se smetanou. Odevzdaný smajlík


Dagmaram
05. 03. 2021
Dát tip

Theo, snad mám. Ani to nechtělo reagovat, jak to bylo oslintany. :-)


Dagmaram
05. 03. 2021
Dát tip

Cadmium ráda jsem bavila, teda vlastně Max :-)


Dagmaram
05. 03. 2021
Dát tip

Norsko, to je zpráva pro psy :-)


Dagmaram
05. 03. 2021
Dát tip

Evženko, jsou to raubíři, ale ten jejich kukuč:-)


Dagmaram
05. 03. 2021
Dát tip aleš-novák, Alegna

Alegno, dobrá polízanice:-)


Dagmaram
05. 03. 2021
Dát tip

dievča, šifrovaná smska :-)


Dagmaram
05. 03. 2021
Dát tip

ze skutečného života, jak od ufona. A pak, že tu nejsou. Možná že Max psal něco těm svým a já mu na to přišla:-)


Dagmaram
05. 03. 2021
Dát tip

Prosecký, ty máš psa nebo je to nakažliý:-)


Kočkodan
05. 03. 2021
Dát tip Penumbra

 

Doufám, že si to za svoje chování Max maximálně slíznul...


Tak snad to máš vodotěsný :)


Norsko 1
05. 03. 2021
Dát tip

Že pes líže, chápu. Tebf mi vrtá hlavou


No fuj, Azore!


Alegna
05. 03. 2021
Dát tip

:))* Lízaná zpráva


dievča z lesa
05. 03. 2021
Dát tip Alegna

psí jazykolam


aleš-novák
05. 03. 2021
Dát tip Alegna

zpráva ze skutečného života...


Prosecký
05. 03. 2021
Dát tip

Dodr chjsp!


Dagmaram
05. 03. 2021
Dát tip

Maxi! fuj ty opice


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru