Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ještě (aspoň) jednou

09. 03. 2021
13
11
495
Autor
Slečna Anna

 

Kdybych měla devět životů, tak bych tě chtěla potkat v každým z nich.

A kdybych tě měla potkat v každým z nich, tak devětkrát jinak.

A kdybych tě měla potkat devětkrát jinak, vždycky bych chtěla vědět, že to jsi ty.

Až se sekáme příště, dej mi znamení.

Já ho rozeznám. Slibuju.

A budu vědět, že mám štěstí prožít si s tebou všechno znovu.

Od začátku.

A pak tancuj se mnou jako poprvé, líbej mě v zapadlých dvorech, utíkej kvůli mně z domu a navštěvuj mě oknem.

A nikdy mě nenech věřit, že je to naposled.


11 názorů

MilanH
18. 03. 2021
Dát tip

!!!


oran
11. 03. 2021
Dát tip

chybi ti tam t.


stromeček
10. 03. 2021
Dát tip Slečna Anna

Krásná voňavá romantika. Vítej na "Písmáku". Tip.


Morticia Adams
10. 03. 2021
Dát tip Slečna Anna

Tak to se mi líbí velmi ! *


K3
10. 03. 2021
Dát tip

V tom případě bys byla asi kočka, že? Pro začátek hezké.


Thea v tramvaji
10. 03. 2021
Dát tip K3, Slečna Anna

Ahoj Anno! Máš to pěkné :) Jen stále uvažuju nad tím koncem - proč věřit? To je tak silné, že to upoutává mou pozornost a hledám v tom. Možná by stačilo "A nikdy mne nenechej si myslet, že je to naposledy. " Ale nechci ti do toho vrtat :) Vítej na Písmáku! Tvé první dílko se mi líbí!


Dagmaram
09. 03. 2021
Dát tip Slečna Anna

Hezké :-)


Incognit
09. 03. 2021
Dát tip Slečna Anna

Hezké. Já bych to nazval poezií v poezii a ne poezií v próze. Má to náboj, myšlenku, i pointu. Kompaktní, jasné a osobní. Dávám tip. 


Já Lucie píšu...
09. 03. 2021
Dát tip Slečna Anna, K3

Slečno Anno, vítám Tě na Písmáku! Ať se Ti tu líbí a nikdy se od své tvorby nenech odradit :) Nech se inspirovat od ostatních písmáků, děl a hlavně se sama co nejvíce projevuj! Jinak... super nick :)

Tvé dílo se mi líbí! Oceňuji nápad. Skvěle si se dokázala vždy vrátit k původní pointě. To si myslím, že není lehké... Moc pěkná poslední věta. Ta je jako třešnička na dortu :) Za celkový, velice příjemný a čtivý, dojem tip! 


annnie
09. 03. 2021
Dát tip Slečna Anna

Anna zdraví Annu a říká: máš to moc pěkný! Vítej a pobuď v radosti. Tip a.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru