Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zlatíčka

09. 03. 2021
20
16
542
Autor
Marcela.K.

slunce ti beží naproti

rozsvítí letící pramínky vlasů

neviděla jsem větší krásu

zlatíčko...

 

v zahradě mého dětství

opět rostou mladé jabloně

švestky jen krčí rameny

 slunce kličkuje větvemi

 

...a Coudy se vyhřívá

na svém náhrobním kameni

 

 

 


16 názorů

Marcela.K.
04. 04. 2021
Dát tip

Dík, snaha byla ;-)


Sentimentální mi to nepřipadá. To bych tady na Písmákovi našla jiné sentimentální adepty s větším počtem tipů :) Mi se to líbí. Nejlepší je kličkující slunce a Coudy. Někdy jsou určité situace v životě až neskutečně snové.... Dobře jsi to zachytila.


S tím focením je to pravda - fotím=nepíšu, píšu=nefotím.


Marcela.K.
11. 03. 2021
Dát tip atkij

atkij, jsem ráda, že víš, že vidíš dál za text.

Jsem taková, vždy jsem taková byla a nemyslím si, že bych byla sentimentální v tom významu, jaký je sentimentu přisuzován v dnešní době.

Dcera mi nedávno vybírala nový mobil. Hledala takový, co dělá dobré fotky. Řekla mi, že hezky fotím...byla v té době těhotná. Zjistila jsem, že najednou míň "píšu". Zato mi k Vánocům museli přikoupit jakési úložiště pro fotky. 

Ten den, kdy Verunka běhala po naší zahradě, jsem neměla mobil u ruky. Navíc si nejsem jistá, že bych byla až tak dobrá, abych zachytila to slunce v jejich rozevlátých vlasech.  Chtěla jsem si tu chvíli plnou jarního slunce uchovat, to je celé. 

Dík za vaše milé komentáře, děvčata... a taky za tipy ( i těm třem mužským, co vidí za text ;-)


atkij
10. 03. 2021
Dát tip

Když napíšu: dost sentimentální, snese se na mě kritika. Ale jelikož Tě čtu už delší dobu, tak za text už trochu víc vidím a tip. 


......moc milé i v závěru......*/*************


Pohladí, jako vždy.


Štírka
10. 03. 2021
Dát tip

Láska, která i smutek zabalí do úsměvu

- jako bych se, v takto stvořené krajině,   na chvíli ocitla


Marcela.K.
10. 03. 2021
Dát tip Já Lucie píšu..., blacksabbath, Petr333

Lucie, tu píseň vůbec neznám.

Moje zlatíčko  je vnučka... sice těch vnoučat mám už šest, ale Verunka má privilegované místo...kdo mě čte, ví proč. No a Coudy byl první pes, který mě odnaučil až v dospělosti strachu ze psů.

Díky za komenty a zastavení, děvčata ;-)


Dagmaram
09. 03. 2021
Dát tip

Moc pěkné


annnie
09. 03. 2021
Dát tip

Moc pěkný, Marcelko. Výbornej závěr. Tip a.


Název Zlatíčka mi samozřejmě připomnělo píseň Zlatíčka. Naštěstí Tvá báseň není vůbec taková a vyhla se této písničce VELKÝM obloukem. Za to jsem ráda, protože se mi velice líbila! Jak píše Evži, je to vážně moc hezky propletené, což si myslím, že není vůbec snadné. Líbila se mi i použitá slova :) 


Diona
09. 03. 2021
Dát tip

...zářivě košaté i s náhrobním kamenem


Diana
09. 03. 2021
Dát tip

Milé a usměvavé. *


Alegna
09. 03. 2021
Dát tip

Slunce už má sílu i v tvých verších*


Hezky proteplené, jako by tvé slunce svítilo na všechny.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru