Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na Pobřeží Slonoviny

20. 05. 2002
34
0
5185
Autor
Aki

Barče... :o)

Na Pobřeží Slonoviny

rvou se kluci o noviny

Ne, že by číst uměli

tam snad jen pár dospělých

umí celou abecedu,

psát a jezdit na mopedu...

První cena - starý Timesy

vítěz zdrhá křovím kamsi

těm ostatním jejich máma

utře zadky lopuchama...


Kolouch
20. 04. 2005
Dát tip
:))*

Litochowitz
17. 12. 2003
Dát tip
...gut...fakt.:-)..................T-p.

Aki
26. 02. 2003
Dát tip
jirik: nežrat! když tak jenom něžně okusovat! :o))

j_i_r_i_k
26. 02. 2003
Dát tip
A co tak jen mlsně olizovat, jak pejsek, haf haf? Ne, máš to marný, když někoho žeru, tak jdou něžnosti stranou...

j_i_r_i_k
25. 02. 2003
Dát tip
Ach ten Akiho svět, se Ti tím vyřešilo už dost problémů, co? Třeba i ten s tím mopedem a gramotností, sis to měl taky nějak vhodně nadefinovat :)... Jo a já Tě pro změnu nemiluju (neb fousy mi opravdu ve vztahu vadí), ale úplně Tě žeru, tož si to nějak přeber :)...

Douda
20. 01. 2003
Dát tip
Barča se má! Pěkný věci jí píšeš! :-)) TIP

Aki
19. 11. 2002
Dát tip
blbjenka: si piš, že rostou! aspoň v Akiho světě určitě :o))

Houbatec
10. 11. 2002
Dát tip
:)))))*

blbjenka
01. 10. 2002
Dát tip
☼ rostou vůbec na Pobřeží slonoviny lopuchy? :))

Azuritek
25. 06. 2002
Dát tip
:o))) A s Majklem to dostalo správnej šmrnc!

Nuitík
05. 06. 2002
Dát tip
Ty seš srandista, což? :o)*

Aki
28. 05. 2002
Dát tip
zagori: dáváš to tam z jedinýho důvodu - aby si tě přečetlo co nejvíc lidí... ale představ si, kdyby to dělal každej, pak by ta kategorie úplně ztratila smysl a na první stránce by se střídaly akorát výkřiky typu Já jsem tak skvělej, Já jsem ten ten nejlepší.... proto to nikdo, kdo má všech 5 pohromadě, nedělá... ne proto, že by to nikoho nenapadlo, jak si snad myslíš ty, ale proto, že sem choděj kvůli něčemu jinýmu, než ty... co se týče kritiky, souhlasím s tebou, že ji může psát každej, ale to, co píšeš ke mně, nemá s kritikou nic společnýho, jen po mně pliveš kvůli tomu, že jsem ti vynadal za tu blbou reklamu... ale koukal jsem, že ty si vážně pleteš pojmy, to, co jsi napsal Tínce pod básničku, je podle tebe kritika? :o)) cituju: ''Píšu TI kritku protože mě bylo líto že Ti ostatní kokoti žádnouá nenapsali , mě s tím serou pořád, ono ale poezii moc nerozumím, takže Ti asi nic kloudnýho nenapíšu.'' to mluví samo za sebe... :o))

epiktetos
28. 05. 2002
Dát tip
No, já pár fousatejch blondýnek znám. :o)) Ale dám na tvý slovo a pokusim se balit někoho jinýho.

Armand
27. 05. 2002
Dát tip
Aki: není to zbytečně moc vulgární, ta debata? Jinak máš mou podpor, protože zagoriho kritika není kritikou, ale snahou o provokaci. Zagori: kritizovat si může dovolit jen ten kdo je sám (téměř)perfektní, jinak je to jen plivání jedovatých slin a poukazuje na slabost.

Aki
27. 05. 2002
Dát tip
Armand: omlouvám se, ale zagori mi vážně přijde něco jako Vašek Klausů. takovej nafouknutej egocentrik. mě hodně vytočil těma svýma auditoriama. zneužívat kategorie jenom proto, aby se dostal na přední stránku a psát jak je možný, že jeho tak skvělý díla čte tak málo lidí, to myslím hovoří samo za sebe... jsem na něj alergickej a na svůj názor na něho neměním... :o)

Armand
27. 05. 2002
Dát tip
Aki: ať si dává díla kam chce ne? Nejsme to my, komu náleží soudit a odsuzovat tu jeho činy (ať jakkoliv máme právo je posuzovat) :)) Vše má svůj smysl. I to co se nám nelíbí. A i Glum měl svou roli v běhu věcí. :) A bez něj nakonec - nebyl by příběh úplný. Víš co chci říct.... :)

Aki
27. 05. 2002
Dát tip
Armand: :o)))) vím.. já to neberu, že takovej je, jeho holka bude mít určitě jinej názor... tohle je jenom ten můj a nikomu ho nevnucuju. a zjistil jsem, že bych nemoh dělat diplomata, páč by náš stát byl v jednom kuse s někým ve válečným stavu, kvůli mý hubě nevymáchavý... :o))

Armand
27. 05. 2002
Dát tip
Aki: také vlastním ten nevymáchaný dar :)

já do originality nerejpal, jen je tam napsáno, že mi to trošičku Nohavicu připomnělo, nic víc...

Aki
27. 05. 2002
Dát tip
Veverko, v poho, já to tak neberu, neboj :o) mě nesmíš brát nikdy moc vážně... :o)

epiktetos
27. 05. 2002
Dát tip
Chlape, já tě miluju!

Aki
27. 05. 2002
Dát tip
epiktetos: máš smůlu, chlape, já jsem na holky... :o))

epiktetos
27. 05. 2002
Dát tip
To já taky, ale jak můžu vědět, že nejsi jen dobře maskovaná blondýnka... :o))

Aki
27. 05. 2002
Dát tip
epi: blondýnkám většinou moc nerostou fousy... ale aspoň jsi to zkusil...:o))

zagori
27. 05. 2002
Dát tip
AKi, já se směju kdo nepochopil proč já co kam dávám seš asi jenom Ty plus pár dalších a naprosto odmítám názor že ať kritiku píše jen kdo je lepší, protože pak by kritika téměř vymizela

Aki
27. 05. 2002
Dát tip
zagori: přijímat negativní kritiku pro mě není problém, pokud je opodstatněná a něčím podložená. jenže v tvým případě se nejedná o kritiku, ale o odvetu za moji reakci na ty tvoje připitomělý reklamy. negativní kritiku jsi totiž neunes ty, ne já... čímžto mi přijdeš k smíchu a pokud budeš chtít, můžu ti zopakovat básničku, co jsem ti napsal... :o)

zagori
26. 05. 2002
Dát tip
no prostě jsi to s tou dobou nějak nevychytal tak schov tu encyklopedii a nesnaž se udělat z nouze ctnost

kft
26. 05. 2002
Dát tip
Bezva!!!

Aki
26. 05. 2002
Dát tip
zagori: jsem ti složil taky básničku a můžeš si ji zařadit do doby, jaký chceš, třeba si na ni udělej i reklamu... zagori zagori, ty seš ale debil... a jestli ti můžu doporučit, pokud by sis chtěl nějakou trapnou náhodou přečíst ještě nějakou jinou moji básničku, popros nejdřív někoho, aby ti vysvětlil význam pojmů ironie, nadsázka a smysl pro humor, páč dokud to neuděláš, budeš mít hodně velký problémy mým básním porozumět...

zagori
26. 05. 2002
Dát tip
Aki AKi, nauč se brát i negativní kritku, jiank se můžu TObě a Tvým nadávkám i vyhrůžkám jenom smát, kdybys aspoň nadával originálně

alina
25. 05. 2002
Dát tip
:o)))))))))))))))))))))*

Amicta_sole
24. 05. 2002
Dát tip
Na pobřeží Slonoviny dělá Aki voloviny :o) *

Aki
23. 05. 2002
Dát tip
Veverka: Nohavicu? Toho neposlouchám a ani netuším, kterou jeho věc by to mělo připomínat... Dej mi vědět, jak se to jmenuje od něj, zkusím porovnat, jestli jsem lepší já nebo on :o))

V zásadě jde o jednu "variaci na píseň večerní" kterou skládali s Plíhalem. Na desce to nenajdeš... Je to takhle: Domorodci na pobřeží Slonoviny posílaj si denně slony pro noviny. Když je cestou ztratí hloupí slonové musí běžet do trafiky pro nové

Aki
23. 05. 2002
Dát tip
Veverka: :o) dík, ale vážně jsem to nikdy neslyšel ani nečet... Věřil jsem, že je to origoš, musím se asi smířit s tím, že jsou i jiný geniální lidi, než jsem já... :o)) Ale jediný, co to má společnýho s mým vejplodem, je rým Slonoviny - noviny. A v kolika básničkách jsi už čet rým růže - kůže? :o)

Spvrivs
23. 05. 2002
Dát tip
Toto je skutečně geniální (i když jistě né ABSOLUTNĚ dokonalé). Origoš to je taky, protože jak píšeš, jeden rým není corpus delicti, ba vůbec corpus (corporem) nedělá, takže buď bez obav. Moct, tak to tipnu eště aspoň 6x. :-))))))))))

Aki
22. 05. 2002
Dát tip
jéškovy voči, tolik tipů... za co? dyk to zas tak geniusální není, ne? :o) .......a nebo že by jo...? :o))) každopádně díky díky díky moc všem, holkám navíc posílám po pusině... :o) jo... a... jste moc fajn... :o) (majkl džeksn by řek: aj lavjů, aj lavjů sou mač a vy byste řvali jak o porodu a skandovali majkl majkl, ale já naštěstí nejsem majkl džeksn :o)) hezkej den všem :o) @.

gd
22. 05. 2002
Dát tip
taky, taky...
22.05.2002Michael Jackson
Moc si nefandi, chlapče...
22.05.2002Fanklub Michaela Jacksona
Máááájklllllllll! Mááááááájklllllllll!
Aki
22. 05. 2002
Dát tip
óóóó... sám božský mě ráčil navštívit... óóó jaká to čest... (ale mezi náma, majkle, seš pěknej magor, možná bys potřeboval pár po tlamě, třeba by se ti to v hlavě trochu srovnalo... a taky bys třeba za to vysoudil nějakej ten milion, slyšel jsem, že seš po finanční stránce poslední dobou nějak v prdeli... :o))

DarkMind
22. 05. 2002
Dát tip
:))

Elyanne
22. 05. 2002
Dát tip
:o)

galaxy
22. 05. 2002
Dát tip
:o)))) Dík za pusinu :-))

to je dobrý...ale trošičku to připomnělo Nohavicu...

Lyryk
21. 05. 2002
Dát tip
:-))

Seregil
21. 05. 2002
Dát tip
Dobrý....*)

Josefk
21. 05. 2002
Dát tip
:-)))

sajmi
21. 05. 2002
Dát tip
vtipné, stručné, t*

Armand
21. 05. 2002
Dát tip
* skvělý a úsměvný jsi... jako obvykle :)

ivana
21. 05. 2002
Dát tip
zase pěkný -t-

Spvrivs
21. 05. 2002
Dát tip
Ten konec nemá chybu ***!!!!!!!! :-))))))))))))))))

galaxy
21. 05. 2002
Dát tip
moc hezký :o)))*

myrinda
21. 05. 2002
Dát tip
zjuuuva :-))) :-DDDD

houmles
20. 05. 2002
Dát tip
jo to je pekny.

Pepo
20. 05. 2002
Dát tip
To je reportáž! ! ! :o)))

Dabi
20. 05. 2002
Dát tip
:o))) Děkuji za ranní úsměv:o)

Cirilla
20. 05. 2002
Dát tip
jééé :)***

Radost
20. 05. 2002
Dát tip
:))

Radost
20. 05. 2002
Dát tip
:))

Kastel
20. 05. 2002
Dát tip
:o))))) nemá chybu - T

gd
20. 05. 2002
Dát tip
no je fakt, že v tajmsech si kótdivoářani moc nepočtou, anžto jsou frankofonní... ale ve franštině čtou, jako když bitchem mrská, na motorkách se též prohánějí značně obratně! :)

Aki
20. 05. 2002
Dát tip
gd: a kde je psaný, v jaký době se to odehrává? :o)) všem ostatním: díky moc :o)

zvonková
20. 05. 2002
Dát tip
:O)

gd
20. 05. 2002
Dát tip
páč je řeč o mopedu, předpokládám, že to nebude tak pradávná záležitost jako francouzská nadvláda nad západní afrikou... ale moje rejpání si neber, je to jen blbůstka, tak co se tím trápit... :)

Aki
20. 05. 2002
Dát tip
gd: však já taky neberu :o)) nevím přesně, kdy se začalo jezdit na mopedech, ale vzhledem k tomu, že v Československu byla 1. motorka vyrobená v roce 1899 u Laurinů a Klementů, odhadoval bych, že koncem 19. století asi moc domorodců na Pobřeží Slonoviny vážně číst neumělo... ale třeba se pletu, do historie a zeměpisu moc nedělám :o)

gd
20. 05. 2002
Dát tip
otázkou zůstává, kdy se podobná vozidla začala prohánět po prašných slonověpobřezních cestách... ale nechal bych to koni, ze známých důvodů. :)

Aki
20. 05. 2002
Dát tip
gd: právě proto je v mým veledíle taky napsaný, že tam jezdit na mopedu tehdy uměl opravdu jen málokdo... :o))

gd
20. 05. 2002
Dát tip
jsem přesvědčen, že tímhle způsobem jsi při tvorbě neuvažoval, ale čert to vem, stejně by se blbě hledat verš na starý l´Figaro... vítěz koučí cigáro? končím a jdu rabótať.

Calavera
20. 05. 2002
Dát tip
kratky, vtipny, akorat *

KikinaV
20. 05. 2002
Dát tip
:-))))))))))))))))) *

Elyanne
20. 05. 2002
Dát tip
Líbí*

Erbé
20. 05. 2002
Dát tip
Dobrý :-) *

ikarka
20. 05. 2002
Dát tip
to je pohodička:-)))))....líbí se mi,moc**

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru