Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

DVĚ DĚVČICE 21. STOLETÍ - jedna jest Boží dar má

11. 03. 2021
13
22
723

Konverzace (reálná) dvou děvčic, jedna s Božím darem, odehraná dnes, ve 21. století. 

UPOZORŇUJI! Vše je napsáno jen pro radost :) Bráno pouze s nadhledem a humorem! Prosím, aby to nebylo považováno, jako možný výsměch.

Jest vaše zábava tu...

Lucoušku, prepáč, ale budeme mít zpožďo. Chlebík kynul moc dlouho :)

Říkám si: Kde jest Boží dar? Zde kručet v břiše, tak dojdi tiše a sama jest uslyšíš ten randál. Budiž chlebíček tu býti, mámu musím zbíti, sůl chystati... budeme z toho svalnatí. Jestli se peče, tak budeme mečet. My chápat, my těšit a papat.

My omlouvat, my přijít nebo dát vědět, pokud nepřijít.

Dobrá, dobrá! Vy hlavně přijít, jinak mé břicho mečet a my budeme brečet.

My doporučovat ztišit randál, potom zklidnit Božím darem :)

Ty jest chytrá! My to praktikovat a napít se Kristovou krví, protože hlad je převlečená žízeň :) My děkovat Bohu za doporučení.

Ty děkovat Bohu za vše!

Já vědět a děkovat.

Ty modrá jest!

Už jest!

Amen.

Amen.

Děkuji za pokračování mé hodiny ze základů křesťanské kultury v praxi.

Není zaco. Ty děkovat Bohu, že mne obdařil zde toutu schopností.

Děkuji, děkuji.

Tak, tak...

Amen.

Amen.

Já čekati a mlčeti v pokoji, snad my Bůh nějaký snese dolů na Zem. Jen doufám, že nebude udělaný z prachu.

Nevděčnice!

Ooo, zasílám hluboké omluvy. Dám si dvakrát Otčenáš a snad ty mé neduhy ze sebe vyprostím.

Nechť je Ti odpuštěno!

No tak napíšu až vyjdem, jo :)

Dobře, děvčico s Božím darem!

Zatím, děvčico!

S Pánem Bohem... :)

:)

O hodinu později...

Už vycházíme!!!

Ooo, já být šťastný člověk!


22 názorů

Alfonsi, dlouho je česky..., dlho je slovensky :) Díky za přečtení a tip! Snad ses pobavil :)


ALFONS
16. 03. 2021
Dát tip

Ak sa na to pozerám: Chlebík kynul moc dlouho :) se mňa akosi nepáči, možno dlho, lapší by bolo. PS: Velká omluva všem, čo hovorý po Slovensky. / tip / 


Ellisee, díky za přečtení a tip! Doufám, že jsem Ti mou blbůstkou vykouzlila úsměv na tváři :)

Jojo, nabídka z Klabzubovy jedenáctky je tomu mému rozhovoru podobná! Ty mít dnes dobrý den!


Ellisee
15. 03. 2021
Dát tip

Mně se vybavila Klabzubova jedenáctka, jak se zachránili na ostrově lidojedů a velký náčelník Birimaratoa přišel s velkorysou nabídkou:

"Velký Birimarataoa znát dobře bílé muže. Po ostrovech jít pověst o bratrech, kteří dělat kopat. Velký Birimarataoa milovat kopanou. Dělat dobře kopat, dělat dobře bojovat. Velký Birimarataoa mít hřiště, velký Birimarataoa mít mužstvo. Mužstvo Birimarataoovo dělat kopat, bílí bratří dělat kopat. Když bílí bratří dělat prohrát, mužstvo Birimarataoovo je dělat sežrat. Když bílí bratří dělat vyhrát, velký Birimarataoa je dělat nechat žít. Birimarataoa být velký."

:)


Honzo, chápu. Každému se to nemusí zamlouvat... Tak snad si příště počteš něco, co Ti bude více sedět :)


zeleda
14. 03. 2021
Dát tip

Lucko, tohle zrovna není moje kafe. 


To Kočkodan:

Čerstvý a teplý to vážně byl,

tím, nás taky překvapil :)

Musím říci, že mile,

přívitali jsme ho zdvořile

a hned padl za vlast :)


To S.F.: Máš pravdu, skoro to zní jako Pidgin :) Děkuji za návštěvu a tip!


Ireno, jsem ráda, že se blbůstka líbila! Díky za tip!


Kočkodan
11. 03. 2021
Dát tip blacksabbath

 

Po teplém chlebu prdů randál

 

dřív než by se člověk nadál... ;-)


Savage Flame
11. 03. 2021
Dát tip Gora, Já Lucie píšu...

To Gora: "Mila pasto na parkety, jen sprostak se muze domnivat, ze se jeden na nekoho lepi. Jde si sam, chodnik je dost siroky pro vsechny" :D Jo to bylo bozi, jak se spolu bratri (Hrusinsky/ Benes) rozhodli roky nebavit a protoze i tak nutne potrebovali komunikovat, mluvili v neurcitcich, k imaginarni osobe, nebo oslovovali i predmety, jen aby nemuseli primo oslovit jeden druheho... Jednomu by se reklo, ze se to libilo a onen odkaz byl opravdu trefne zvolen... ;) S.F.


To zni skoro jako preklad Pidgin English :) Vtipne. ;) S.F.


Gora
11. 03. 2021
Dát tip Savage Flame

Mě to připomnělo film Hostinec U kamenného stolu... tam na sebe velmi originálně mluvili dva bratři... cením si nápadu, Lucie... s legrací jde všechno líp. 


Nami, přesně si to vystihl! Děkuji za tip!


Annnie, já moc děkovat a těšit se!


Renato, tak to jsme ještě nezkoušely :) To muselo být taky super! Děkuji za přečtení a tip!


Aleši, ano :D Díky za tip!


aleš-novák
11. 03. 2021
Dát tip Nami 99, Já Lucie píšu...

na Slovensku říkají "...eurí dej..."


Nami 99
11. 03. 2021
Dát tip aleš-novák, Já Lucie píšu...

21. století -

Příjem vedlejší dej nám dnes.


annnie
11. 03. 2021
Dát tip

No a my bavit se a tip dávati. Placák posílati a.


bixley
11. 03. 2021
Dát tip

No, já nevím, my jsme si v pubertě s kamarádkou onikaly...


aleš-novák
11. 03. 2021
Dát tip CHT

chlév náš vezdejší dej nám dnes...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru