Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sobotní ráno - podzim č.48

13. 03. 2021
18
34
1057
Autor
annnie

 

Sobotní ráno – podzim č.48                                                                       Matylda, sobota 26.9.2014 ráno

 

Snídaně v posteli,

se zájmem pročítám

bulletin svazu knihovníků.

Ještě si matně vzpomínám

na sobotní rána,

kdy mí společníci v peřinách

bývali (zpravidla) větší než já

a jejich končetinám se neříkalo tlapky.

Kdy přijde ráno,

kdy už si nevzpomenu?


34 názorů

Morticia Adams
15. 03. 2021
Dát tip annnie

Není ráno, jako ráno. :)


annnie
15. 03. 2021
Dát tip

Zeanddrichu!!! Jaký posun od hmmm...!!! Jsem pobavena. A ráda, že ty též :)

Přeju veselej den, díky a.


Já Lucie píšu...
15. 03. 2021
Dát tip annnie

Annnie, rozumím :), každý je svým způsobem ukecaný :) Tobě taky přeji super týden!


:)


annnie
14. 03. 2021
Dát tip

Dievča! Prekotúla... to je ale krásný slovo. Asi ho počeštím. Překotoulí - to zní taky pěkně, ne? Díky - jako vždy - za inspiraci. A za návštěvu. Měj se krásně, pá a.


annnie
14. 03. 2021
Dát tip

Alegno, díky! Měj tejden jak něžné pohlazení, pá a.


annnie
14. 03. 2021
Dát tip blacksabbath

Ahoj, black! Ňucháček... To je sladký... Pohlaď ho i za mne! Přeju ňuňavej tejden, díky, pá a.


annnie
14. 03. 2021
Dát tip

Lucie, byl to jen žert. Anna stejně není schopná změny :)

Jsem ráda, že kočičí haiku se ti zalíbily. Považuju to za naprostou špičku. Dík za návštěvu, přeju špičkovej tejden, pá a.


annnie
14. 03. 2021
Dát tip

Diono, tos mě překvapila. Psokoníčci, to je pěkný! Doufám, že tím termínem označuješ ty s tlapkama, ne ty s rukama nohama :) :) :) Ano, jsou nezapomenutelní... Měj nezapomenutelnej tejden, pá a dík, a.


annnie
14. 03. 2021
Dát tip

Milá Tej, to víš, jak to tak život nese: někdy vzpomínky lepší, někdy horší... Báseň je stará sedm let a emoce v ní dnes zcela neaktuální :). Vlastně jsem si ji připomněla jen proto, že se zrovna zabejvám revizí svý potřeby tlapek (jako že jestli si pořídím kocora, psa či obojí - nebo nic...) a když už jsem ji po letech četla, tak jsem ji sem předhodila :)

Díky za návštěvu, měj se krásně a.


annnie
14. 03. 2021
Dát tip

Marcelko, ahoj. Já si snídani do postele klidně někdy vezmu sama. A téma psi v posteli??? Spíš bych to formulovala, že máme společnej pelíšek :) Kvůli mě, ne kvůli nim... Tedy - měli jsme...

Měj se krásně a zůstávej bez SvP, tedy zdravá :) Dík za návštěvu, pá a.


annnie
14. 03. 2021
Dát tip

Ach, Kočkodane, ty se máš... Moc ti to přeju. No já asi časem zas nějaký tlapky taky přizvu. Nejdřív je na řadě zrzavej kocour - jednoho jsem kdysi měla a byl naprosto geniální a měl jedinečnou povahu...

Měj se hebce, dík, pá a.


annnie
14. 03. 2021
Dát tip

Pomerančová, ahoj, těší mě a díky. No je to tak, nějak se mi tenkrát pozastesklo... Ale zároveň mě ta proměna čtiva i mazlíčků mírně ironicky pobavila...

Užívej tlapky, dokud můžeš. Moje poslední (tedy: zatím poslední) odběhly před Vánocema... Podrbej majitele tlapek za mě za ušima :) a měj se fajn, pá a.


už nespomínam ... ono sa to samo prekotúľa cez srdce a nadnáša


Alegna
14. 03. 2021
Dát tip

Ano, Anno, působivá miniaturka s nádechem nostalgie mě pohladila :)*


.....netlapky vzala mlha...teď mě budí chlupaté tlapky a ňucháček.....nejvěrnější...aaa...vzpomínky jsou.... s časem více dobré.....alespoň si do postele nenadrobíš.....:-))))))))))...........................*/*******


Annnie, pustila jsem si to kočičí haiku, co jsi posílala Incognitovi. A ten orchestr je božííí! Na začátku jak hrají housle a spol. a předvádějí kočičí mňoukání, je fakt dobrý...


Annnie, nechce ho tím úplně potrvrdit, ale možná na něm něco i bude :) Ale i já jsem ukecaná, takže Anně naprosto rozumím :) Mně je to ale sympatické! Je mi jedno, jak jsou básňe (oběcně texty) dlouhé nebo krátké. Soudím jen podle toho, jak se mi zamlouvají...


Diona
14. 03. 2021
Dát tip

hihi, jo to jsou takoví ti psokoníčci, že? Tak na ty se asi zapomenout nedá :-)


Tej
14. 03. 2021
Dát tip

Já doufám za tebe, že k tomu nevzpomínaní nedojde nikdy, pokud teda to byly vzpomínky pěkné:)...trochu z toho na mě dýchl smutek, ale snad je jen dočasný a vše je zase dobré....:)


Marcela.K.
14. 03. 2021
Dát tip

Snídani do postele?  Tu mi nosí muž jen když jsem nemocná. Takže raději ne  ...no a pes do ložnice nesmí. 


Kočkodan
14. 03. 2021
Dát tip

 

Já měl včera ráno po probuzení na dece osm tlapek. Ale psí naposledy před několika lety ve staré vlasti.


Hezká.  Působí vyrovnaně, o když v ní cítím trochu smutek. Hezká, čistá forma. PS: moje tlapky momentálně spí na mé pracovní židli ;-)


annnie
13. 03. 2021
Dát tip Gora

Milá Goro, tomu bys nevěřila: ruce a nohy :)

Nojo, byla jsem tehdy zrovna jemně melancholická :) Dík, hezkej večer a.


Gora
13. 03. 2021
Dát tip

To by mne zajímalo, jak se tedy říkalo těm končetinám/netlapkám... napadá mne poetické... hnáty křivé:-)...

Závěr mini je spíš nostalgický, nejspíš na vyvážení prímové snídaně...


annnie
13. 03. 2021
Dát tip

Andělko, díky. Koneckonců: kniha přítel člověka...

Zatím si vzpomenu. Ale momentálně nevzpomínám :)

Přeju krásnej večer i neděli, pá a.


annnie
13. 03. 2021
Dát tip

Lucie, díky. Nechceš tím připomenout ten podivný názor, linoucí se Písmákovem, že Anna je ukecaná, že ne???

Nevydržela jsem a písničku jsem si pustila hned, a představ si, trochu mě to probudilo :) Dík, placák placatej a.


annnie
13. 03. 2021
Dát tip

Incognite, to nevadí. Aj tak pekné. Tak tuná niečo za to:

https://youtu.be/leYfkYboAto

Pá a dík a.


Andělka1
13. 03. 2021
Dát tip

UŽ SI NEVZPOMENEŠ???


Andělka1
13. 03. 2021
Dát tip

DOJEMNÉ I SMUTNÉ, JÁ MÁM TEDY SAMÉ KNIHY A ČASOPISY JAKO SPOLEČNÍKY, SKORO SE POD PEŘINU NEVEJDU. TLAPKY, LABKY SPÍ POD PECÍ. NAŠTĚSTÍ ZA MNOU NEMŮŽE, TO UŽ BYCH SE VŮBEC NEVEŠLA. 


Annnie, tak to je první, kterou čtu od Tebe a je kratší :) Příjemná změna... Hned, jak jsem si přečetla první verš napadla mě tato píseň. Jinak vše hezky řečeno. A... nevadí, že už si nevzpoměneš :), to je normální. Dobrou, plácák tip!

Ráno si tu mou asociaci (píseň) určitě pusť! Jen už to nebude sobotní ráno, ale nedělní, to neva :)


Incognit
13. 03. 2021
Dát tip

V nejaké básni, na kterou jsem už zapomněl bylo slovní spojení "mačka s labkami budúcnosti", ale už nevím v jaké.... taky už si nevzpomenu...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru