Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

letokruhy

Výběr: Můra73, Gora
14. 03. 2021
25
29
1361
Autor
atkij

 

 

 

sto dva...sto tři...

pomalu prstíkem

přes letokruhy 

 

 

 

Studánka Páně -

na mřížce dvířek 

zámeček lásky

 

 

 

 


29 názorů

atkij
26. 04. 2021
Dát tip

guy: Místní? 

Přiznám se, že já se procházela pod Javořicí poprvé. Krásná místa k zastavení. A k vylezení (např.okouzlující Míchova skála...) Děkuji za komentář:)

Janina6, ach ano, opravím. Díky. Tolikrát čteno a neviděno:))

palaven, formička...:)) pro Tebe - Studánka Páně/na mříži dveří/zámek lásky. Plác, plác lopatičkou. A jestli se mi nepovedeš, tak dostaneš na pr....:)

 

 


guy
25. 04. 2021
Dát tip

Jé - naše podjavořická studánka - už jsem u ní nebyl, ani nepamatuju :)

Mám děsný mezery v procházkách, ve čtení, v psaní, ve všem - něco s tím budu muset udělat. 


Janina6
10. 04. 2021
Dát tip

Oslovilo mě hlavně první haiku, takový obrázek, co má hloubku. Ten háček mi tam ale chybí (pres letokruhy).


palaven
21. 03. 2021
Dát tip

pěkná procházka... zdrobněliny chápu jako nutnost, aby se naplnila formička :)


atkij
19. 03. 2021
Dát tip

Děkuji:)


per_zay
18. 03. 2021
Dát tip

hmmm ... prstíkem ... T


atkij
17. 03. 2021
Dát tip

Katko, Evži, Iri, děkuji vám:)


Můra73
16. 03. 2021
Dát tip Gora

Ten kontrast dětství a stáří stromu, cestování časem, výborné... za letokruhy výběr. 


To je hezké.


atkij
15. 03. 2021
Dát tip

PavleK, neee, to byl odkaz kvůli dokreslení turistického místa. Ani jsem si těch lidiček na fotce nevšimla:)Díky!

Jirko, děkuji, jsem ráda...:)

teisan, děkuji za Tvé zhodnocení a přijetí prvního textu. Sama cítím, že "tam to je" a druhý text může a nemusí být haikufajnšmekrem přijat bez výhrad. Je pravda, že mi to místo učarovalo. V první verzi jsem měla ve druhém verši(a je to zřejmé z fotky) - na zamčené mřížce(mříži). Přišlo mi to prostě zajímavé - spojitost církevní symbolika s ryze světskou vedle sebe ve smyslu - nakonec i ta láska je jenom jedna - všeobjímající. Záleží nakolik a komu se otevřeme...A možná tu máme spíše motiv pro báseň, kdo ví?:))

Přikládám svou nekvalitní fotografii, mnohé dokreslí, přestože by text měl hovořit sám za sebe.

S - opraveno. Děkuji mnohokrát za náhled. Zdrobněliny jsem si vůbec neuvědomila, nevnímala jsem je. Až jsi na ně upozornil. Popřemýšlím:)

 


teisan
15. 03. 2021
Dát tip

První opět bezchybné - za to TP.

Druhé - samostatný artefakt, tedy "Studánka Páně" (velké S), ne jakákoli studánka jenom s názvem...ty zdrobněliny:

"Zdrobňování slov a české rýmování je ošidné, protože přiblíží jadrnou střídmost slov českým veršovaným básničkám a dodá jim tím jisté slovanské sladkosti" (Líman)

I když je mi jasné, že tam nebyl žádný obrovský zámek tak pro mě "zámeček lásky" moc přeslazené.


a2a2a
15. 03. 2021
Dát tip

To jsou ta haiku, kterými tak oslňuješ ve své sbírce. Obsažná a přitom básně.


PavelK
15. 03. 2021
Dát tip

První působí velmi mile. Druhá mi ještě nedocvakla. Nebyl jsem tam, to je asi ta chyba. Koukal jsem na galerii v odkaze, to jsi Ty v těch růžových šatech?


atkij
14. 03. 2021
Dát tip blacksabbath, Gora

Studánka Páně

Děkuji, že jste se mnou poprocházeli:)


Dagmaram
14. 03. 2021
Dát tip

pohladí :-)


Kočkodan
14. 03. 2021
Dát tip

 

Nadšení fotři

 

mají pivo s buřtíkem

 

jsou mála sluhy(?)


K3
14. 03. 2021
Dát tip

Teď mi to došlo, takže ta fotka by to asi zkazila. První hravé, druhé drsné:).


Safián
14. 03. 2021
Dát tip

Mohu říci jen to, že se mi obě líbí. Hodnotit neumím.


moc hezké!!!!!...........*/*****************


Dan TM
14. 03. 2021
Dát tip

Moc se mi líbí!


Norsko 1
14. 03. 2021
Dát tip

Takové romantické. Sladké jako dezert od babičky


Tej
14. 03. 2021
Dát tip

Druhé je více tajemné a má pro mě větší sílu


Moc krásné haiku! Ne... je božííí! Čím dál tím víc se mi líbí a zamlouvá! Možná to bude proto, že ho čtu pořád dokola :) První sloka je lehce pochopitelná, ale naopak ta druhá je teprve ta, která má v sobě o něco více! "Zámeček lásky" - navnadí fantazii... Super nápad! Děkuji, že jsem si mohla přečíst a podělila ses :) TIP!


Andělka1
14. 03. 2021
Dát tip

Krásné počítání...


Gora
14. 03. 2021
Dát tip

Jitko, letokruhy jsou báječné... zámeček /bez fotky/ se mi zdá ne úplně čitelný... což zase povzbudí fantazii.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru