Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vesnice

14. 03. 2021
9
12
268
Autor
Petr Svoboda

Snad se ti, co žijí na vesnici neurazí..

Vyrostl jsem na vesnici

a cítil se uvězněný.

Říkal jsem si

čeho tady mohu dosáhnout?

 

Třeštila mi hlava

z pomyšlení

že by to mělo

být navždy.

 

Pro všechny jsem 

byl divný

Dívali se na mě

jako na růžového slona.

 

Věděl jsem

že musím vypadnout

A to je na vesnici 

jediná dobrá věc.

 

Že víš, že můžeš vypadnout.


12 názorů

ALFONS
19. 04. 2021
Dát tip

Věděl jsem

že musím vypadnout

A to je na vesnici 

jediná dobrá věc.

 

Tak to jsem asi opravdu špatně pochopil. Špatného na tom samozřejmě nic není.   


No já jsem taky rád, že jsem z té vesnice vypadl. Ale špatně jsi mě pochopil. Já nemám nic proti lidem, kteří na vesnici žijí a pracují. Ti tam patří a cítí se tam dobře. Vím, že bez nich by neměl kdo pracovat v zemědělství a odvětvích, co se ve městě nedají dělat. Ale já prostě cítil, že tam nepatřím. Je to špatně? 


ALFONS
04. 04. 2021
Dát tip

Jsem rád,že takový jako ty, z vesnice vypadli. A jinak taky divný.


Žít můžeš tam, kde máš to nejdražší.


MilanH
14. 03. 2021
Dát tip

Dívali se na mě

jako na růžového slona.

TIP

 


Až zestárneš....rád se vrátíš do klidu...:-))))............*/*********


Rád věřím. Já se na vesnici taky rád zajedu podívat. Mám tam dvě sestry. Ale prostě žít bych tam nemohl. Jsem městský člověk. Každý to máme prostě jinak nastavené. Přeji hezký den.


Dagmaram
14. 03. 2021
Dát tip

Já jsem původně z města, žiju na vesnici a je to tu fakt bezva. Není vesnice, jako vesnice :-)


Safián
14. 03. 2021
Dát tip

Cíle dosáhneš kdekoliv. Městský hřbitov může mít, dočasně, lepší vyhlůídku.


Já bych také nedokázala bydlet na vesnici, takže souhlasím. Vesnice má ještě jednu dobrou věc - klid...


Nami 99
14. 03. 2021
Dát tip

Hezky napsané, prožité. Tip.


Dávám tip a připojuji úplný, naprostý a důrazný souhlas.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru