Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

u nás

15. 03. 2021
14
27
574
Autor
Dagmaram

na zahradě

druhý život pet láhve -

Maxi přines!


27 názorů

Morticia Adams
20. 03. 2021
Dát tip blacksabbath

Ale blbnout budou oba stejně, na zahradě jak v parku.


Dagmaram
19. 03. 2021
Dát tip Alegna, blacksabbath, bixley

a jako přídavek vznešená varianta s přítelem modré krve

 

v zámeckém parku

druhý život pet láhve

Barone přines!


annnie
19. 03. 2021
Dát tip

To vůbec není Fuj!!! Hodná panička! Tip :) a.


Dagmaram
16. 03. 2021
Dát tip

Evženie, hotové cirkusove číslo :-)


Dagmaram
16. 03. 2021
Dát tip

díky Milane za smajloše:-)


Petky mají spoustu využití. Ale pes s ní dělá fakt psí kusy.


MilanH
16. 03. 2021
Dát tip

:-)


Kočkodan
16. 03. 2021
Dát tip

 

I já se přiznám, že mám k většině svých verzí kladný vztah, proto jsem také použil zdrobnělinu, která zní už skoro roztomile. Díky za čtenářské sympatie. (smajlík čtoucí pohádku na dobrou noc)


Většinou jsem v tvých zmršeninách (proč tak ošklivě? Mě se líbí..) právě tu spojitost našla. Až teď mi to jaksi nesedí.


Kočkodan
15. 03. 2021
Dát tip

 

Děvčata,

 

 

 

já jsem byl trochu překvapen, protože pokud si moje chabá paměť vzpomíná, tak jsem nikdy programově neusiloval o zachovávání původních témat. Z rýmujících se slov jsem prostě složil úplně něco jiného. Případná obsahová podobnost (lépe řečeno souvislost) byla asi spíš jen náhoda. Moc ji nečekejte ani v budoucích zmršeninkách.

 

 

 

Před chvilkou jsem mimochodem musel svůj sčot nahodit hezky znova, jelikož mi k němu pod stůl vlezla nejmladší z koček a vyhodila kabel, kterým do něj proudily elektrony. Nepodsouvám zvířeti zlé úmysly, ale i tak se nejednalo o událost, jež by vybudila pocity nadšení. Ty\to vám ovšem nechybí při čtení mých komentářů, což je pochopitelně dobře. (smajlík standardního typu)

 


Trošku, ale to trenclový má něco do sebe. :-D


Dagmaram
15. 03. 2021
Dát tip

Alegno, pobavilas :-)


Dagmaram
15. 03. 2021
Dát tip

black, psi se sraženým čumákem jsou boží :-)


Dagmaram
15. 03. 2021
Dát tip

bixley, je to nezmar :-)


Dagmaram
15. 03. 2021
Dát tip

Morticie, Kočkodan chytil nějaký Haiku virus. Vidím, že už sis toho taky všimla. Znepokojený smajlík. 


Kočkodane, mám ráda tvoje průpovídky, ale teď nějak nevím, jak souvísí s petkou či psem...?


Kočkodan
15. 03. 2021
Dát tip annnie

 

Spor na zábavě

 

tohle problémy páchne

 

už pěstní pinčes

 

 

 

Trenky na Hradě

 

Miloš po pomstě prahne

 

počkej, ty svině!


Alegna
15. 03. 2021
Dát tip Kočkodan

tomu se říká MAXImální využití***


blacksabbath
15. 03. 2021
Dát tip Alegna

Petky měl rád můj boxer. Ten je zrecykloval na šrot. :-))))).....*/**********


bixley
15. 03. 2021
Dát tip blacksabbath, Alegna

Tomu se říká recyklace!


Dagmaram
15. 03. 2021
Dát tip

A tak to je zas škoda. Mně se ten koment líbil :-)


Prosecký
15. 03. 2021
Dát tip

Sebekriticky jsem svůj komentář smazal.


Dagmaram
15. 03. 2021
Dát tip Alegna

Prosecký, náhodou je to vysoce ekologické. Nejenže láhev poslouží za hračku, ale navíc ji Max dokonale slisuje, čímž se jich do žlutého kontejneru, který je přece u sokolovny vleze mnohem více :-)


Dagmaram
15. 03. 2021
Dát tip

o víkendu jsme dělali vertikutaci a to naše psisko nám před mašinu pořád dávalo svoji petku, ať mu hodíme. Manža myslel, že vyroste. Prázdné petky Max miluje. Stačí, když slyší, že nějakou prázdnou vyplachuju, hned staví uši a startuje pro ni. Pak s ní řádí na dlažbě a my neslyšíme vlastního slova na tož televizi :-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru