Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Modročervenočerná - nová sbírka básní a básniček

15. 03. 2021
10
19
829
Autor
R. Kedar

Drahé kolegyně, drazí kolegové,

dovolte mi, abych se s vámi podělil o svoji radost, neboť u vydavatelství Pointa byl dnes spuštěn předprodej mé sbírky básní a básniček "Modročervenočerná". Jedná se o soubor vázané poezie, kde velkou roli hraje nadsázka, humor a (sebe)ironie.  Budete-li mít chuť, můžete se podívat na detaily zde:

 http://bit.ly/KupModrocervenocernou

Pakliže se vám zamlouvají má dílka tady na Písmáku a usoudili byste, že vám stojí za to vlastnit sbírku s podobnými texty, není nic jednoduššího, než se přes uvedený link zapojit do crowdfundingu, zakoupit si knihu v předprodeji a podpořit tak její vydání.

Děkuji za váš čas a za vaši přízeň

Radek

 

 

 

 

 


19 názorů

R. Kedar
26. 03. 2021
Dát tip

:)


R. Kedar
26. 03. 2021
Dát tip

:)


R. Kedar
26. 03. 2021
Dát tip

Musaši - moc děkuju. Jen vidět, že lidé jiným lidem přejou je potěšující!


Musaši
26. 03. 2021
Dát tip

Radku,

blahořeji k sestavení sbírky a držím palce, aby vybraná část dosáhla hranice potřebné k vydání knížky.


R. Kedar
22. 03. 2021
Dát tip

Martysko - nevím, co je lepší, to se teprve ukáže:)  Každopádně moc děkuju za podporu:)


Martyska
22. 03. 2021
Dát tip

Tak já nejdřív zkusila pointu a pak až jsem přišla na existenci písmáka,zřejmě je lepší zkusit to obráceně.Hodně štěstí přeji :-) 


R. Kedar
19. 03. 2021
Dát tip Já Lucie píšu...

Všem vám moc děkuju za podporu a povzbuzení. Je fajn vidět, že lidi si navzájem přejou:)


Incognit
18. 03. 2021
Dát tip

Gratuluji a hned se jdu podívat. Přeji ať se to dobře prodává!!!


Gora
18. 03. 2021
Dát tip

Držím palce, aby to vyšlo:-)


R. Kedar
16. 03. 2021
Dát tip

*Hamar


R. Kedar
16. 03. 2021
Dát tip

Hamer, blacksabbath - děkuju moc za podporu!


blacksabbath
16. 03. 2021
Dát tip R. Kedar

sdílím......přeji úspěch!


Hamar
16. 03. 2021
Dát tip R. Kedar

Gratuluji a přeji ať se tvé sbírce daří!


Já Lucie píšu...
15. 03. 2021
Dát tip R. Kedar

Radku, je dobré, že ses k vydání sbírky vrátil! Určitě se Ti to vyplatí jako brána ke Tvé radosti :)

Jen mě to tak napadlo, protože je božííí a nemá chybu! Samozřejmě je to na Tobě, co jsi do vlastní knihy napíšeš... :) Cokoli co tam dáš, tak to bude tvoje a to je to gró!


R. Kedar
15. 03. 2021
Dát tip Já Lucie píšu...

Kočkodane - viď?

Alegna - moc děkuju!

Lucie - děkuju za Tvoji velkou podporu, která přímo vyzařuje z Tvého příspěvku :)  Děkuju ti rovněž z vložení do knihkupectví, nevěděl jsem, že je taková možnost.

Abych řekl pravdu, Ostravská romantyka v původním konceptu není, protože vznikla až po sestavení této sbírky. Koncept sbírky jsem sestavil už loni v létě, ale přes různé povinnosti jsem se k dalšímu postupu dostal až teď.  

Možná, ale, že v průběhu finalizace ještě vznikne prostor k nějakým úpravám, tak uvidíme...:)


Radku, to je super! Moc Ti to přeji a fandím Ti! Jinak... Pointa je skvělá volba na rozjetí vydání knihy :) Určitě se Ti podaří vybrat i finance navíc :) Už jen po přečtení Ze života slepic, čtenář sám usoudí a posoudí :) Už jsem na ni mrkla, ale podívám se na ni ještě podrobněji a musí říct, že nad ní silně uvažuji... :)

Můžu se zeptat... je v té sbírce poezie také Ostravska romantyka? :)

S dovolením vkládám do písmáckého knihkupectví, ať máš co nejvíce příznivců...


Alegna
15. 03. 2021
Dát tip Gora

Přeji knize spoustu spokojených čtenářů a gratuluji


Kočkodan
15. 03. 2021
Dát tip Alegna, R. Kedar, Já Lucie píšu..., Gora

 

Ty ses teda pěkně vybarvil!... ;-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru