Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Obrysy neznámého

18. 03. 2021
8
22
701
Autor
cvrcka

Samota ostří všechny smysly,

samota ostří bílo vně -

že na hraně 

je k nepřežití.

 

V bezední čtyř stěn do vany

příbojovými vlnami

kdos lije portské,

 

kulmu chytí...

 

Jedinou ranou uklovne,

co druzí léta svedou křísit.


22 názorů

cvrcka
28. 03. 2021
Dát tip

Dekuji, Lnice!


cvrcka
21. 03. 2021
Dát tip

Dekuju tipujicim 

Santi€ a Dagmaram


cvrcka
20. 03. 2021
Dát tip blacksabbath

annnie, diky, to beru! 

 

Radovane, ted jsem mela v hlave spise neco ostentativnejsiho pred uradem vlady. Ale ty hlubiny se tak snadno zvenci "prehlednou".. nejak me to k tomu melo, zkusit zachytit. pokud samozrejme i jen text predava silny pocit, je to pro autora dobra zprava.

 

 

Blacksabbath - pokud husina z textu, pak radost z podarene prace pri skladani. Pisu fakt rada...kdyz je o cem, kdyz to se mnou clouma!


z těch obrysů mám husí kůži......ale......poezie je skvělá terapie......*/**************


Dát tip cvrcka, blacksabbath

Až k podání pomocné ruky mě to svádí, aby fakt ta kulma, nebo fén, nebo jiný el. spotřebič, zapnutý, do té vany jednou nedopadl.


annnie
20. 03. 2021
Dát tip cvrcka

Fandím ti na básně i na život. Rozumím. Tip a.


Lami
20. 03. 2021
Dát tip

Tak to jsem rád.Tahle je dost autentická. (-:)


cvrcka
19. 03. 2021
Dát tip

Alkohol jsem nastesti pochopila a nikdy jsme si nepotykali :) pokud se to da odizolovat zvenčí,  je to vyhra. 

Mno, ja mam pro tentokrát zazehnano a doufám,  ze aspon par let zas budu mavat z dalky a ukazovat besum uspesne zada, popřípadě budu mit vzdy po ruce pohrabac ;) 


Lami
19. 03. 2021
Dát tip

Znám ty stavy.Ale nějak jsem došel k závěru, že mi za to nikdo a nic nestojí. už před delší dobou.Alkohol je ovšem špatný rádce.


cvrcka
19. 03. 2021
Dát tip blacksabbath

Mivam obcas tezsi stavy, ale verim, ze se me to opravdu tykat nebude. I poezie je skvela terapie. Diky za vas! 


Lami
19. 03. 2021
Dát tip

Čitelné to je až moc.Jsem rád, že se tě to netýká přímo.


cvrcka
19. 03. 2021
Dát tip

Super bezva, jazzy, je mi cti!


cvrcka
19. 03. 2021
Dát tip

Lami, zdravim a děkuju. Je to krehke <3 snad čitelné ..


cvrcka
19. 03. 2021
Dát tip dievča z lesa

..a je strasne tezky "volat" o pomoc. Blizkost je důležitá. Je to asi jedina prevence.  Ahoj dievca! 


Lami
19. 03. 2021
Dát tip

Nejdřív jsem to pochopil jako že kulmu zachytí, ale pak mi to došlo z těch posledních řádků.Nejlepší  pro mne je první sloka.I smutné je to moc pěkné.


dievča z lesa
19. 03. 2021
Dát tip cvrcka

tiež tak o tom premýšľam, že každý máme naložené a niekto to skrátka neunesie


cvrcka
19. 03. 2021
Dát tip

Je to o tom. Proto tam ta kulma je. 


cvrcka
19. 03. 2021
Dát tip

Slunko zapadlo: 

Konec chtel uchopit kontrast.  

Kontrast na linii co se o druhych dovidame ze slov - nemam chut rano vstat. // no to ja taky ne! - kdo denne znovu vzkrisi, kdo jednoho dne uklovne? 

 

Dekuju za navnimani smutne a silne linky. Vazim si toho!


cvrcka
18. 03. 2021
Dát tip

Dekuju, jazzy new.

Vratim se k tomu pozdeji. Pockam s vysvetlovani, dekuju za sdeleni dojmu z neladu ;)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru