Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kam zmizely kritiky?

19. 03. 2021
13
17
742
Autor
aleš-novák

19.03.2021 08:42:55

Že se u jmen objevily zčistajasna hvězdičky, to se dá brát jako folklór,

ale proč u děl nejsou vidět kritiky?

Na horní liště přibylo nové tlačítko "kritiky", kam jsou osvíceně vybrány "zajímavé"

komentáře. Je to jen nějaká přechodná fáze, nebo bude takhle Písmák vypadat už navždy?

 

Pište do zpráv, budu průběžně přidávat vaše zprávy do tohoto díla, aby se chybějící diskuse aspoň improvizovaně nahradila. Uvědomuji si, že tím porušuji pravidla Písmáku - pošta se nemá zveřejňovat. Takže možná mě čeká ban...

 

 

Jamardi 19.03.2021 08:54:29
   


Myslím si, že přechodná. Upravuje se program pro novou rubriku a celé se to rozhasilo. Akorát nevím podle čeho se ty zajímavé kritiky budou vybírat. Podle počtu tipů? Lidi, kteří si chtějí číst něčí kritiky si je stejně čtou. Vidím, kolik je tu přihlášených, kteří nic nepíšou.

 

 

Majaks 19.03.2021 09:09:51
   

Podle me se majitel akorat snazi dost nestastne zvysit hodnotu stranky. Pridanim hvezdicek stoupla cena nejmin o polovinu, ale nez mu facebook tu miliardu vycaluje, potrebuje videt nejakou moderaci obsahu. Staci jeste odstranit dila a konecne dospeje pismak k dokonalosti.

 

Prosecký 19.03.2021 09:28:12
   

Také doufám, že je to nějaké přechodné nedopatření související s upgradem Písmáku. Jinak kritiky úplně ztrácejí smysl!

 

gabi ta istá 19.03.2021 09:38:06
   

dúfam a verím, že je to dočasné, beriem to ako omyl a nie zámer...inak by som prišla o posledný litweb, ktorý mi vyhovoval, bez spätnej väzby pod mojim textom, by to stratilo pre mňa zmysel

 

gabi ta istá 19.03.2021 09:45:22
   

z čoho budú vyberať zaujímavé, keď od dnes nie je možné kritiku pod dielo ani napísať?
kliknem si pod môj text, kde som mala kopec komentárov a je tam bielo
tak toto isto iste nemôže byť konečná podoba písmáku, vydržme

 

Luzz 19.03.2021 09:54:35
   

hlavně moc nechápu smysl rubriky "kritiky" - pokud už tedy něco takového, tak alespoň napsat, podle čeho se vybírá (viz Jamardi) - podle počtu tipů u komentáře? podle počtu smajlíků? podle přítomnosti slov "krásné" anebo "líbí"?
ale třeba je to nějaký důmyslný algoritmus a bude brzy zveřejněn.

osobně mi připadne, že hvězdičkami, karmou a teď i kritikami si to majitel poněkud komplikuje... tak nějak předpokládám, že soudný uživatel si nemyslí, že by karma a hvězdičky vypovídaly o jeho kvalitě anebo dokonce kultivovaly zdejší prostředí.

 

Gora 19.03.2021 10:16:38
   

Zachovejme klid, prosím, určitě se jedná o nedopatření. Gora.

 

  Marcela.K. 19.03.2021 10:22:31
   

Bez možnosti psaní kritik přímo pod dílem, ztrácí Písmák své kouzlo. Doufám, že je to jen omyl. Počkám. Karma autora mě vůbec nezajímá a hvězdičky na profilu také ne. Mám své oblíbené a svoji hlavu. M.

 

Danny 19.03.2021 10:27:25
   

Napsal jsem zprávu Oldovi, vidím ho online.

 

K3 19.03.2021 11:30:21
   

Věřím, že se to obnoví.

 

Já Lucie píšu... 19.03.2021 12:17:06
   

Také doufám, že je to pouze přechodná situace. Kritiky mi moc chybí! Už jen to, že se nemohu vyjádřit k ostatním a jejich tvorbě se mi vůbec nezamlouvá... Komenty jsou pro mě mnohem ví (důležité) než třeba tipy. Proto musím souhlasit s ostatními, kteří podotkli, že pak Písmák ztrácí smysl. Snad se tam brzy objeví a bude to lepší, jen musíme vyčkat!

Nové tlačítko "kritiky (zajímavé)" mi přijde jako dobrý nápad pro toho, kdo si chce přečíst nějakou kritiku na nějaké dílo, které třeba ještě nečetl a zajímá ho názory ostatních na to dílo. Ale nemyslím si, že já osobně to bude nějak využívat. Čtu a komentuji toho, kdo se mi líbí. Jsem zvědavá, podle čeho, se to "zajímavé" určí...

Snad kouzlo našeho společného virtuálního světa bude zachováno a možná jen trošku vylepšeno :)

 

blacksabbath 19.03.2021 13:01:05
   

Zatím si díla ukládám "k přečtení". Není kam dát komentář - ani co číst pod díly:-(.
Doufám, že bude brzy opraveno, protože už mi seznam hodně narůstá. Abych si pak nemusela brát i noční.
Zatím nepanikařím, ale nevím jak dlouho vydržím.

Alespoň takto všechny zdravím
ivi

 

  Tej 19.03.2021 13:15:03
   

Také doufám, že vypnutí komentářů je jen dočasné, jinak to tady postrádá smysl. Těší mě právě to, že se o daném díle dá diskutovat a upřímně je mi jedno, jestli je to fundovaná kritika, nebo mi prostě jen někdo napíše líbí/nelíbí. Zkrátka bez diskuze pro mě ani nemá smysl zveřejňovat díla.

 

 

 

19.03.2021 13:10:08

kritiky se vrátily do původních kolejí...


17 názorů

Ještě bych prosila udělat něco s tou barvou. Blbě to vidím.


stromeček
19. 03. 2021
Dát tip

ono to s těmi kritikami asi bude, jako s rubrikami "hodně se diskutuje" a "čtenářům se líbí", tam se objevují také jen určití vybraní autoři. 


gabi tá istá
19. 03. 2021
Dát tip aleš-novák

vidíš, to som včera nepostrehla, tak mi treba...včera som nemala 2x a dnes ani raz :)


a přitom ještě včera to bylo naopak: přišlo zároveň hlášení o kritice a navíc ještě avizo, že přišla kritika. Takže jedna informace přišla dvakrát... proto možná dnes nechodí ani jednou, aby se to vyprovnalo...:o)


veď toto som mala na mysli! oznámenie o komentároch pod mojim textom mi nechodí


gabi: avi přijde, pokud ho dole zaklikneš...ale oznámení o komentech u vlastních dl zatím nefunguje...:o)


Gabi, mám to stejně! 


Norsko 1
19. 03. 2021
Dát tip

CML to jistí


gabi tá istá
19. 03. 2021
Dát tip Dagmaram, Já Lucie píšu..., aleš-novák

prišlo! ako sa teším z toho, čo bola kedysi samozrejmosť :)


Norsko 1
19. 03. 2021
Dát tip

CML to jistí


jo, pokrok nezastavíš...:o)


ešte avíza! všimli ste si, že nefungujú?


aleš-novák
19. 03. 2021
Dát tip Gora

no tak sláva...!!! díky, Oldo...


Tej
19. 03. 2021
Dát tip

Aha, tak už to snad funguje. Tak super!


gabi tá istá
19. 03. 2021
Dát tip Gora

juchuuuu!

kritiky fungujú, vďaka Bohu, či Oldovi


Norsko 1
19. 03. 2021
Dát tip

Buď klidný, alešku. Nikdo nic nechápe, nejsi v tom sám. Bez žlutých políček není písmák písmákem. Kdo vybírá zajímavé kritiky? Ten, kdo určuje i karmu? Nějaký CMS?


Už to jedeee! :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru