Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slibuji

20. 03. 2021
9
15
583
Autor
Eternitas

 

To bývalý manžel mě přihlásil sem na Písmák.

Prý ať  ukáži své talenty na nějakém jiném místě než je jeho fyzické tělo.

Já si pak dala ruma, no to bylo radosti.

 

A tvořit budu dál, i když on už nesleduje můj umělecký vývoj.

slibuji.


15 názorů

Eternitas
04. 04. 2021
Dát tip

ALFONS - ale teď už mne svádíte; tvrdnete v mé přítomnosti a nechcete to přiznat. Za to se nemusíte stydět! 


ALFONS
04. 04. 2021
Dát tip

Je to tak. Díki. :-)


Eternitas
04. 04. 2021
Dát tip

ALFONS - Vy jste se prostě zamiloval, jinak byste nenapsal ve svém komentáři výše "ABY JSTE". Tímto vám odpouštím, neboť nejste první ani poslední... 


ALFONS
02. 04. 2021
Dát tip

Už jsem nepůjdu, pokud nebudu muset. Slibuji :-) Alfons.

A omlouvám se za ten tip, který měl být na Vaši podporu, aby jste dále tvořila, což je pro Vás zřejmě nepochopitelné. 

Pokud jsem Vám ublížil nebylo to záměrně, leč i to se někdy stane, obzvláště pokud je někdo vztahovačný a být ublížený k životu potřebuje.   


Eternitas
02. 04. 2021
Dát tip

ALFONS - už mi sem nechoďte, děkuji. Myslím, že váš komentář má vypovídací hodnotu o vás, nikoli o mně. Fakt se zamyslete - dávat někomu tip a zároveň napsat, že je to "hnusný" považuji za ne-normální. Tu pomoc opravdu vyhledejte. Ubližovat bezdůvodně druhým vyžaduje opravdu patologickou osobnost. Uzdravte se! 


ALFONS
02. 04. 2021
Dát tip

Nic ve zlém. Zamyslel jsem se, ale mám pocit, že to Vy jste nepochopila můj komentář. A co se týká osobních problémů jen připomenu známé  pořekadlo: podle sebe soudím tebe. 

Mějte se v rámci možností co nejlíp. Alfons

 


Eternitas
01. 04. 2021
Dát tip

ALFONS - Já mám takový pocit, že tento styl komentování patří úplně někam jinam. Zamyslete se nad sebou. Je to opravdu mimo mísu. Pokud máte osobní problémy, obraťte se na někoho blízkého, případně odborníka, určitě vám nabídne svou pomoc. 


ALFONS
30. 03. 2021
Dát tip

Osm, ale je to hnusný. 


Eternitas
21. 03. 2021
Dát tip

7 tipů? Já se zbláznim... :))) 


annnie
21. 03. 2021
Dát tip Eternitas

No vida, k čemu může bejt bývalej dobrej... Tak jsem zvědavá! Zatím vítej a tip a.


Eternitas
20. 03. 2021
Dát tip

Já děkuju všem za zastavení a tipy. Tolik pozitivních ohlasů jsem fakt nečekala...

Slzu na krajíčku mám... 


MilanH
20. 03. 2021
Dát tip Eternitas

:-)


Benetka
20. 03. 2021
Dát tip Eternitas, Magdalene

Bývalá manželka ani nevěděla že jsem se přihlásil na Písmák. Což bylo fajn - ještě by mohla chtít složit nějakou básničku ufff...


Evženie Brambůrková
20. 03. 2021
Dát tip Eternitas

Budeme se těšit :-)


Dagmaram
20. 03. 2021
Dát tip Eternitas

:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru