Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Maturitní ples

21. 03. 2021
5
5
293
Autor
Ronie Gray

Maturitní ples

Stojíme naproti sobě. V tom šeru co jen ruší nekonečno hvěz nad námi. Mám na sobě ty světlé maturitní šaty a přes ramena tvoje sako. Tak nesměle se ke mně skloníš. Jako kdyžs mi dal pusu poprvé. Píše se rok 2012 a nám je osmnáct. Těm třešním v Hněvotíně už je rok, že? Jak dlouho ještě potrvá, než se vezmeme? Nebudu s tebou do té doby spát, chytnu tě za ruce. Než odmaturujeme a dostanu se na anglistiku. Než vystudujeme, můžeme se líbat. Před fakultou a u Vltavy, ve studovně a u tebe na koleji. Na peroně v Olomouci a kde jen budeš chtít. Tak hlavně, Janku, nepřestávej. A líbej mě pomalu.


5 názorů

StvN
23. 03. 2021
Dát tip

Na to, že má jít o romantický detail, jsou informace v textu rozsáhlé. Docela mě to rušilo. 


Gora
21. 03. 2021
Dát tip

Je to takové čisté... dnes spíš vyjímečný přístup/vztah.


annnie
21. 03. 2021
Dát tip

Opravdu hezká miniaturka. Tip a.


Až ten závěr, ten to vytáhne o pěkný kus výš. To už můžu.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru