Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Babička a smrtelný guláš

23. 03. 2021
6
29
507

Šli jsme s Kájou do lesa,

a dělali hopsasa.

A najednou před námi,

babička s nakrajenímy salámy.

Z košíku jsme ho zvedli,

a pak jsme ho snědli.

Co jí za to dáme?

guláš jí uděláme.

Tak jsme guláš udělali,

a babičce ho daly.

Babička ho snědla,

a náhle omdlela.

Tak tam takle ležela,

asi náhle umřela.

Musíme jí udělat pohřeb,

ať jí je dobrě.

A v tom hrobečku,

bude mít ovečku.

Pokud ji někdo neodnes,

je tam dodnes.

 

 


29 názorů

katerina karolina
23. 03. 2021
Dát tip Savage Flame

dekujeme moc na chyby jsi dame pozor a dekujemeeee moc za hezke vzkazy


Dát tip katerina karolina, Savage Flame

Katuško, piš a piš


Květoň Zahájský
23. 03. 2021
Dát tip aleš-novák, Savage Flame, Hamar, Kočkodan

A já bych to tak nechal. I s chybama. Autorka může sledovat, jak se její tvorba časem vyvíjí. Forma na prvotinu taky není nejhorší a co se týče děje, Svěrák by podle toho klidně natočil celovečerní film i se zpěvy a tanci.


Savage Flame
23. 03. 2021
Dát tip aleš-novák

Takze, ted k obsahu a mozna i neco k forme. Mile autorky, musim priznat, ze se mi to libilo jak obsahem, tak formou. Vysvetlim i proc. Duvodem je celkem neotrely postup, jak resit otravu jidlem. Je to fakt srandovni nejen pro to pohrbeni bez overeni jestli je fakt tuha, potom proto, ze to neni zjevne mysleno zle a treba ironie me vazne bavi. Co se tech hrubek tyce, je jich tam stale jeste dost, ale ty puvodni me bavily vic. To neni vytka. Je to spis o tom, ze nekdy nemusi byt vse spravne a muze to byt dokonce zabavnejsi. Mozna jste si mely ulozit puvodni verzi a za cas by vam doslo, proc to bylo tak zabavne. Nektere chyby se proste nedaji opakovat prirozene. Nenechte se zdeptat tim, ze napisete chybu. U vazne mineneho si na pravopis davej/te vic pozor. U humorneho, nekdy nejaka ta chybka tolik nerve a nekdy dokonce muze schvalne umistena chyba pomoct vyzneni a zdurazneni absurdity... ;) S.F.


Diona
23. 03. 2021
Dát tip

Cadmi, nerejpáš. Konstruktivní kritika je přece vítána. Máš pravdu. Však ona si Karolínka dá příště pozor :-)


bixley
23. 03. 2021
Dát tip

Taky se mi líbí ta absurdita, pokud je autorce dvanáct, chyby odpouštím.


Diona
23. 03. 2021
Dát tip

taky jednu mám ...je plyšově roztomilá....a má krátkou pruhovanou košilku z které jí vylízá buclaté, napapané břiško. Takový bee-ee-rokní ovečkovský andílek. Moje infantilní já se jí nedokáže zbavit. Tak se pak přežeru smrtícího guláše a budu mít hrobeček taky plný oveček :-)


nedělej si těžkou hlavu že tě tu hned druhý den po přihlášení takhle přísně rozebíráme...


katerina karolina
23. 03. 2021
Dát tip Květoň Zahájský

proosim vaas je mi 12 let fakt ja to delam s kamoskou protoze nas to bavi omlouvam jse vsem za hrubky pardon


Diona
23. 03. 2021
Dát tip

Ty trumpeto ,-)  sem nemyslel jdi jako jdi...ale, že se nemáš bát Gargamela Neboooj, nezapadne. Necháme to vyvěsit na hlavní stránku Písmáka...hele, dívej,  tumáš: CADMI SE LÍBÍ BABIČKA A SMRTELNÝ GULÁŠ


Diona
23. 03. 2021
Dát tip

ale jdi...dyť je to sranda :-) Nicméně, je potřeba být ve střehu ,-)


Diona
23. 03. 2021
Dát tip

Cadmi, nojo, je to fakt. Tady se nepozná, co kdo je a kolik mu je.

....ale nakrájeními salámi fakt našlapané :-))  Autorka je hravá lingvistka

nakrájeními salami bez rohlikamami 


Kočkodan
23. 03. 2021
Dát tip Diona, Hamar

 

Protoze slo o mekké druhy salámu, tak to „i“ prekousnu. ;-)


Hamar
23. 03. 2021
Dát tip Diona

Babička byla pohřbena se všemi rituálními poctami, včetně zvířecí oběti a věřím, že už jí je, tam nahoře, dobře. :-)


sama to o sobě jinde píše...


PavelK
23. 03. 2021
Dát tip aleš-novák, Diona

Taky jsem psal a píšu s hrubkama

:-)

Je to neuvěřitelně absurdní a pobavil jsem se.

Babičku jsme otrávili gulášem, tak ji pohřbíme, aby ji bylo dobře...

Schovej si to, za dvacet let to bude mít pro tebe cenu (jako pro mne co jsem psal ve 14)


me na tom bavi nejvic ty hrubky... sorry jestli to nebyl umysl... ;) S.F.


cad: odpusť autorce (12let), ještě se to naučí...


dekuju ze me upozornujete na chyby

 


usmívám se nad lehkostí, jakou příběh plyne...:o)

k opravě je tam toho víc, ale přimhouřím oko a pochvalně tipuju...


Diona
23. 03. 2021
Dát tip

jo a taky si, prosím, oprav "mýt"...pokud tedy tu ovečku, babička ve svém hrobečku, neumývala ,-)  Což by asi, po tom vašem smrtícím guláši, fakt nedala :-))


Tak to bylo teda rychlé. Spád to mělo! Jen škoda, že umřela...

Oprav překlep: ...uěláme. -► ...uděláme.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru