Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slovo

23. 03. 2021
12
13
321
Autor
Josephina

 

Slovo je bastard! zařízne se do slabin srdce; zabije jepici křehkosti; rozetne rozum trnem výmluvnosti; rozdrásá na hedvábný popel sny naivky; rozmetá impéria od vrcholků slávy po dna intrik; vyvrhne z patra hnijící mršiny lehounký odér výmluvného opojení; medovou nití ovine představy; vyklene propast slastných nadějí; které pak zalkne jedem výsměchu a útrpného opovržení; slovo je bastard! surréaliste! hybride; odeur; m u l t i - r é c i d i v i s t e !

 

 

 


13 názorů

No jo, slovo je tvůrčí čin,..., ale dokáže i bořit a kazit

Se slovy zacházet musíme vrcholně odpovědně -každé vyslovené slovo zůstane, přinejmenším, již navždy zapsáno v nebeských letopisech (říká se tomu i Akáša:) )

((...)).

 


Slovo ranit dovede i potěšit a vyřčené ani pár volů nevytáhne zpět z mysli člověka, na kterého je cílené.


Slovo je mocná zbraň.


...rozmetá impéria od vrcholků slávy po dna intrik...


annnie
24. 03. 2021
Dát tip

Ano! Stoprocentně.

A dalších sto procent :):

Slovo je zázrak

něžný dotyk Boží

kapička krve přímo z mýho srdce...

Tip a.


Safián
23. 03. 2021
Dát tip

Strhující. Samozřejmě, že jednostranné. Jedno přece vylučuje druhé.


Tej
23. 03. 2021
Dát tip

Některý slova si takto umím představit!!! Ale jiným bych dala šanci, jsou i slova, co pohladí...


rdesno
23. 03. 2021
Dát tip

Některé obrazy jsou zajímavé, ta francouzština tomu dodává říz. Jako celek to pro mě ale vyznívá příliš jednostranně - jako by to byl jen výkřik.


Diona
23. 03. 2021
Dát tip

Hmm.... Mno, slovo je bastard když ho používá jazyk bastarda


shlukla se tady řízná slova.....*/***********....


cvrcka
23. 03. 2021
Dát tip

Libil by se mi jeste kontrast  , jak slovo umi i motivovat a léčit,  ale to Ti nemuzu vnutit. 

Pritahla sis me!


bixley
23. 03. 2021
Dát tip

Spíš jazyk, než slovo.


Kočkodan
23. 03. 2021
Dát tip

Nemám slov... ;-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru