Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hlasování I. kola soutěže poezie (BR) - 2021

23. 03. 2021
4
44
3778
Autor
Báseň_roku

Hlasování I. kola celoroční soutěže poezie proběhne od 23.3. do středy 31.3.2021 do 18,00 hod.

Vyberte prosím ze 17. soutěžních básní PĚT, které vás oslovily nejvíc, a pokud možno na tento arch pod seznam básní napište HLAS.

Tipy se mohou dávat např. básním, které chcete "ocenit" ještě mimo soutěž, ale Hlasů má každý jen pět a ty budou započítány, ne tipy. Básně jsou umístěny jak v Dílně, tak zde pod čarou. 

Diskuse, komentáře, ev. rozbory pod všemi básněmi jsou samozřejmě vítány!

Začátkem dubna 2021 bude zveřejněn žebříček umístění podle čtenářské úspěšnosti a autoři "vystoupí" z anonymity.

Všem zúčastněným i čtenářům přeji příjemnou zábavu!

Členka Redakce poezie Pomerančová napsala k jednotlivým básním komentáře, posílám tedy avízo, aby se autoři mohli u těchto posoutěžních podoteků zastavit. Pomerančové tímto děkuji za zpětné reakce k dílkům. 

..........................................................................................................................................................

Zneužitá

Dnes na snídani

Home Office

SNY

STUDNIČKY

Teplo a světlo

Hledám lásku

Svěšená hlava

Zachraňovat to, co se zachránit dá...

Jarní jitro

Zima

krížom-krážom

MILOST

Velikonoce 2021

Zima 2021

Na houbách

Asi nám hoří pod nohama

 


44 názorů

HLASOVÁNÍ BYLO UKONČENO, vyčkejte prosím na Vyhlášení výsledků a teprve poté si autoři mohou své básně vystavit, děkuji za pochopení!


Prodlužuji ukončení hlasování z 18,00 do 19,00 - 31.3. Další Hlasy / udělené později/ již nebudou započítány.


dík za info

PS rád bych využil pěti hlasů, ale nemůžu se rozhodnout, mám na zbývající dva hlasy víc adeptů, takže zůstanu u tří.


Muamarek
31. 03. 2021
Dát tip

Svůj Hlas jsem se rozhodl dát následujícím třem dílům:

Teplo a světlo - Milý hravý písňový text, u něhož se melodie nabízí sama.

 Home Office - Toto dílo vyzdvihuji především pro jeho procítěnost. Je tam slyšitelný vzkaz - a líbí se mi kontrast mezi snovou představou něčeho dobrého a ne příliš dobrou realitou.

 Velikonoce 2021 - Zástupce vázaného verše. Dílo má náboj, atmosféru, spád.

Pěkný den a pohodové prožití svátků všem tu.

 


DNES JE JEŠTĚ MOŽNOST POSLAT 5 VYBRANÝM BÁSNÍM V SOUTĚŽI BR HLAS, A TO DO 18 HODIN!

TĚM, KDO JIŽ HLASOVALI, DÍKY.


Hlasuji pro:

Teplo a světlo

Na houbách

Zima

 


atkij
30. 03. 2021
Dát tip Báseň_roku

Zneužitá 

Studničky

Teplo a světlo 

Hledám lásku 

Zachraňovat...

 

Je to opravdu těžké vybrat. Každá báseň v soutěži má pěkná místa, má co nabídnout. 

 


Dodávám své zbylé hlasy:

Hlas: Asi nám hoří pod nohama 

Hledám lásku 


Kočkodan
29. 03. 2021
Dát tip

 

Je dobře, že můžeme silněji pozdvihnout hlas a potěšit celkem pět autorů. Po určitém vnitřním boji (já se všeobecně obtížněji rozhoduji) jsem vybral následující díla, kterým

 

 

 

dávám svůj hlas:

 

 

 

SNY

 

STUDNIČKY

 

Na houbách

 

Dnes na snídani

 

Hledám lásku


Aru
28. 03. 2021
Dát tip

můj pětihlas:

 

Zima

Home Office

SNY

Asi nám hoří pod nohama

Teplo a světlo


Dala jsem už jeden hlas pod dílo Home office.Další hlas:Na houbách (už jen pro tu roztomilost)Dnes na snídani


Magdalene
27. 03. 2021
Dát tip

Že by plán na pětiletku? 


tessie
27. 03. 2021
Dát tip

HLAS

Teplo a světlo

Jarní jitro

Zima

 


Mé hlasy:

Zima

Studničky

Home office

Dnes na snídani

Zneužitá

 


LGarra
26. 03. 2021
Dát tip

krížom - krážom

 

hlas


Delfín
25. 03. 2021
Dát tip Báseň_roku

Nu, jen jsem se zeptal! Další dotaz už byl zodpovězen, totiž nedostupnost posledního dílka. 

Já to nakonec prošvihnul, byť tři sloky mám v poznámkách v mobilu. Ale nebyl jsem spokojen a přehlédl jsem i hodinu uzávěrky. Vlastně jsem se hluboce zamyslel a mezitím mi půlnoc spadla do klína.

Ale co, za dané situace bych mohl na kanáry leda tak do zverimexu v Globu a i ten má výjimku! 

A v jinde zase neměli kanáry!:-)


Delfíne, ty zlobíš... ne, jedno dílko - jeden hlas!


Delfín
25. 03. 2021
Dát tip

@Technický dotaz: Lze tedy těch pět hlasů dát jednomu dílku?!:-P


Aru
24. 03. 2021
Dát tip

to jsem zklamaný,... vlastně stejně nikam nechodím :D

jenom žertuju, ja mám buď žertovnou náladu, nebo upadnu do letargie, takže je možný vlastně potkávat dva Arui (skvělý skloňování :D )


Aru, to se ještě uvidí, pokud něco, tak až ve finále koncem roku, resp. za rok 2021... ale s Kanáry raději nepočítej:-)


Aru
24. 03. 2021
Dát tip

díky, povedlo se mi předvybrat soutěžící, ještě to nechám trochu uležet

a je nějaká cena? jako třeba zájezd na kanáry, nebo tak něco? :D


Báseň_roku
24. 03. 2021
Dát tip Aru

Aru, jasně, můžeš... čtenáři si většinou stěžovali, že tři hlasy jim nestačí, i přidala jsem teď v tomto roce hlasů pět, ale možné jsou v počtu 1 - 5. Díky za zájem. 

Ještě - tipy se mohou také dávat, ale započítány do výsledků nebudou, je to spíš projev sympatie básním, na něž těch pět Hlasů nestačilo:-)


supizmus
24. 03. 2021
Dát tip

teplo a světlo

zachraňovat to, co se dá zachránit

na houbách

jarní jitro

zima 2021

 

toť hlasy moje


Tej
24. 03. 2021
Dát tip

Dávám hlas:

Zneužitá 

Dnes na snídani 

Sny 

Hledám lásku 

Zima

 

 


Aru
24. 03. 2021
Dát tip

může se dát i míň, než 5 hlasů?


Diona
24. 03. 2021
Dát tip Báseň_roku

Jsi prozíravá, Básni roku... :-)  To by jeden napřed musel ten "prolog" číst  ,-)) Leč, na svou obhajobu uvádím, že jsem zrovínka hledala brýle a strefila jsem se do Tipu  :-)))


Každá báseň má v prologu napsané, že tentokrát se může dát Hlasů 5, a že by bylo fajn psát názvy na jeden "list":-)))


Diona
24. 03. 2021
Dát tip

Básni roku, díky za ujištění, že hlasuju na správném místě. Hihi, já blbka, jsem tu první napřed otipovala ,-)


Al, Diono, díky, že hlasujete tady, daleko lépe se pak budou počítat HLASY... ale samozřejmě projdu pak i všechny básně, aby HLAS nepřišel nazmar... 


Diona
24. 03. 2021
Dát tip

Hlasuju pro :

Sny

Studničky

Teplo a světlo

Hledám lásku

Zima


Alegna
24. 03. 2021
Dát tip

dávám hlas:

Dnes na snídni

SNY

STUDNIČKY

Teplo a  světlo

Hledám lásku

 


Taky jsem se podivila, ale bylo to přání autora.


To je škoda,  měla lákavý název.  


Cadmium, báseň byla v průběhu soutěže autorem odhlášena, tady jsem ji zapomněla smazat, omluva...


Tej, tady...


Tej
24. 03. 2021
Dát tip

Já se omlouvám, kde najdu tento arch pod seznamem básní, kam napsat hlas? Já ho nevidím:(. Omlouvám se, možná se mi to špatně zobrazuje


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru