Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Už nikdy to nechci zažít

24. 03. 2021
24
35
574

,,Nic vám není. Jen smrdíte." Sdělila mi doktorka v červeném obleku s bílými puntíky. Byla divná,

,,Nemohu smrdět, nedávno jsem se myla." oponovala jsem, ale nemohla jsem si vzpomenout, kdy to bylo.

Chvíli před tím mi připevnili elektrody, které jsem měla po celém těle. Snažím se znovu usnout.

,,Měl bych pro tebe práci," nahnul se ke mně divný chlap. Ten smrděl nahlas.

,,Potřebuju vymalovat byt," páchlo mu z úst a tak mne napadlo, že si nás doktorka v malém prostoru spletla.

,, Nejsem malíř pokojů." Snažila jsem se ho odpálkovat, ale schoval se za velký kámen.

,, Nedáš si s námi pivo?" Ptá se kamarád, který už dávno není mezi námi. Ale nyní tu je. Stojí ve dveřích staré kůlny v lomu, který znám z nedávného výletu u nás v horách. 

,,Ne, už budu muset jít."

,,A vymalujete mi ten pokoj?"

Opatrně se přetáčím na druhý bok. Pravé rameno mě stále bolí, ale nechci spát na zádech. Zase by mi diagnostikovali apnoe a nutili nosit na obličeji masku. To prostě nedokáži.

Blíží se úplněk. Ještě týden. 

Třeba bude zataženo.

 


35 názorů

Prý jsou i hezké sny, ale ty na mne nezbyly :-))) Díky, řediteli.


.. .


Herec23, děkuji za návštěvu a tento i ostatní tipy.


:-))


Slibuji, že se polepším.


Tak jsem měla pravdu, je to z chlastu :-)) Respektive nedostatku, ale to je jedno. Pitný režim je třeba dodržovat :-))


Zřejmě jsi, Arwen, chtěla napsat ,,z nedostatku" a omylem ti to vypadlo. Potom bych souhlasila. :-)


To byl spíše takový povzdech, StvN. Nestěžuji si, jsou na tom lidé hůř.


To je z chlastu ;-)


StvN
26. 03. 2021
Dát tip

Bez znalosti souvislosti je text šifrovaný. Každý člověk má nějaké problémy a nějak se s nimi vypořádává a já každému přeji, aby nepropadl ve svém konání zoufalství. 


Děkuji ti. Je nás hodně.


trojort
26. 03. 2021
Dát tip

...fakt otravný...znám...


Hlavně ať mi to nikdo nezávidí, Čudlo. Ještě abych se dělila. :-)))


K3, tato doba tomu nepřidá.


Já ráno, Stromečku, vyrazím se psem do lesa. To je taková milá vzpruha. :-)


Evženie Brambůrková
25. 03. 2021
Dát tip blacksabbath

To má, Ivi, dneska každý druhý, když spí na zádech. Dřív prostě jen chrápal.


Luboši, přes den pivko většinou neodmítnu, ale když spím tak jo.


Jsem raději, a2a2a, když sny se svítáním zapomenu.


Čudla
25. 03. 2021
Dát tip

Není Ti co závidět. Sned bude lépe. /*


K3
25. 03. 2021
Dát tip

Zapadá to to týhle doby.


stromeček
25. 03. 2021
Dát tip

Evženie, nic si z toho nedělej, taky to mám občas hubou ke zdi a spraví to až raní kafe.......:-)


Evženko....apnoe jsem si vygůglila.......notěbůh......koukej jít ven někam, kde nikdo není a pořádně dýchej.......večer si pořádně natřepej polštář.....eventuálně zavolej........pošlu ti pytlíček s levandulí


Kočkodan
25. 03. 2021
Dát tip

 

že ty někdy odmítneš pivo, to bych si ani ve snu nepomyslel… (smajlík bez nepříjemného odéru)


a2a2a
25. 03. 2021
Dát tip

Nevím, zda jsi v textu měla na mysli Covid 19, ale sné peripetie i jejich nelogické prolínání, včetně únavové bolesti ramene, na kterém zrovna spíme, jsou popsány věrně, aniž musí s Covidem souviset.  A člověka, pokud s probuzením nezapomene, dovedou zaměstnat i přes den.


Diona
25. 03. 2021
Dát tip

ach tak...no, je to leckdy svízelné...


Ono jim, Diono, všechno dlouho trvá a výsledkem jsou doporučení, která znám.


Diona
25. 03. 2021
Dát tip

...doufám, že ho tam pěkně rozpitvali ! ,-) Tak snad už budeš brzo spát poklidným spánkem s voňavými sny :-)


Evženie Brambůrková
25. 03. 2021
Dát tip Gora, Já Lucie píšu...

Mívám i hezčí sny, tento byl z noci ve spánkové laboratoři.


bixley
25. 03. 2021
Dát tip

Taky mívám dost zajímavě spletené sny, ale nedokážu to tak barvitě popsat jako Ty. Tak ať se Ti příště zdá něco hezkého.


Evži, ty máš teda sny :) Pěkně si ho zachytila. Líbí se mi, když je v textu zakomponovaný i nějaký smysl, který si dokážu představit, nějak ho navnímat. A Ty si ho tady měla a musím říct, že to dílo obohatilo na ještě zajímavější! A ještě k tomu sen, tak to je super kombinace!

Ráda jsem si přečtela hned po ránu, když i já mám hlavu plnou snů :)


Diona
25. 03. 2021
Dát tip

ten smrděl nahlas... :-)

Jsou to někdy zvláštní sny, to opravdu člověk nevymyslí...Freud se kdesi nahoře uculuje

 


Gora
24. 03. 2021
Dát tip

Evži, nic veselého, s tou čichovou stopou je to docela zvláštní... nedávno v nějakém pořadu říkali, že zajímavé sny si má člověk zapisovat, což jsi udělala:-).


prajem krajšie sny*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru