Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

- 12.s -

26. 03. 2021
15
9
498
Autor
per_zay

 

-

 

dvacet pět tisíc

Staromák plný křížků

za každým život

 

-

 

dvacet pět tisíc

náměstí plné křížků

za každým život

 

-

 

 


9 názorů

atkij
28. 03. 2021
Dát tip

Velké téma. Prohlížela jsem si fotky na netu a slzám se neubránila...dotýká se mnohých z nás. 

Do textu ale těžko předatelné. Tedy necítím to z něj...

 


Magdalene
26. 03. 2021
Dát tip

Když máma odejde.....R.I.P. 


Ráda bych tam došla napsat jmého své mámy.


Magdalene
26. 03. 2021
Dát tip

Hezké, zřetelné, dávám TIP.:-) I když mi bylo řečeno, že senrju bývá vtipné. Je to pravda? 


Diona
26. 03. 2021
Dát tip

Mně-kategorické ignorantce je docela jedno jestli je to hajků nebo serjů ,-) ...hezky napsané to je. Prostě  je to moc křéžů. Dám Tip a basta!  ,-)


per_zay
26. 03. 2021
Dát tip Gora

Mag: ano, mohlo byto být i bez "Staromáku" :) .. ale za každým křížkem vidím zmařený život..

PK: ano, haiku - senrjů .. hranice je někdy "vachrlatá" :)

 


Magdalene
26. 03. 2021
Dát tip

Upravila bych poslední větu. Život to není. Staromák je slangově, dalo by se hezky změnit. Možná moc dopovězené na haiku. Co myslíš? 


PavelK
26. 03. 2021
Dát tip

I když to je orientované na člověka spíš bych to vnímám jako haiku. Senrjú vnímám spíš jako odlehčenou kategorii. Je pro něj typická ironie, nadhled i nadsázka. Tohle míří do hloubky.

Výstižný text.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru