Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

tři sněhuláci

26. 03. 2021
4
8
339
Autor
0-negativ

 

Na zelené stráni

se uklánějí tři sněhuláci


8 názorů

Můra73
03. 04. 2021
Dát tip

Zelená stráň - 

tři sněhuláci se uklánějí. 

 

Námět je super, ale text ti zůstal ve formě oznamovací věty.

 


Děkuji za vzpomínkový kar, Diono, bulo to po mnoho desetiletích jako návrat do let pod deset, kdy tuto jsme stavili každou zimu... Z pohledu z okna to bul elektrizující i smutný zážitek, páč jako již ,,sátiletá,, vím, co se s bílým vládcem na konci stane... 

Ach polodne, smrt mnoha...


Diona
27. 03. 2021
Dát tip

Radmilko ,-)) tomu "Tvému" sněhulákovi s mrkví  pietně provolávám 3x ZDAR  :-)))

 

V poledne již ni, bo val vjetr jižni  :-)))


PavelK
27. 03. 2021
Dát tip

Na první čtení to je  dost banální a nepřináši to nic nového, ale v druhém čtení v tom nacházím přesah, tři sněhuláci se dají vnímat jako tři králové, tři králové končí své představení, uklání se. Tříkrálovské období je spojeno se zimou, dílo může to být symbolickým vyjádřením odcházející zimy, to by bylo geniální, ale mám pocit, že tomu ještě něco chybí a nevím co.

Přesto mě to zaujalo.


spíš mini, přijde mi


Měli jsme letos před domem na pískovišti  jednoho... po mnoha letech... i s mrkví.

Byl jako magnet. Stále jsem se na něho chodila dívat. I v noci. Stále tam byl. 

V polodne již ni.

Tip.


Diona
26. 03. 2021
Dát tip Já Lucie píšu..., 0-negativ

...to už asi bude jejich poslední úklona... než se jim roztopí koule


Kočkodan
26. 03. 2021
Dát tip Diona, Abakus

 

Na jarním slunci

 

hledaj způsob jak přežít

 

jen samá voda


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru