Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zapálená křídla...

27. 03. 2021
6
26
529

gu gů gu a chééch

ve větvích stromů nám to

znovu ožilo


26 názorů

Gogin
před 4 měsíci
Dát tip

dobrý


Proč by se nehodilo, když kosovi se hodilo? 


Musaši
31. 05. 2021
Dát tip

Tu roušku jsem si vymyslel, ale viděl jsem v kosím hnízdě rozpůlenou petlahev, ze která se u nás vyrábí větrník - plašidlo na krtky. Proč si něco takového kos přinesl do hnízda, mi není jasné. Do senrjú se ale plašítko na krtky v hnízdě moc nehodí. Anebo ano ? 


Ju PavleK, je tak. 


PavelK
20. 05. 2021
Dát tip

Že to je hrdlička?

Roztomilá mini.


Radmila Marie
19. 04. 2021
Dát tip Diona, blacksabbath

haf, mňau, bzzz, ššš, krá, krá... a dobrrrý den... (papoušek v kleci u souseda)...


blacksabbath
19. 04. 2021
Dát tip Diona, vesuvanka

kuku-vrků...kšá...pst....ne frnk...hů hů, čim, tijůů, cik cik.


Díky Vesuvanko, barva žluvy je ,,nebezpečná,, jako tygří či vosí..., díky za dodané informace vč. hlasového citoslovce... :-)


vesuvanka
16. 04. 2021
Dát tip

Pěkné a výstižné :-))), TIP. Zpěv ptáků se dá napodobovat slabikami. V dětství mě zaujal zpěv, tehdy pro mě záhadného ptáka, který by se dal přeložit přibližně jako "ejchu chů" (alespoň mně o tak znělo). Byl to sameček žluvy hajní, který je podobný kosovi, ale sírově žlutý s černými křídly a ocasem. Samičky mají nenápadné zbarvení. Žluva hajní hnízdí v teplejších oblastech v listnatých lesích, zejména v nížinách. 


Děkuji snake_01, piluji se pod vedením nejlepších...


snake_01
14. 04. 2021
Dát tip

Musaši: Ten text s kosem a zelenou rouškou je povedený.


snake_01
14. 04. 2021
Dát tip blacksabbath

Tenhle text má zatím k haiku daleko, ale uznávám, že gu gů gu a chééch mě rozesmálo. Trochu mi to připomíná Trautenbergův sakrament věnovaný ranním ptákům :o).


Radovane, hi hi, to je neco...


Dát tip Radmila Marie, blacksabbath

respirátor -

vlaštovky si nemusí

stavět hnízdo


Musaši, my máme výhled na dětské hřiště a prašnou plochu. Vpravo od vchodu, jako jediný přeživší voják a stín, nás chrání rozložitý špendlík. V něm cukrují hrdličky...

Děkuji za vzpomínku a přídavek. Rozhodně tip. 


Musaši
31. 03. 2021
Dát tip Radmila Marie, snake_01, vesuvanka, blacksabbath

Ve větvích to opravdu ožilo. Mám výhled do zahrady, nad monitorem občas pozoruji sluncem ozářený, zatím samozřejmě neolistěný, ořech. Špačci, kteří od rána shánějí něco do hnízda, tahají do dutiny peříčka a stébla suché trávy. Inspirovalo mě to k senrjú pro tebe:

 

Zatím holý strom -

Kos si nese do hnízda

zelenou roušku

 


Kočkodan
27. 03. 2021
Dát tip Diona

 

Radmilo, já tam ty roztomilé supy přímo vidím...to není ptákovina. (smajlík)


Zde právě to gu gů gu..., ráno, odpolodne, k večeru...

Dnes ni, tak fují vítr, že domu ještě nepřiletěli.

Díky, Diono.


Diona
27. 03. 2021
Dát tip

:-)) cvrliky cvrliky ...krásně to na stromech ožilo :-)


Radovane, děkuji za slova, která hřejí... 


Bašóovi by se líbila


Andělka1
27. 03. 2021
Dát tip

:-))


Prdel, řekněte prdel! Jiří Schmitzer...


Norsko
27. 03. 2021
Dát tip

Nedělej si z Písmáka prdel


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru