Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak si troufají, měřit nám životy

26. 03. 2021
11
11
782
Autor
LGarra
 
 
 
Hodiny se mi rozbily
Marně tikají
 
Vždyť ani haiku neumím
 
 
 
 
 

11 názorů

Rajmund
14. 04. 2021
Dát tip

Nějak sem se v tom zacyklil..a bez úsměvu


PavelK
27. 03. 2021
Dát tip LGarra

Radovane to senrjú se Ti povedlo. Vyvolalo úsměv.


měl jsem fůru pokusů, než se mi podařilo první, ale dosud nepíšu taková, kterým by se nadalo nic vytknout, ... můj recept je ... číst je a číst je a psát a psát, pokus, omyl, koukat na jiná zde, pod mnohými haiku jsou plodné diskuse ...


Dát tip PavelK, annnie, blacksabbath, LGarra

trčím nad haiku

hodiny a hodiny -

zase senrjú

 


Gora
26. 03. 2021
Dát tip LGarra

I kdyby miniatura, když se povede a osloví, je určitě rovnocenná haiku.

Zájmena se v haiku příliš nedoporučují, ale těch zásad je hodně... dobře je zformuloval snake_01 na své stránce, uvedl i mnoho názorných příkladů...


LGarra
26. 03. 2021
Dát tip

Děkuji.. 

Ale když "vyškrtnu" mi... Rázem pozbývá význam "neumím".. .. První osoba tedy neexistuje? To "seknutí" tam bylo... 

A kdyby to nebylo haiku... Bylo by to "méně"? 

 

Byla by to "jen miniatura"... Existuje nějaký ekvivalent pro haiku? Něco "osobního"... co se občas týká nás všech.. ?

Asi tak.


Gora
26. 03. 2021
Dát tip LGarra, Radovan Jiří Voříšek

nad prvním haiku -

i hodiny na stěně

se zastavují

.........

jsi na dobré cestě, L Garro... držím palce...


Norsko 1
26. 03. 2021
Dát tip LGarra

Závěr poémy o lidském životě je velmi povzbudivý. Její děti již haiku hravě zvládnou


LGarra
26. 03. 2021
Dát tip

Oficiální dotaz: Já vím, že nejsme "škola"... 

Ale... Jak na haiku.. ?? 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru