Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Asi si dám inzerát...

28. 03. 2021
23
26
445
Autor
Savage Flame

Já se toužím oženit!

To je teda lidi síla.

Teď, jak najít osobu,

která by mě odradila...? 

 


26 názorů

Promluv si s někým rozumným, snad se mu povede tě odradit. :-)))


To blacksabbath: Ach dekujeme... :) S.F.


Savage Flame
29. 03. 2021
Dát tip annnie

To annnie: Kdepak, to byl Shakespeare...;) Ale taky vystizne. Dekuji za navstevu zde i tip. ;) S.F.


annnie
28. 03. 2021
Dát tip Savage Flame

Dobře se oběsit vyloučí možnost špatně se oženit... (Myslím, že G.B.Shaw) Tip a.


PavelK
28. 03. 2021
Dát tip

Lehce.


dobrá spolupráce......přidávám na tantiem...:-)))))..............*/******


To Radovan Jiří Voříšek: Ok, vase se mi libi vic, mate u me kdyztak cast tantiem... :D Jdu to tam doplnit a diky. ;) S.F.


hmmm, dobrý nápad, co třeba:

Já se toužím oženit!

To je teda lidi síla.

Teď, jak najít osobu,

která by mě odradila


Savage Flame
28. 03. 2021
Dát tip Gora

To Radovan Voříšek: Napadlo me jeste, co takhle pridat dvojslabicne slovo i do druheho radku...? Melo by to pak stejne slabik na rymujicich se radcich, takze by to bylo 7-8-7-8, nebylo by to pak jeste lepsi...? Myslim jako - ...to je tedy vazne sila... Predem diky za potvrzeni, ci vyvraceni domnenky... ;) S.F.


To Radovan Jiří Voříšek: Moc dekuji za radu, jdu to prepsat, je to tak fakt o moc lepsi... ;) S.F.


atkij
28. 03. 2021
Dát tip

:))


do ženění hrnout se?

vidím, že ses nepoučil

pár bych ti jich doporučil

 

tvoje mini je vtipná

nápad - v posledním verši nadradit "co" dvouslabičným "která" a vtnikne tak čistá trochej spolu s vylepšením rytmu:

Já se toužím oženit!

To je teda síla.

Teď, jak najít osobu,

která by mě odradila? 

 


To aleš-novák: No me treba ve svatebnich satech urcite... :D S.F.


To vesuvanka: Dekuji. ;) Mam podobnych nactenych vic a specialne treba britove si casto delali legraci v advertech ohledne hledanych manzelek... a i kdyz vetsinu tech zabavnejsich kousku mam spis z novin typu Punch, tedy z americkych, v britskych dobovych byly fakt casto perly... Ono stejne do dneska ctu v tistenych novinach, pokud je vezmu do ruky, stranky s inzeraty i kdyz nic neshanim, ani nezkousim udat... ;) S.F.


MilanH
28. 03. 2021
Dát tip

To , ale situace :-)


Diona
28. 03. 2021
Dát tip

:-)) jsi prozíravý


aleš-novák
28. 03. 2021
Dát tip annnie, Benetka

odradit tě může i chlap...


To Diona: pokud k tomu nestaci ona vyvolena, je mozna lepsi to vyresit takhle... ;) S.F.


To Já Lucie píšu...: To netusim, ale i tak se miten inzerat libil... ;) S.F.


vesuvanka
28. 03. 2021
Dát tip Savage Flame, Gora

Zajímavý inzerát :-)))


Diona
28. 03. 2021
Dát tip

..hmm, a nebylo by lepší potkat nějakou, která Tvé rozhodnutí posílí?...než najít ženštinu, z které  Tvůj rozum zešílí?  ,-)


Ooo, tak to jsem zvědavá, kolik mu odepsalo a odradilo :)


Dekuji, ale neni treba, jen jsem si na to nevim proc vzpomnel... ;) Mimochodem, on to byl kupodivu skutecny inzerat z Londyskych The Times (volny preklad viz nize) ze zacatku 20. stoleti... mozna dokonce i mineny vazne... ;) S.F.

- Mlady, dobre situovany gentleman, ktery se hodla ozenit, hleda touto cestou duveryhodnou osobu, ktera by ho od tohoto kroku odradila...


Wow! Přeji pevnou vůli! Když si dáš inzerát, tak to máš zaručené, že Tě některá odradí :D


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru