Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

kvákání...

28. 03. 2021
21
20
561
Autor
atkij

 

 

 

 

kvákání žab -

po třech minutách       už

mu típám budík

 

 

 

 

nese nákup -

z jeho kapsy začalo

I want to break free... 

 

 

 

 

 

 

 

 


20 názorů

atkij
02. 05. 2021
Dát tip

Tony, je to tak. Dvojka je lepší i v  mých očích. Pokud se tedy mám právo sebehodnotit:)) Kvákání žab - no, ne každý má podobné vyzvánění. A pokud jej nevzbudí měl by přemýšlet o něčem údernějším:)

Dane, děkuji:)


Dan TM
20. 04. 2021
Dát tip

Hezké!


CHT
11. 04. 2021
Dát tip

pan učitel má sice pravdu jako vždy, nicméně mne osobně "začalo" ruší dalekoméně než celé první senrjú. A i tam dokážu rozklíčovat co a proč. Ono je to takhle: Autorka si dost zakládá na originalitě a někdy je to až krkolomné. Myslím si navíc, že dokonce ani v senrjú nešlo primárně o vtip, ale nejsem dogmatik a tak přiznávám, že tu originalitu nakonec oceňuji. Pokud tedy překonám tyto fáze čtení, musím uznat, že jde o formálně čistý text a dvojku u-popředit.


atkij
03. 04. 2021
Dát tip

Takto razantně jsem to nemyslela, každému, co je mu blízké. Ale děkuji za zajímavý vstup.


Musaši
02. 04. 2021
Dát tip

Žijeme v době, kdy každý hlupáček má trýznivou potřebu neustále svému okolí o sobě něco sdělovat. I mobily se musejí ozývat "originálně" např. proto, aby okolostojíci ve frotě byli šokovaní. Každý potetovaný blb touží být potetován "originálně", aby chodci na letní ulici pochopili, s kým mají tu čest. ...Nejhorší ale je, že se hodba za "originalitou" stupňuje i v (tzv) umění a mnozí kritikové onu křečovitou "originalitu" považují za jakousi základní a zásadní hodnotu třeba taky v poezii.


atkij
01. 04. 2021
Dát tip

Občas i hlas přírody začíná být otravný. Zesiluje a zesiluje v umělém módu:)) 

Díky.


Musaši
01. 04. 2021
Dát tip

Musel jsem se zasmát.  Taky jsem měl na mobilu kvákání žáby, než jsem jej hodil do popelnice.

S típkem posílám i svou variaci:

Noc u rybníka -

Kvákání zní jen z kapsy

Rybářův mobil!


atkij
29. 03. 2021
Dát tip

Všem děkuji za postřehy, názory a přeji krásný večer:)


annnie
29. 03. 2021
Dát tip

Vtipné. Tip jo.


jo.


Kočkodan
28. 03. 2021
Dát tip

 

Klevetění bab

 

Pán Boh, už túto vec zruš!

 

řval vždy pan Chudík

 

 

 

Na záchod kalup

 

tam se dlouho hačalo

 

musel i blejt prý

 

(dvě hodiny prý)


PavelK
28. 03. 2021
Dát tip

Oboje je o touze po svobodě a má pro mne hodnotu jako celek, každé zvlášť ztrácí.

nese nákup -

z jeho kapsy začalo

I want to break free...

Třeba se cítí svobodně, to propojení je možná jen Tvá projekce.

 


snake_01
28. 03. 2021
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

U prvního textu mi přijde, že především upozorňuje na kuriozitu a postrádá obecnější platnost (samozřejmě jsem si vědom té situační komické linky). Druhý text mě zaujal více, I want to break free se k předchozímu textu přímo vztahuje a prohlubuje jej. Moc se mi ale nelíbí sloveso "začalo", mám za to, že by bylo možné ty tři slabiky využít lépe.


Gora
28. 03. 2021
Dát tip

Pěkné, Jitko. Zejména žáby...


blacksabbath
28. 03. 2021
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

kvákání žab

queen, queen, queen

dospávám...................<*-*> ......................*/*******

 

 
 
 
 

 


MilanH
28. 03. 2021
Dát tip

:-)


Diona
28. 03. 2021
Dát tip

...a kdesi nahoře začal Freddie luxovat ,-)


Krása :) 


Norsko 1
28. 03. 2021
Dát tip

Někdo rád žáby, budík i Chucka norrise. Já mám v oblibě vdolky


Dát tip Philogyny

kvákání žáby

romantika chviličku -

posílám čápa


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru