Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Překvapení

28. 03. 2021
14
9
519
Autor
Rhodesie

PŘEKVAPENÍ 

 

Zprvu sranda,
v rytmu tanga
ostych kvapem mizí.
Boky, vnady,
vzniká tady
ero dusno ryzí.
 
Svršek froté
chvíli poté
pouze lampu halí.
Hoří svíce,
stále více
roste, kdo byl malý.
 
Jenže ouha!
Klesla touha,
vstřícný dobrým radám!
Přijdou shůry
noční můry.
Pánem je ta madam!!!
 

9 názorů

snake_01
16. 04. 2021
Dát tip

Prostřední sloka je zcela bezchybná. Ovšem na první i poslední sloce by se ještě dalo zapracovat. Na prostřední sloce oceňuji lehkost, se kterou je vtip podaný. Konec je takový kostrbatý a ukoptěný - chtělo by to docílit stejné lehkosti a nenucenosti, pak to bude dokonalé.


zzlatý
16. 04. 2021
Dát tip

Moc jsi mě pobavil. Má to nápad, rytmus, hlavu a patu a ten vtip, proto dám TIP! Tohle patří do "Zlatého výběru"


Jan Barban
29. 03. 2021
Dát tip

Pěkně rytmické. Dojmu se tu nedosahuje prostřednictvím citů, ale uplatněním básnických prostředků. Zažil jsem u podobně koncipované věci, jak recitátor, nezvyklý na něco podobného, se stále snažil vpašovat do svého projevu nějaké hodnotící prvky. Působilo to opravdu směšně.


Nepřekvapilo, ale pobavilo způsobem podání.

Možná, kdyby se to jmenovalo jinak, by se skutečně i překvapení konalo?


annnie
29. 03. 2021
Dát tip

No asi jsem jednodušší... Mne ten konec dost pobavil. Tip a.


Safián
28. 03. 2021
Dát tip

Překvapení není, konec se tak docela nepovedl. Ale nakročeno bylo pěkně.


Andělka1
28. 03. 2021
Dát tip

a CO JE TO PŘEKVAPENÍ : NEBE NEBO TA ZEM?...:-))


pobavilo, povedený humor

má to říz, bez zbytečných slov, krásné trocheje, pravidelné střídání počtů slabik, vazba příjemná - AABCCB ...

jedině předposlední verš je ve srovnání se zbytkem na tom rytmicky hůř


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru