Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cesta z minulosti

30. 03. 2021
0
4
221
Autor
KarolineArt

Přesnot, úzkost a strach

zaplňují černou minulost.

Oči hvězdných drah,

pohled ve věčnost.

 

Sfouknout kouř, zapálit svíci,

milovat a být milující.

Strhnout okovy tížící,

probouzí se spící.

 

Na rukou znamení,

že vlak nejede zpět.

Kde řeka pramení,

jen vpřed teď hleď.

 

Neokouněj jak okoun v síti,

tebe nepolapil.

Slunce na cestu ti svítí,

abys pochopil.


4 názory

KarolineArt
30. 03. 2021
Dát tip

Děkuji za kritiku. Bylo to psáno dosti intuitivně, v podstatě hned jak se tužka dotkla papíru. Taková tvorba je, dá se říci, pro mě "svatá" a měnit už ji nechci. Ale je pravda, že s námětem jako takovým se pracovat ještě dá. Děkuju za komentáře a případné podněty.


Norsko 1
30. 03. 2021
Dát tip

Á dvojka si vymýšlí, vůbec to nemyslí vážně. Když to uděláš, už ti nenapíšou


a2a2a
30. 03. 2021
Dát tip

Ta báseň má nedostatky, provázanost veršů působí nuceně a vyznívá jako nějaká agitka ve dvou posledních slokách. Také ve výrazu působí pateticky. Ale když jsem přečetl první sloku a i druhou, zaujal mne obsah či spíše námět a s ním by se dalo něco dělat, pokud bys to z té burcující a všeobecné polohy položila do konkrétního prožitku, poněvadž to, o čem píšeš, se skutečně děje a řekl bych, slunce nepomáhá. Rozhodně tě nechci znechutit, naopak, máš-li něco určitého na mysli, co tě třeba ve snech či po večerech skličuje, využij toho a napiš to co nejobyčejněji.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru