Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kam zmizelo Ticho a Tma?

30. 03. 2021
22
50
932
Autor
Diona

O čem všem se dá snít...?

O náruči Ticha

a Tmu pohladit


50 názorů

***


Diona
01. 04. 2021
Dát tip

Zdravím Tě Tej...moc děkuju. To musí být nádherné...  :-))


Tej
01. 04. 2021
Dát tip

Přeju, ať vše je brzy v normálu a můžete za tichem a tmou vycestovat, nejlépe za polární kruh, v době polární noci:)


Diona
01. 04. 2021
Dát tip

Norsko, děkuju Ti za podnětnou připomínku...na tom něco bude


Norsko 1
31. 03. 2021
Dát tip

Tma je jako ježek a ticho nemá náruč, ale hloubku


Diona
31. 03. 2021
Dát tip

Beny, děkuju :-)  Hezký večer


Diona
31. 03. 2021
Dát tip

:-))))) Moc Ti děkuju za anti-hřišťové souznění a příjemné rozptýlení

Krásné přání...Tobě též   :-)


,,Vandalky,, pilkami na železo přeřezaly řetězy u houpaček a barvou natřely skluzavku a lavičky... a studentovi rozumím velmi dobře, není to nic, co by mě nenapadalo denně...

Hluku zmar a dešti vstříc...


Diona
31. 03. 2021
Dát tip

Radi, no, jéje. Opravdu "krása" střída "nádheru"...hrůzo, hrůz! Tak naštěstí až takový gigantický festival sportovní radosti tu nemáme.

Ad. perlička... tuze vtipné :-))) Vidím ty rozvášněné vandalské penzistky živě před sebou.

V Olomouci jeden student vyhrožoval dětem na hřišti, že je postřílí (měl svaťák a z randálu mu šplíchaly nervy :-)

 

Měj se hezky a hluku zmar!  ,-)


Tak se mi zdá, že bydlíme ve stejné čtvrti, naše hřiště je jediné v celém okolí s tak rozmanitými herními prvky, že to opravdu uspokojí všechny věkové i váhové kategorie. K tomu ještě zídka, na které sedí nesportovci jako na tribuně a fotbalové zápasy tímto mají opravdu profi úroveň... přičemž nemohu nevzpomenout na turnaje basketbalu v pokročilých večerních hodinách... a když už náhodou tuto všechno není, tak snad každou neděli od půl deváté ráno do času k obědu chodí dospělí mladí sportovci ze sedmého patra trénovat dribling. 

Ložnici máme bohužel nad hřištěm, spát po noční bylo nemožné, můj musel z práce kvůli těmto směnám odejít. Změna místností není realizovatelná, jsme tu dvě rodiny.

A ano, hřiště je u kuchyně s obývákem a ložnicí, opravdu není úniku. 

Děkuji za popis Tvé situace Diono, pofňukaly... a je mi lépe, když vím, že to není jen v mé hlavě, v mém vnímání. Ostatní členové říkají, že nic neslyší. Jsme na to prostě více citlivé. 

Jako perličku bych vložila zkrácené hlášení PČR: skupina pěti důchodkyň poničila ve čvrti Bystrc dětské hřiště. Objahovaly se nesnesitelným hlukem...

Fanfárový den, Di!


Diona
31. 03. 2021
Dát tip

Lidunko, děkuju Ti za nahlédnutí. Hezký den :-)


Diona
31. 03. 2021
Dát tip

KČKDNe  omluvný smích. Ehm,  Kočkodánku, promiň, promiň, omlouvám se převelice. Neusekla jsem Ti ocásek? Mrkací smajlík. Jinak Ti děkuju za soucitný komentář a vyjádření podpory.  Tvé vcítění mě hluboce dojalo.


Kočkodan
31. 03. 2021
Dát tip

 

Dio a Radmilo,

 

já jsem sice reagoval v zertovném tónu, ale je mi to fakt líto, ze máte tyhle akustické problémy. To musí být zatracene nepríjemná vec. I kdyz vám to moc nepomuze, tak jsem tady ted chtel aspon zcela vázne vyjádrit svoje pochopení a vcítení se do vasich problému.

 

A Diono, tebe si dovolím upozornit, ze nejsem zádný Kockodn. (pred dalsím zohyzdováním zretelne varující smajlík)


Diona
31. 03. 2021
Dát tip

Radmilko, jak já Ti rozumím!  Cítím se úplně stejně.  A nejen já. Kamarádka má děti a nemají možnost celá rodina obývat jeden pokoj, který je na opačné straně. Takže když je po noční, téměř kvůli randálu nespí.

Přitom byty jsou tu pěkně řešené, na docela příjemném místě, ale toto je opravdu k uzoufání. Nejkrásnější období roku a já jsem doma otrávená....číst v klidu nemůžeš, pracovat v klidu nemůžeš....jen řev a řev a dělové rány kopačákama do bednění...ani večerem ten hluk nekončí a přesně jak píšeš, toužím pak po tom, aby pršelo.  Jsem tím sama sobě protivná. Naštestí mám ložnici orientovanou  na druhou stranu. Nejvíce ale potřebuju být v kuchyni a v obýváku, ale tak, když je nejhůř, všeho nechám a zalezu si do azylu ,-). Díky Bohu alespoň za to.  Taky jsem se chtěla kvůli tomu přestěhovat, ale bytů není. No, tak jsme si pofňukaly..sice to situaci nevyřešilo, ale hned je mi nějak líp. Děkuju. Přeju Ti hezký den :-)


Diono, uf. Jsi první člověk, který mi po osmi letech u této lidské produkce dává za pravdu, že je to na nervy a neúnosné. To dětské by snad ještě šlo, ale ty partičky... a o víkendu dospělí opilci, když ještě bylo kam chodit. 

Nemám žádný fígl a nedávám to. Mám špunty do uší více jen 22dB a od loňska máme zasklenou zavřenou lodžii, což je super. Do bytu není nic slyšet. Pokud ji ale otevřu (je na jižní stranu), ten hluk se jakoby násobí uvnitř toho ,,účka,, a je to k nesnesení. Děcka jsou slyšet i na druhou ,,stranu bytu,,, do pracovny, i když mám sluchátka s hudbu na uších.

Loni jsme se chtěli odstěhovat, ale na jaře vypukl ten humbuk a vše je tak nejisté, že jsme ,,museli,, zůstat. Ach ju, už aby byl konec a my se mohli dát do pohybu. JInak se mi tu moc líbí, byt a všechno, ale tuto je k uzoufání. Těším se na špatné počasí s tím, že bude snad pod okny tišeji...


Diona
31. 03. 2021
Dát tip

Kočkodne :-)) Musela jsem si toho grilovanýho cvrkala najít. Napřed jsem myslela, že mi píšeš o nějakým obyvateli Řecka, co si cvrknul do gatí. Smajlík


Kočkodan
31. 03. 2021
Dát tip Diona, Radmila Marie

 

Už zas  tahle Radmila

smutně táhle zavyla,

trvaj práce rekonstrukční

a každého jiste trkne -

idyla to není luční,

kde si Gryllus občas cvrkne.


Diona
31. 03. 2021
Dát tip

Goro, děkuju Ti za milé přání :-)  Taky si dnešní den hezky užij


Gora
31. 03. 2021
Dát tip Diona

Dnešní den je opakem tvé hezké mini, užij si ho:-) i tak.


Diona
31. 03. 2021
Dát tip

Musaši, to je moc krásné, co jsi napsal...děkuju


Diona
31. 03. 2021
Dát tip Gora

Goro, děkuju Ti za tichou návštěvu...moc si toho vážím. Pěkný den :-)


Diona
31. 03. 2021
Dát tip

Radmilko, tak to jsme na tom úplně stejně. Ano, máme i hřiště přímo pod okny a jako bonus obité dřevěným bedněním... :-( Švitoření těch maličkých je krásné a tak nějak patří k jaru, ale ty partičky puberťáků s jejich ku* pi* a parádním tuc tuc opravdu nedávám.

Prosím Tě, jak to snášíš? Máš nějaký fígl, jak to vytěsnit? Co bych dala za to, aby mi to přestalo vadit

 

 


Diona
31. 03. 2021
Dát tip

K3...děkuju Ti, to je krásné, co jsi napsal


Diona
31. 03. 2021
Dát tip

Black...děkuju Ti za podporu :-) 


Musaši, skvělé. 


Musaši
31. 03. 2021
Dát tip Radmila Marie, Diona, Gora, Benetka

Pan Básník usnul

a Ticho v náruči Tmy

hýčká jeho Sen.

 


Radmila Marie
31. 03. 2021
Dát tip Diona

Kočkodane,

cirkule to sice není,

ale denní i podvečerní snění

zpestřuje nám přivrtání.

I rekonstrukce bez konce:

jeden skončí, druhý započne.


Radmila Marie
31. 03. 2021
Dát tip Diona

Naprosto souhlasím s bixley a Dionou, my to máme ještě zpestřené dětským hřištěm pod okny. 


K3
31. 03. 2021
Dát tip Gora, Diona, Benetka

Ta velká písmena asi něco značí. Něco jako Bůh, Nebe, Peklo, Ráj. Tak si říkám, že opravdovou Tmu a Ticho poznáš v tom Tunelu, na jehož konci je zase Světlo, jež tě opravdu pohladí.


blacksabbath
31. 03. 2021
Dát tip Diona

souzním....za oknem blikače a někdo startuje....sen se prodral škvírou ven...hlava do polštáře......*/***********


Diona
31. 03. 2021
Dát tip

Cadmi, děkuju :-) 


Diona
31. 03. 2021
Dát tip

Zvědavče, děkuju Ti za návštěvu...hmm, tak to jsem ráda, že v tom nejsem sama ,-)


Diona
31. 03. 2021
Dát tip

Andělko, děkuju Ti za návštěvu :-). Četla jsem o tom... Je to zajímavé, ale nezbláznila bych se z toho? A nebo možná až potom, jak bych odtamtud vyšla a vrátila se zpátky :-)))


Diona
31. 03. 2021
Dát tip Radmila Marie

Bixley, děkuju Ti za návštěvu :-) a komentář...tak to je docela smutné. A s tím přehlušováním ticha, pokud vůbec někdy nastane, máš bohužel pravdu.


LGarra
30. 03. 2021
Dát tip

Tohle je ono... Je to tu pořád... Mizí ostaní věci. 


Andělka1
30. 03. 2021
Dát tip Diona

Doporučuji Pobyt ve TMĚ, nesmí tam byát ani nic slyšet. Místo musí být dobře odhlučněně...TÝDEN. 


bixley
30. 03. 2021
Dát tip Radmila Marie, Gora

Za chvilku nebude tma a ticho vůbec. Zeměkoule svítí do vesmíru a pokud nastane ticho, hned ho přerušíme hlasitou hudbou, hlučnou zábavou nebo rachotem aut a strojů... Poeticky vyjádřeno.


zvedavec
30. 03. 2021
Dát tip Diona

Bývam na podobnom mieste


Diona
30. 03. 2021
Dát tip

Theo, ano, pravdu máš...tak jsem si posteskla ,-)  děkuju Ti za návštěvu :-)


Diona
30. 03. 2021
Dát tip

Milane, děkuju. Jsem plaše radostná :-)

Křívo, děkuju ..Já taky :-)

 

Kočkodane :-)))) i Ty básniku- Ty něžná cirkulárko


Thea v tramvaji
30. 03. 2021
Dát tip Diona

S ohledem na úskalí tvého bydliště je to velice trefné.


Diona
30. 03. 2021
Dát tip Radmila Marie

Cadmi, děkuju...a vyložila sis to naprosto správně :-) Bydlím v lokalitě, kde panuje nepřetržitý ruch. Hlučná cesta...u ní tovární komplex, který je rovněž non-stop hlučný a  v noci osvětlený jako Václavák.


Kočkodan
30. 03. 2021
Dát tip Diona, blacksabbath, Radmila Marie, Gora, Abakus

 

Dá se jak starý fotr spát

 

za něžných tónů cirkulárky,

 

jež připomínaj Žbirku z dálky,

 

a nočním můrám nohy otrhat.


MilanH
30. 03. 2021
Dát tip

Poetické :-) 

TIP


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru