Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vzpomínka na moře

21. 05. 2002
11
0
1929
Autor
Mea

Ráno jsem se zkroutil

mezi skály

jako borovice

co nevěří v čas

a pod nohy

mi příliv nakreslil

vzpomínku na moře

- chaluhy dělaly ti

na pár vteřin vlasy -

 

a pak se kousek ode mě

utopilo dítě …


Hackman
25. 07. 2003
Dát tip
rad byych ti ji uverejnil tu basnicku na svem webu : http://hackman.yachting.cz pokud souhlasis prepolsi mi je na adresu hackman@seznam.cz diky Mike Hackman

Nuitík
02. 01. 2003
Dát tip
fuj fuj fuj! ten konec je mi blivno....au

Mea
04. 11. 2002
Dát tip
navždy: to by nemělo, ale lidi jsou už takový ...

nevím jestli by moře mělo být takhle...smutné ?......

Print
19. 06. 2002
Dát tip
***!!!

Mea
28. 05. 2002
Dát tip
Miklunka: tady nejde o to jestli je to hnusný nebo krásný ani jestli to chceš vidět nebo ne ... tady jde o to, že je to důležitý a ty to nevidíš ... teda řikám ty, ale myslim to obecně samozřejmě ;o)

Mea
27. 05. 2002
Dát tip
Miklunka: to sice máš, ale to je právě ono ... protože máš ty svoje wočíčka, tak občas nevidíš ...

miklunka
27. 05. 2002
Dát tip
Mea: jak to myslis? myslis ze nevidim vsechno to hnusny?(prave ze moje oci to obcas videj daleko intenzivneji...:o( ) ale nechci videt to je fakt!

miklunka
26. 05. 2002
Dát tip
M: já ne :o) já mám svoje wočíčka ;o)

miklunka
25. 05. 2002
Dát tip
Nepísej takový šmutný...:o(

Mea
25. 05. 2002
Dát tip
Mikli: Je to smutný, ale je to tak a děláme to všichni ...

Háma
24. 05. 2002
Dát tip
Ďablik: Já neřikam, že je to nesmysl, ja si myslim, že jen podvědomě nechce, aby někdo rozuměl, a já přece nerozumim skoro ničemu, takže jen další do řady :o)

Mea
24. 05. 2002
Dát tip
Hami: ste se proti me s Kalais spikli co?? ;o)) Vy mrchy dvoje :o))) No dobre, tak holt zacnu rikat to co si myslim tak aby tomu vsichni rozumeli (ale basnicky budu psat dal takhle ;o)) to mi neberte! ;o))

Háma
24. 05. 2002
Dát tip
to je v pořádku, takhle je to správně :o)

Climaster
23. 05. 2002
Dát tip
.tipík!!...hmm...teda estli to chápu správně...taak to taky radši nebudu ventilovat...je to asi dost osobní..:o))..

Háma
23. 05. 2002
Dát tip
No ja do tebe nechci rejpat. První sloka je pěkná, poslední dva řádky taky dobrý, ale vůbec mi to nejde dohromady. Začátek je tam zřejmě jen kvůli zvýraznění konce. Určitě jsi tim chtěl něco hlubokýho říct, ale mně se zdá, že je to úplně blbý.

hipinka
23. 05. 2002
Dát tip
no teda...něco hlubokého tam bude...ale co sakra? zkus tomu dítěti dát jiné jméno....prosím...:) líbí a divím se tomu :)

Mea
23. 05. 2002
Dát tip
Hami ;oDDDDDDDDDDDDDDDDD si me vysmal az na pudu ty pako :oDDD hipi: dítě - to je proste něco moc důležitýho, důležitější než to co je v tý první sloce ... ježišmarjá mam vam to tady snad vysvětlit??? - [sborově] NEMÁŠ - tak vidíte ;o))) a díky :o)

Háma
23. 05. 2002
Dát tip
Nic nevysvětluj, to neni tvoje věc, ale až tě nebude chápat vůbec nikdo, bude to buď tim, že nechceš, aby tě někdo chápal, nebo to bude prostě blbě napsaný :o)))

dablik008
23. 05. 2002
Dát tip
:o))))))))))))) tvrde do nej, nesmysly pise ;o)))

Mea
22. 05. 2002
Dát tip
Radost: Ten uvodni obraz je zbytecne dlouhej, misto nej by se tam daly napsat tri slova ... dulezitej je ten konec Oli: pochopilas to vic nez Radost, ale porad jsi este daleko ... Mikli: vid ... No, radsi vas trochu popozenu, kdyz to tu tak vidim :o) To neni proboha o zadny vzpomince na more! :o) a ze ten kluk Meovatej dekuje :o)

Olina
22. 05. 2002
Dát tip
:))) ty kluku Meovatej:)) pak mi to ještě asociuje někam úplně na začátek života - možná jednoho lidskýho, možná lidskýho pokolení vůbec - to je obraz moře jinak moře znamená podvědomí - což vlastně souvisí ty mě ale napínáš:)))

Mea
22. 05. 2002
Dát tip
Oli: no s tim podvedomim si uz blizko ... hele ale nechtej po me, abych to vysvetloval :o) ale o mori to taky neni ...

Kytička
22. 05. 2002
Dát tip
Zní to nádherně, až na to že to nemá happyend, až mě zamrazilo ****

Olina
22. 05. 2002
Dát tip
:))) eště mě něco napadlo, ale to ventilovat verbálně nebudu:) Dobrá básnička, pro mě Měj se a dík:)

Mea
22. 05. 2002
Dát tip
Kyti: tohle bohužel vždycky končí špatně ... Oli: taky se mej a taky dik :o)

Elyanne
22. 05. 2002
Dát tip
Nelíbí *

Mea
22. 05. 2002
Dát tip
To je první moje báseň, která se lidem nelíbí a přesto jí TIPujou :oD Tak teda díky :o)

Elyanne
22. 05. 2002
Dát tip
Mně se líbí báseň. Nelíbí se mi pocit.

Pája
22. 05. 2002
Dát tip

Litochowitz
21. 05. 2002
Dát tip
ja, gut.....T-p.

Radost
21. 05. 2002
Dát tip
nevim, no... Jakoby ze ztraty inspirace posledni veta je marnym pokusem ukoncit tu basen nejak originalne...nahozeni atmosfery hezke, ten uvodni obraz je dobry, ale rozehrat by se to dalo asi lip...:-((

Olina
21. 05. 2002
Dát tip
napsala bych: a pak se ve mně utopilo dítě

miklunka
21. 05. 2002
Dát tip
Mííííjááánku šmutný...*

dablik008
20. 05. 2002
Dát tip
fuj... (to byla ta hlubsi ;o)))) ) ja nerad takovy konce no...jinak ok *!

Mea
20. 05. 2002
Dát tip
dablik: já ti dam fuj! to si rikej svymu psovi ;o))) No won ten konec ja tam dost dulezitej, tak takovej bejt musi ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru