Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Home Office

02. 04. 2021
15
16
362
Autor
LGarra

Děkuji "Goro"... 

Usnula na druhé straně postele

než obvykle

Zlobil se
Na drahou polovičku
A tak šli od sebe
 
"Jak voní borůvkový koláč, mami?"
 
Nevím. Přestala jsem čichat k borůvkám.
Už se chci jen kamsi dobrat.
 
Odesílám závěrečnou zprávu
Pro pár supů
Navzdory vám i borůvkám
Navzdory splavům 
i líným kachnám u břehů.
Navzdory nedopsaným veršům
 
Slzy nám tečou 
A doslova mimo mísu
 
Co když i proto se to stalo? 
 
Na hladině se ještě vloni houpal leknín.

16 názorů

annnie
07. 04. 2021
Dát tip

Ach jo... Aspoň z toho dobrá báseň... Tip a.


Dobře popsaná marnost. Letargie ze stále trvající beznadějné situace. Ale vždycky když vysvitne slunce, je to lepší! Právě teď vylezlo z mraků ;) Fakt!


Čudla
03. 04. 2021
Dát tip blacksabbath

Vše jednou končí. Bude líp. /*


PavelK
03. 04. 2021
Dát tip Gora, LGarra

Na hladině se ještě vloni houpal leknín.

Nic není jako bylo loni.

Píšeš o věcech které neznám. Neznám Home Office ale vím, že bych nechtěl pracovat z domu. Je to hodně autentické a to je u volného verše podle mne hodně podstatné, nemusíš respektovat žádná pravidla, jenom přinést duši na talíři. To se povedlo.

 


Já Lucie píšu...
03. 04. 2021
Dát tip LGarra

Zprvu jsem nevěděla, co si mám myslet. Proto jsem se rozhodla číst verše pořád a pořád dokola... Mělo to svůj efekt! 

Báseň mi přijde silná, smutná, ale uvnitř ní jsou schovaná nádherná slova, která mají moc krásné významy. ...čichat k borůvká - top! Lekníny - top! Vlastně se mi to čím dál tím víc líbí :) Možná jen ten název. Tvé verše by si podle mě, zasloužily poetičtější název. Přijde mi takový tuctový, v dnešní době už zcela obvyklý. Chápu celý záměr. Jen škoda, že pod názvem "Home Office" se schovává cosi tak pěkného a tak hlubokého... Jen to jen můj pohled. Jinak, skvělá práce!

P.S. Se vším co jsem nestihla podoknout, souhlasím s Luzz :)


LGarra
02. 04. 2021
Dát tip

Dítě... A borůvky... : "Vím já..." Už nečichám (necítím)?? 

A leknín ... Opravdu ráda pozoruju tuhle neobyčejnou rostlinu (bahno a voda jí stačí k životu)...

Děkuji. 


Luzz
02. 04. 2021
Dát tip LGarra

docela výstižný. ta rezignace, bezmoc. kdy jeden neví, jak dlouho ještě.

přestala jsem čichat k borůvkám mě ale pobavilo (nevím, jestli jde o kouzlo nechtěného nebo záměr)

leknín mám teda a priori spojenej s nemocí - ale tady je to myšleno zřejmě jinak - anebo ne? přece jen... leknín roste v plicích :)

(ale to asi zase utíkám někam jinam)

 


LGarra
02. 04. 2021
Dát tip

No já to chápu... Polovina republiky je "negativní" ... :) Ale stejně tak musíš nosit náhubek ... Divné, že tě to neovlivnilo ... ta ten rok... 

Potvrzení přes okres, obchod otevřen, zavřen... Školy zavřený, otevřený... Tohle většina lidí zná.. 

Gratuluji, že jsi "imunní" a jde to "kolem tebe"... Hezké Velikonoce přeji. 


Norsko 1
02. 04. 2021
Dát tip

Že jsem negativní a jsem na to pyšnej


LGarra
02. 04. 2021
Dát tip

Muhehe he... Čteme zprávy, když už děláme PCR? A teď nechápu, cos tím chtěl Norsko říct. 


Norsko 1
02. 04. 2021
Dát tip

Jsem negativní. Mám PCR. Teď se chlubím


LGarra
02. 04. 2021
Dát tip Gora

V to jsem doufala, Goro. Chtěla jsem možný rozpad rodiny v rámci hnus Covidu... Norsko 1 si ničeho venku nevšimnul?? 

 


Gora
02. 04. 2021
Dát tip LGarra

L´Garro, silná báseň, a zlehka podaná... jako by se na hladině houpal leknín. Tip.


Norsko 1
02. 04. 2021
Dát tip

Co jsi provedla tak strašného? Hřešila jsi v myšlenkách?


LGarra
02. 04. 2021
Dát tip

Protože jsem posldní rok strašné hovado. 


Norsko 1
02. 04. 2021
Dát tip

Ocitl jsem se v uplakaném údolí. Proč tak brečíte a svým brekem loudíte z lidí lítost?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru