Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

14:15

04. 04. 2021
26
33
1071

To se tak člověk občas zabere na home office do práce a najednou za sebou uslyší: "Mamíííí! Co bude na oběd?" 

 

Ještě nemám uvařený oběd.
Všechny matky už se určitě postaraly
a na důkaz své dokonalosti
vyfotily talíře na facebook.
Voní to až sem.

Nesnáším koprovku!
- kecám.
Nesnáším jejich talíře...

PS: Nacpaná do formičky
na dokonalou ženu
- přetékám přes okraj.




33 názorů

Annnie na to kápla! Touhle básní jsem se chtěla k vám všem empatickým vloudit na koprovku :) 


annnie
07. 04. 2021
Dát tip

ŽÁDÁM DŮRAZNĚ O REHABILITACI KOPROVKY!!!

Kdo nemá rád koprovku, nejed tu moji. Vařím ji totiž (jako všechno) pokaždý jinak, tak si každej může vybrat :)

Velmi pěkné, Theo. Věřím, že děti přežily :) a nadbytek tvý dokonalosti, kterej už se do formičky nevešel, jsi jim dala nazítří ke sváče :) Tip! A zvu tě na oběd! Napiš, kdy se ti to hodí. Pá a.


Tak ta je super. :-D  PS je nejlepší.


R. Kedar
05. 04. 2021
Dát tip

Hezká momentka ze života:)


Marcelo díky :) Neřvala jsem po nich... mi to pak spíš přišlo docela vtipné. 


Marcela.K.
05. 04. 2021
Dát tip

Týýýý kráso, teď jsem si přečetla komentáře. Sociální napětí?! Panebože?!!!


Marcela.K.
05. 04. 2021
Dát tip

Jeden den oběd ve 14.15? To děti vydrží. Hlavně zachovej klid a neřvi na ně :-)

Koprovku taky nesnáším, manžel a dcera ji milují, takže ji tatínkovi vaří ona. Mladší syn je v tomto po mně ;-)

Ale ta forma na dokonalou ženu, ta to korunuje :-)


Dagmaram
04. 04. 2021
Dát tip

PSko je super. Je to současný a viděla bych to stejně. 


Aru
04. 04. 2021
Dát tip

Facebook mě nikdy nebral, pořád držím smutek za Google+ :D


Phil - ano :) Točím je furt dokola :)

Evženie - joooo! To bude super :) Na to se docela těším...


Hlavně ne koprovku. Je príma vařit kdy chci a co chci. Jo a taky už nedělat.


Philogyny
04. 04. 2021
Dát tip

Nejvíce dokonalá

jsou jednoduchá jídla...    :) 


Kočkodane jsem OSVČ :) Ale klidně se pochválím i sama, že jsem pracovitá :)


MilanH
04. 04. 2021
Dát tip

:-)


Goro díky :) 


Čudlo já taky :)))


Gora
04. 04. 2021
Dát tip

Aktuální a vtipná mini, Theo, a je v ní i sociální napětí:-)


Čudla
04. 04. 2021
Dát tip

Já koprovku miluji /*


snake_01 - původně jsem uvažovala, že to PS dám jako samostatné dílo, ale pak jsem se na to vybodla a zařadila mezi koprovku a moje zapékané nudle :)


Norsko - to je fajn, že mám dosah až do Norska :)


Kočkodan
04. 04. 2021
Dát tip

 

Tak ještě že se neozvalo: "Mamíííí! Co bude ke snídani?" 

 

Já koprovku nesnáším i ve skutečnosti. S tvými dílky jsem na tom mnohem lépe.

 

Nevidět má i svoje výhody – aspoň nikde nemůžu zahlédnout nějaký vyfocený talíř.

 

 

 

P. S. Já pošlu dílko jako důkaz tvé pracovitosti zaměstnavateli, kde děláš?... ;-)


snake_01
04. 04. 2021
Dát tip

PSko je vynikající metafora dokonale vystihující současný stav věcí. T.


Magdalene
04. 04. 2021
Dát tip

Pobavilo. To Ps: super. Tip


nenechaj sa napchať do žiadnej formičky...si super, aká si*


Tej
04. 04. 2021
Dát tip

To PS mě dostalo nejvíc, povedená rychlovka:)


Luci to už se událo tak před měsícem :)


Norsko
04. 04. 2021
Dát tip

Přetekla jsi z hrníčku až ke mně


Hehe :D Přeji dobrou chuť! To Tě měla pozvat spíš na Zelený čtvrtek :)


Díky Lucie :) Když si to přečetla jedna moje kamarádka, hned mne pozvala na koprovku :) 


Super název! Z básně jde cítit, že je napsaná rychle, ale k ní se to hodí :) Protože po obědě se vždy jen zapráší. Každý verš je mi sympatický! PS je výborné!   

P.S. Zapékané nudle jsou fajn :)


Diona
04. 04. 2021
Dát tip

Theo, tak ta "Nudlová" rychlovka se Ti opravdu povedla  :-)  A ten konec je naprosto skvělý.


Díky Diono! Tohle byla jedna z nejrychlejších básní, co jsem kdy napsala :) Nejdřív jsem si postěžovala na papír a pak jsem šoupla do trouby zapékané nudle :)))


Diona
04. 04. 2021
Dát tip

Theo, povedená trefa ve 14:15  ,-) a to PS mě dostalo. Nacpu Ti do formičky Tip


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru