Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

rybník

06. 04. 2021
11
7
330

Víš,co patří do rybníka?

Voda, žába, kapr, štika.

Jen dej pozor na vodníka.

Každou chvilku přísný vodník 

po hrázi se prochází.

Dává pozor, jestli někdo do rybníčku nehází

třeba papír, plechovky, staré hrnce, žárovky.

Tohle trestá okamžitě.

Zamotá tě do své sítě.

Buď ti vlepí tři pohlavky, nebo... odčaruje plavky.

 


7 názorů

snake_01
10. 04. 2021
Dát tip

Je to pěkně napsané, ale změnil bych uspořádání do veršů - tím spíš, že je to pro děti a je třeba, aby se v tom dobře orientovaly. Takhle navíc není snadné první čtení kvůli změnám rytmu - když se z toho udělají samostatné verče a sloky, bude to vypadat lépe.


Pěkné, milé, roztomilé! Jakmile začne léto, budu ostražitá :)


Abakus
06. 04. 2021
Dát tip

mne už raz plavky niekto ukradol a jedny šlapky... 


Jamardi
06. 04. 2021
Dát tip

Hezké :)


Jů to je príma!!! To se mi líbí :) A jo, dám si bacha :)


Diona
06. 04. 2021
Dát tip Zajíc Březňák

No, škoda, že takového přísňáka má jenom váš rybník  ,-) Abych řekla pravdu, pěkně mě vytáčí i hromady hutných plivanců a žvýkaček na chodnících... Živě si dovedu představit takovýho Chodníka ,-) co by ty slizoidní hromádky i se žvýkačkama dokázel těm prasatům vracet přímo do ksichtu. 


jenom a´t se to nedočte jeden známej, jinak tam ty odpadky začneházet naschvál, je to nudista - exhibicionista


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru