Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kurz angličtiny

06. 04. 2021
9
27
713
Autor
Abakus

Všetkým tým, čo vždy znovu a  znovu začínajú s  cudzím jazykom.

 

Kurz angličtiny

Maja sa chystala na dovolenku do zahraničia a tak sa učila angličtinu. Poctivo si nakúpila knihy, zaobstarala nahrávky. Navštevovala rôzne kurzy, verejné aj súkromné s väčšími a najmä menšími úspechmi. Bola vždy ochotná začať od začiatku. K didn´tom a pastom sa našťastie nikdy neprepracovala. Ostávala verná svojmu menu a pozdravu. Po niekoľkých rokoch a viacerých intenzívnych kurzoch, osobných učiteľov angličtiny, štátnym a menej štátnym pokusom niečo ju naučiť, vedela konečne povedať:

„Maj nejmi s.“ A „Helou“, po dlhšom rozmýšľaní s príšerným prízvukom. /Ale vo vojnovom stave sme len s Amerikou, afrických štátov sa to netýka/

Takto vyzbrojená prišla do Kapského mesta. Dala si kávu z automatu a na križovatke sa k nej vrhol malý chlapec a chcel jej vziať retiazku z krku. Chvíľu spolu zápasili a omylom ho obliala vriacou kávou na určitých miestach. Chlapec zjačal a zmizol.

„I am sorry.“, ospravedlnila sa Maja za utekajúcim obareným chlapcom. Zachránila svoju retiazku so zvyškami angličtiny a vriacim zvyškom kávy.


27 názorů

Abakus
10. 01. 2022
Dát tip

Ahoj 64 - ďakujem za prečítanie, kávu?


64T.B.S.
10. 01. 2022
Dát tip

Výstižné Tip


Abakus
28. 04. 2021
Dát tip

Ďakujem Kamamura - Najz.


Kamamura
28. 04. 2021
Dát tip

Mysys Šebesťáková hez en epl! Ze epl ist grün! 


Abakus
28. 04. 2021
Dát tip

Kočkodan, ďakujem veľmi pekne za radu, spomeniem asi, až budem postávať niekede  s horúcou kávou s  dvomi kockami cukru.


Kočkodan
28. 04. 2021
Dát tip

 

Maja mela spís zavolat: „Hovedo!“ Ale je dobre, ze nezostala stat ako oparená. ;-)


Abakus
06. 04. 2021
Dát tip

No a nejaká časť sa pritom napcháva čokoládou s veľkými orieškami - ale to je na veeľmi dlho a  dám to niekedy  nabudúce.   


Už jsem četla a všem doporučuji! Zábava? No problem :)


Magdalene
06. 04. 2021
Dát tip

Je to v dílně. Anglicky? No problem.:-)


Děkujeme!


Magdalene
06. 04. 2021
Dát tip

Dala bych to tady, ale bohužel mi zde nejde kopírovat. Mám tady nějaký problém. Je to psáno jen na rychlo, proto jsem to smazala. Tak dám ještě jednou.:-)


Abakus
06. 04. 2021
Dát tip

Ja  tiež!


Já jsem to nestihla, pak jsem odběhla :) Prosím, dej ho tam ještě... Hned se na něj mrknu!


Magdalene
06. 04. 2021
Dát tip

Smazala jsem ho. Už jsem viděla, že sis ho přečetla.:-)


Abakus
06. 04. 2021
Dát tip

Hallo všetkým!


Abakus
06. 04. 2021
Dát tip

inak som zistila že je tu reflexná poézia, ale ani náznak reflexnej prózy!


Nami 99
06. 04. 2021
Dát tip

Hezké.


Abakus
06. 04. 2021
Dát tip Já Lucie píšu...

to je v cajku, ja som s tým vyšla kvôli tomu, čo niekto napísal o vyliatej káve na nohavice  - múzejný kus. Káva je nekonečný zdroj aj inšpirácie.

Jazykové kurzy sú kapitola sama o sebe.

Magdalene - kde to nájdeme?


Magdalene, kde je Tvé dílo? Těším se na něj :)


Magdalene
06. 04. 2021
Dát tip

Přišel host na návštěvu, nepozdravil, rozkoukal se po bytě a bez pozdravu odešel. 


StvN
06. 04. 2021
Dát tip

Zajímavé rozuzlení. 


Magdalene
06. 04. 2021
Dát tip

Na tvůj popud jsem napsala svou zkušenost v lekci z angličtiny.  Je to v dílně. .:-)


stromeček
06. 04. 2021
Dát tip

Nic si toho nedělej. Moje anglina také končí tím, že když berou za kliku, tak vím, že chtějí ven....:-)


Abakus
06. 04. 2021
Dát tip

No vo Francúzsku som vydržala s o niečo  dlhšou frázou  - merde merde poisson rouge, l'aquarium ne sera pas - niečo v tom zmysle, milá rybka, akvárium nebude.

V Turecku som bola nútená oprášiť ruštinu. 


Zasmála jsem se :) Znám to, věční začátečníci jsou i moji rodiče a musím říct, že já sama jsem se nejvíc naučila ve školce... Vždy když jsme na dovolené, vsázíme na jistotu metody "rukama, nohama" a já k tomu přidám pár fráziček a je vybavené! Zajímaly by mě další takové příhody :) 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru