Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Volba: Smazat kontakt

06. 04. 2021
30
25
950

Projížděla jsem si telefonní kontakty a během toho mne něco napadlo... Možná to tak nemám sama :)

 

Mám tě v mobilu.
Budeš žít v seznamu kontaktů,
dokud mi někdo neukradne telefon.
Ani svíčku ti zapalovat nemusím,
když mám něco,
co nezhasne
s každým poryvem větru.

Můžu ti napsat třeba na Whatsapp
a poslat fotku ozdobených velikonočních vajíček.
- Koukej, jak jsem šikovna!
- A tady jsou kluci! Hrozně rychle rostou...

 

 


25 názorů

Markel
20. 10. 2021
Dát tip

můj šálek *


Evženie Brambůrková
08. 04. 2021
Dát tip Petr Livingston

Klidně by to tam být mohlo, je to vysvětlující. A nemazala bych.


Thea v tramvaji
08. 04. 2021
Dát tip Petr Livingston

Milá Evženie, bylo tam:

A nebo ti dám konečně 

svobodu

a zapálím tu zatracenou svíčku.

;)


Jen lituji, že jsem nečetla verzi před úpravou. Ale jinak to chápu.


Dagmaram - jsem moc ráda, že jsi dala básni druhou šanci ;) A přeji ti, ať ti tvůj živý seznam kontaktů co nejdéle vydrží!


Dagmaram
07. 04. 2021
Dát tip

Theo, já jsem natvrdlík, když jsem ale přečetla komenty a k básni se vrátila - super :-)

já zatím nikoho v mobilu, kdo by byl mrtvý nemám, anebo o tom zatím jen nevím.


atkij
07. 04. 2021
Dát tip Thea v tramvaji

Taky jsem ještě nezmala... stále na očích, v oblíbených kontaktech...


Děkuju Bačkovský :)


Bačkovský
07. 04. 2021
Dát tip

Celé je to dobré,  poezie všedního dne. Rád posílám *


Magdalene - je to o lidech, kteří umřeli a já mám v telefonu stále jejich čísla. Nedokážu je smazat. Takže u mne stále tak nějak "žijí". Mobilní mauzoleum :)


Magdalene
07. 04. 2021
Dát tip

Lidé přestávají se sebou komunikovat a pak píší takové texty?:-) Oceněno Tipy? Přeceněno, jak byty v Česku.:-) 

Níže podepsaní, měla jsem vás za větší level. Nazývat tuto zprávu "dojemnou krásou?" Písmáku Písmáku, komu to lezeš do zadku? 

Rozebrala jsem toto dílko. A ve zkratce: 

První sloka je velmi pevný vztah s někým o koho nikdy nechceme přijít. Koho známe, kdo je nám milý. Ta se mi líbí. 

Druhá sloka ukazuje, že ti dotyční o sobě nic neví. 

Ztrácí se souvislost a působí to pouze jako zpráva. Což ve skutečnosti zpráva je. 

Thea: Máš na víc, než psát zprávy.:-)

 

 

 


Děkuji milí citliví čtenáři :)

 


annnie
07. 04. 2021
Dát tip

Poslední sloku jsem nestihla. Ale jsem moc ráda, že jsem stihla tyhle dvě. No - taky mám jedno takový číslo, co pořád smazat nedokážu. A o jedno - dvě další jsem přišla při svý pravidelný ztrátě všech kontaktů, která mě postihuje každý dva roky... Ovšem zdá se, že tvý číslo bylo významnější. A báseň krásně dojemná. Dojemně krásná. Tak tedy posílám pohlazení... a ještě jedno... a tip. Pá a.


zvedavec
07. 04. 2021
Dát tip

aj ja mám podobné čísla

páči sa mi báseň - a oslovuje


PavelK
07. 04. 2021
Dát tip zvedavec

Misí se v tom smuteka ironie.

Pěkný.


Já Lucie píšu...
07. 04. 2021
Dát tip Thea v tramvaji

S dovětkem jsi udělala dobře. Já jsem ho sice včera večer ještě zastihla, proto vím, jakou myšlenku s sebou nesl... Je ale vážně nepotřebný :)

Verše moc krásné... Znám to, díváš se na ten kontakt a jsi nachystaná zmáčknout tlačítko "smazat", ale pak raději rychle vypneš mobil... Mám "takových" kontaktů víc a ani to nemusejí být lidé, kteří už tu nejsou, ale třeba jen Ti, se kterými už se dávno nebavím. Vždy je mi to ale stejně líto, že bych je měla vymazat. A pak se nemůžu divit, že mám plnou SIM kartu :) 


Tak to je hodně pravdivé...


Thea v tramvaji
06. 04. 2021
Dát tip Gora

Je pryč...A přitom taková blbost :) Jen dovětek. Ale není třeba. Máte pravdu.


Nedám... je to tak. 


a2a2a
06. 04. 2021
Dát tip

Stejně mu ji nedáš.


Jazzy: neeeee :)))


Thea v tramvaji
06. 04. 2021
Dát tip Petr Livingston

A2 - ještě si ji tam na chvilku nechám! Pro sebe :) Děkuji :)


a2a2a
06. 04. 2021
Dát tip

Tak já ti tu ukecanost vrátím. Pryč s poslední slokou.  Ale tip ti dám i s ní. Jinak v první sloce bezvadně využity matafora ...mobil vers. svíčka vers. poryv větru, ve druhé mnohoznačný obraz s dětmi. Pár jakoby banálních vět a kolik za nimi.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru