Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O jedné jediné

06. 04. 2021
0
1
181

Věříš v jednoho jedinýho Boha? Věříš v jednu jedinou Lásku? A věříš v jednu jedinou Krásu? Tak dlouho nás indoktrinovali touhle vírou, až jsme jim uvěřili, až jsme zapomněli že máme vlastní oči a vlastní chtíč, až jsme začali sami bezmyšlenkovitě opakovat jako samozřejmost že není krásy kromě Krásy a všechno, co se od ní liší, i kdyby mi to připadalo krásný víc, je jejím opakem, jako obvykle zneužili vědu, aby jim jejich víru potvrdila, aby jim vypočítala vzorec zdraví podle představy ideálního západního člověka budoucnosti, kterej nebude nikdy nemocnej, nikdy nezažije nedostatek a nebude mít žádnou individuální duši, ale zjevení internetovýho porna nám ukázalo že to, co jsme se automaticky naučili brát jako samozřejmou pravdu, je lež, že neexistuje jedna jediná krása, že jsou jich statisíce a porno nikdy nelže.


1 názor

Safián
06. 04. 2021
Dát tip

Poděl se podrobněji o svou zkušenost s indoktrinací a osvobozením.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru