Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SYNDROM SPARTY

06. 04. 2021
5
13
360
Autor
ALFONS

PRO VŠECHNY KDO SE PŘIPOSRALI, POSRALI A NAKONEC PODĚLALI JEŠTĚ JEDNOU. 

SYNDROM SPARTY

 

NEPRÁVEM ČI PRÁVEM,

VŽDYCKY SOUZNÍM S DAVEM.

VĚŘÍM HNUTÍM, HLAVNĚ ANU,

VOLÍM NEJSILNĚJŠÍ STRANU.

PUSTÍM IMPULS RÁDIO,

PLZEŇ POVAŽUJI ZA PIVO,

V SOBOTU STAR DANCE PARKET*,

V NEDĚLI VYPLENÍM SUPERMARKET.

PŘEHLÉDNU KORUPCI, ČERVENÉ KARTY,

JSEM FANDA AC PRAŽSKÉ SPARTY.

 

*nebo jiná pičovina 

 

 


13 názorů

ALFONS
08. 04. 2021
Dát tip

PaveIK díky za tip i přesto, že momentálně fandíš Spartě. Až otevřou hospody předraženou Plzeň si opět nedám, ale určitě si vyslechnu ze všech stran, že dělám velkou chybu. 

Kategorie blbůstky je skvělá záležitost obzvláště pro nás co válčíme s formou a rytmem ... 


ALFONS
08. 04. 2021
Dát tip

Norsko: Norsko a Norsko 1 je to samé Norsko nebo jiné Norsko, nebo chceš snad říct, že ten tip a komentář nenapsalo Norsko 1, ale někdo jiný stejného jména, což by mě teda docela dost mrzelo?


ALFONS
08. 04. 2021
Dát tip

Cadmium díky za tip i za nápady, zkusím to promyslet.


PavelK
08. 04. 2021
Dát tip

Ještě jako kluk jsem začal fandit Spartě. Asi jsem vnímal tu tradici a bylo mi líto, že ji to nejde, bylo to nějak po tom co spadla, fotbalu tenkrát vládla Bohemka. V devadesátých letech mě to přestalo bavit, trojnásobnej rozpočet oproti ostatním nejlepším týmům, desetinásobnej proti těm v druhý půlce tabulky. Slávia udělala tenkrát nějaký výsledky v Evropě, v lize mistrů z toho těžila Sparta. Začal jsem fandit Slavii když na tom byla zle. Když do Slávie nalili těžký prachy číňani a začala dominovat, přestalo mě to bavit. Začal jsem fandit Spartě, líbí se mi, jak se s mladýma klukama, které si sama vychovala mátoří.

Asi trpím nějakým jiným syndromem. Možná do toho Radovan Voříšek vnese světlo.

Nejvíc mě zaujalo to plzeňský pivo, taky jsem si všiml, že přibývá těch, co jen Plzeň považují za pivo (ale nevím koho volí a komu fandí).

S rytmem má Safián pravdu, ale je to v kategorii blbůstky.


Norsko
08. 04. 2021
Dát tip

Kdo to za mě psal, když jsem byl v práci? Totálně bez netu? Hu. Záhada!


ALFONS
08. 04. 2021
Dát tip

Safián (druh jemně zpracované kozinky) díky za návštěvu a komentář. 


ALFONS
08. 04. 2021
Dát tip annnie

annnie díky za tip. A jsem rád, že jsi to tak skvěle doplnila.  


annnie
07. 04. 2021
Dát tip ALFONS

A PLIVNU, KAM MI UKÁŽETE.

JÁ NEVYHYNU, ALE JDĚTE...

Jojo... Tip a.


Safián
07. 04. 2021
Dát tip

Od půlky to ztěžkne. I rytmus znejistí. Tu a tam rytmicky mimo.


ALFONS
06. 04. 2021
Dát tip

Tak od Norska bych to teda nečekal. Jsem překvapen a díky.


Norsko  1
06. 04. 2021
Dát tip

Až na ten Impuls, není co vytknout. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru