Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chřipka není covid,...

11. 04. 2021
0
0
201
Autor
Košík010

byl sem doma nemocný s chřipkou, nebyla podobná covidu ale horečku sem měl všechno stejný jen jiná diagnóza,...

Co myslíte co je v životě důležitější smrt nebo posmrtnej život, ne to byl vtip ale u toho viru člověk nikdy neví, no a když to chytnete já sem nic neměl jen tu chřipku, tak se dostanete do nemocnice a tam se o vás postaraj včetně smrti, ne to byl vtip,

ale jasně že je lepší mít chřipku nebo zlomenou nohu než covid, ale zase za tu zkušenost to stojí ale musíte to přežít, mě osobně se ta nemoc nějak nelíbí, v číně všechno zblbnou hoděj to na evropu vyléčej se číňaní, a starej se evropo, já vím že statistiky maj špatný i ostatní ale takhle normálně mě přijde že to je od číňanů na evropany, už je číňanů moc, blbě jim to myslí, já bych ty počty nakaženejch ne mrtvejch naházel do číny, ty maj miliardu zdravejch a v evropě by nikdo neumřel, ten českej kovid bych hodil do afriky tam je taky dost lidí a byli bysme čistý, no a ten covid z ameriky a brazílie to už by se nějak promořilo já vím že ne lékama, ale kvalitní očkování to respekt "i já", nice to meet you, já sem člověk, ty seš covid, a jak se máš ne to byl vtip, končim, dneska mi to jde ale nejsou nápady, bez nálady nejsou nápady, covid is not dead,...

 

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru