Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kořeny a koření života

11. 04. 2021
11
23
908
Autor
zzlatý

V současné době je v tisku kniha, kterou jsem nazval "Kořeny a koření života". Měla by být na světě 30. dubna. Dostal jsem novou informaci, že kniha půjde do distribuce 4. května 2021. Více informací o ní najdete na mých stránkách: https://www.zdenekzelezny.cz , kde je z knihy i ukázka. Vychází v malém nákladu 500 výtisků, ale do oficiálního prodeje půjde jen 200 knih. Kdo projeví zájem, mohu pak na dobírku poslat tak, jako jiné, zatím dostupné knihy.
Knihu "Kořeny a koření života" můžete najít ve "všech dobrých knihkupectvích".


23 názorů

zzlatý
07. 05. 2021
Dát tip

Děkuji všem za zastavení.bixley: stačí napsat do zprávy adresu a není problém, ještě se zeptám na to, zda ji mám podepsat? Já tu posílal desítky knih už mnoha lidem.  


Tak to gratuluji a tímto knihu vítám na světě!


bixley
07. 05. 2021
Dát tip

Moc se mi líbí báseň Komunikace! :-) O knihu bych měla zájem!


zzlatý
07. 05. 2021
Dát tip

Kniha "Koření a kořeny života" je na světě a všem, kteří projeví zájem, ji mohu na dobírku poslat. Kniha má pevnou, šitou vazbu, 80 stran na křídovém papíru. Její cena je víc nž přátelská, spíš kamarádská, a to 100 Kč + poštovné. I s náhledem ji můžete vidět na https://www.zdenekzelezny.cz . Myslím, že se povedla.


Kamamura
26. 04. 2021
Dát tip

Garamond, nebo Manuzio? Toť kardinální otázka...


Janina6
23. 04. 2021
Dát tip

Aha... já jsem to počítala jen podle rozdílných názvů, tak to bude tím. No a knížky se bohužel sem tam ztrácejí, to je pravda. Buď je čtenář opravdu ztratí, nebo to aspoň tvrdí :-) Někdy jsou to zajímavé story. Třeba jedna dívenka přiběhla celá vystrašená, že nám "zničila knihu", nakonec byl poškozený jen roh obálky, ale zato docela originálně - sežraný od psa :-) Hezký víkend přeju!


zzlatý
23. 04. 2021
Dát tip

To jste spíš přehlédla, a to proto, že tam máte 1. i 2. vydání "Pěkně podle abecedy". První vydání mělo 7 a druhé jeden výtisk. Ale toho prvního ubylo o 4 kusy. "Svět jako na dlani jste měli 7 a teď máte 5 atd. Nevím, jestli mě má ten úbytek těšit nebo mrzet... Na každý pád se knihy asi dostaly k těm správným lidem.... hiDík za písmenka


Janina6
23. 04. 2021
Dát tip

Ahoj, taky ještě jednou gratuluji :-) Já jsem v našem on-line katalogu našla 5 titulů (Pěkně podle abecedy, Slovní hrátky se zvířátky, Prapověsti, Svět jako na dlani a Naši ptáci), ale možná se dívám blbě :-) Každopádně na Kořeny se těším!


Super! Ještě jednou gratuluji!


zzlatý
22. 04. 2021
Dát tip

Dnes jsem dostal upřesňující informaci. Kniha půjde do distribuce 4. května 2021.


zzlatý
16. 04. 2021
Dát tip

Janina6:

Teď jsem se díval, tak v Ostravě máte v knihovně těch titulů 6 a možná budete mít 7,  pokud tam přibudou "Kořeny......". Pozdravujte ode mě paní ředitelku.


bixley
16. 04. 2021
Dát tip

Gratulace!


Zdeňo, blahopřeju....)))


Janina6
14. 04. 2021
Dát tip

To mě moc těší!


zzlatý
14. 04. 2021
Dát tip cvrcka

Magdalene: Děkuji za návštěvu i TIP.

Janina6: Díky za návštěvu i TIP. Tato kniha nebude pro děti a najdete ji na mém webu www.zdenekzelezny.cz i s náhledem do knihy. V Ostravě jsem měl jednu dobu celkem 23 výtisků, ale tak jako v ostatních knihovnách se nejvíce "ztrácejí" právě knihy "Pěkně podle abecedy". Konkrétně Vaše knihovna jich měla 7 a má už jen 3. Ale v Liberci jich měli 14 a mají 6. Pochybuji, že by je někdo jedl!hi...Před časem jsem dostal od Vaší paní ředitelky pozvání na besedy, které jsem dělal ve Vietnamské, Hladnovské, Dr. Martínka aj. Vaše paní ředitelka mi ukázala Ostravu, byli jsme spolu na obědě, pak na věži. Dokonce jsem v knihovně spal. Mám na Ostravu ty nejhezčí vzpomínky. 


vesuvanka
14. 04. 2021
Dát tip

Gratuluji k vydání další knížky :-)))


Janina6
14. 04. 2021
Dát tip

Gratuluji k další knize. V knihovně v Ostravě máme tvých knížek 5, nejvíc se půjčují "Pěkně podle abecedy" a "Svět jako na dlani". Doufám, že i nová knížka bude úspěšná. Má moc hezký název :-)


Magdalene
13. 04. 2021
Dát tip

zzlatý. Gratuluji ke knize i k ostatním dílům, které ti vyšly.:-)


zzlatý
11. 04. 2021
Dát tip Já Lucie píšu...

Je tam plno věcí, které jsem vložil do své knihovničky tady na Písmáku. (asi 70 textů ve vázaném verši)


zzlatý
11. 04. 2021
Dát tip

Já Lucie píšu... nějak nerozumím, pokud ale jde to písmácké, tak s tím nemám problém...hi klidně to tam dejte.


Bohužel teda nakladatelství to není, ale alespoň takové malé knihkupectví by to mohlo být :)


Gratuluji! Věřím, že se bude prodávat jedna báseň :) Jdu se na ni hned podívat...

S dovolením vkládám do písmáckého nakladatelství!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru