Na Písmáku publikuje 51 tisíc autorů, 451 tisíc textů, 5 miliónů názorů

Písmák
Uživatel:
Heslo:
chci být viděn
Registrace
Zapomenuté heslo

Zrušme Písmák
datum / id13.04.2021 / 519451Vytisknout |
autorAru
kategorieBlbůstkyDalší dílo autora
témaAkční
zobrazeno2142x
počet tipů13
v oblíbených0x
zařazeno do klubůKlub Písmáckých Hyzdilů, zrcadlo Písmáka,
Prolog

Zlaté výběry budou od nynějška rozdávány jen kompetentním osobám, nebo těm majetným.


:D

Zrušme Písmák

Redaktoři byli shledáni jako nekompetentní (osoby) udělovat zlaté výběry, proto bylo sestaveno nové direktorium (tzv. Úderná skupina Východ). Veškeré zlaté výběry dneškem počínaje jsou zrušeny. Platí pro všechny texty od r. 1997 do současnosti. Veškeré zlaté výběry nyní budou posuzovány podle nových směrnic. Obyčejné výběry dosud ponecháváme v původní podobě (protože nám nestály za to, aby se vůbec naše velikost jimi zabývala). Pokud jste nebyli shledání jako způsobilí dostát zlatému výběruhlaste své texty u pokladní. Každé slovo v textu je za 100., přitom text nesmí být kratší, než 20 slov. Pak vám bude udělen zlatý výběr ke spokojenosti nás všech. Na světlé zítřky Písmáku a nikdy jinak.




Názory čtenářů (Zobrazit smazané)

15.04.2021 13:52:53dát kritice tipMagdalene

zzlatý. Mimochodem, já jsem tuto provokaci tady nedala.:-)

15.04.2021 13:47:51dát kritice tipMagdalene

zzlatý. Myslím si, že toto je vhodné omluvy. 

1. Nebojuji hlava nehlava. Ovšem , pokud to nemyslíš v jiném významu. Nejde pochopit, jak tato slova myslíš.

Píší své názory, nikoho neurážím, bráním se tomuto spolčení proti mě. Přečti si poslední koment Cadmium. Je to normální, aby člověk, který se zabývá literaturou takto psal ? Ani jí/ jemu neodpovím. Pouze mě chce vyprovokovat. Jen napíšu, Cadmium je člověk špatného charakteru. Napadá a vysmívá se lidem. Dnes to udělal/a mně , zítra vám. M. 

15.04.2021 13:14:484 tipů dát kritice tipCadmium

Magdalene - s tím já souhlasím a prosím redaktory, aby ti chodili pod dílo zvyšovat sebevědomí... Taky bych si prosila, aby v každém komentáři zaznělo, že autorka je mladá, krásná a její dílo, je v plném souladu s její osobností. Dále si přeju, aby ti nikdo NEVITÍKAL GRAMATYCKÉ CHIBI, protože to odrovnává tvou osobnost a já jsem velmi EMPATYCKÁ. 

15.04.2021 13:01:14dát kritice tipzzlatý

Kdysi jsem napsal "Kritika na kritika" Dostala pouze 13 TIPů a komenty byly vesměs varovné, a to typu "Chystej se do exilu". Vlastně podobně se vyjádřila i Magdalene. Jenže ona bojuje hlava nehlava, na rozdíl od mého sarkazmu a ironie. Abyste to nemuseli pracně hledat, dávám sem odkaz https://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=338343 Zda někoho pobavím, možná rozčílím, nevím. Čteno to bylo více než 3000x. Dal jsem ji i do své nové knihy.

15.04.2021 12:59:23dát kritice tipMagdalene

Redaktoři mají být od toho, aby posílali dobrá díla do Zlatého výběru. Což se neděje. Mnoho z nich tam posílá jen své lidi s braky, které vidí i naprostý nováček v psaní. Neznamená, že dílo má 50 Tipů, proto je dobré. Neznamená , že dílo má dva Tipy, proto je špatné. Redaktor nemůže posílat do Zlatého výběru jen podle Tipů i když ohled na to může vzít- Redaktor je v psaní znalý a má sám rozhodnout, jestli je dílo dobré, či nikoliv. Redaktor má být k tomu, aby pod dobré dílo napsal kladnou kritiku a posílil sebevědomí autora. Redaktor by neměl pod díla psát, co má autor změnit , co ne a jak má autor psát.  Redaktor má být, a to připomínám jen a jen spravedlivý ke všem, nejen ke svým podlízačům. Není to tady kurz tvůrčího psaní, není to zde ohodnocení diplomových prací z literatury, není to zde žádná učebna literatury. A pokud autor nebude vědět , jak dál, má možnost se sám redaktora zeptat. Tím ovšem nepodcenuji díla redaktorů. Protože vy jste schopni to takto otočit. Píši jen o tom, co já očekávám od redaktora. A jsou zde lidé, kteří už jsou opravdu spisovatelé. A redaktor, kterému nikdy nic nevyšlo, nebo jen ekniha, nemůže hodnotit díla, která vydala autorům různá nakladatelství. Přečetly je miliony lidí a posoudila většina. Redaktor není od toho, aby naše díla hodnotil negativně. Co se nelíbí jemu, může se líbit ostatním.

Uvedu příklad: Už je to zde zavedené. Pokud redaktor napíše pod dílo jeho chyby, každý se toho chytí a už se k dílu nevyjadřuje, protože je přesvědčený, že redaktor má pravdu. A přece nebu oponovat redaktorovi, a před ostatními se tady zesměšnovat, že?  Tak jen koukne, mlčí a v duchu si řekne, mně se to líbilo a jde dál. To platí u všech autorů, kteří nepatří do skupiny, kde si dávají Tipy za přátelství. Většina lidí dává svá díla tady s tím, že si je někdo všimne. Kritika od redaktorů tato díla kazí. A i když je pod tím falešně napsáno, aby autora neurazil, že v celku je to dobré. Je to poškozování díla. Nesouhlasím, aby mi redaktor kritizoval dílo. Pokud chce, at mi napíše, že se mu líbí a zvedne mi sebevědomí. V opačném případě to beru, že mi dílo kazí. To je můj názor na redaktory. Nejsou víc než my všichni ostatní. A že jim tady dal někdo funkci, každý autor to nemusí přijat. Nejsme povinni cokoliv od redaktorů přijímat na naše díla. Pišme sami za sebe. Hodnotme sami za sebe podle své nejlepší vůle. Nepletme hrušky s jablky. NEPLETME SI VZTAH K AUTORIVI S JEHO DÍLEM. TIPUJTE SPRAVEDLIVĚ a NETIPUJTE KAMARÁDŮM , KDYŽ SE VÁM DÍLO NEBUDE LÍBIT. Pak bude Písmák na úrovni a bude to dobrý literární server. Nebudou zde lidé mazat díla a odcházet. Jaký to byl dobrý autor UPUPA. Úplně jste ho odrovnali. Odpískali jste ho tady. Protože uměl mnohem více než vy. Díla smazal a odešel a nebyl to jen on. Odešli i další, kteří už něco znamenali a uměli psát. Stydte se, ti kteří napadáte bezdůvodně. Moje názory na které mám právo. M. 

15.04.2021 12:54:552 tipů dát kritice tipLuzz

tak svého druhu služba je podle mě i komentář od jakýhokoliv dalšího uživatele. tohle dělení na "cenné" kritiky od redaktorů a "méně cenné" kritiky od ostatních mi přijde trochu mimo. 

15.04.2021 12:52:332 tipů dát kritice tipAru

budu rád, když budete tuto diskuzi považovat za ukončenou

15.04.2021 12:48:37dát kritice tipAru

Luzz: souhlasím, že je to "svého druhu služba,"

to ale neznamená, že kometáře/kritiky od ostatních Písmaků jsou pro mě bezcenné

15.04.2021 12:42:45dát kritice tipCadmium

Aru... pfff.. Já se ho doprošovat nebudu... :D :D :D 

15.04.2021 12:41:43dát kritice tipMajaks

To by musel udelat Aru. 

15.04.2021 12:39:12dát kritice tipCadmium

Majaksi, já ti to dovoluju... :D 

15.04.2021 12:38:241 tipů dát kritice tipAru

aleši, začínám chápat proč se tu diskuze mažou :D

15.04.2021 12:37:25dát kritice tipMajaks

Ja bych ti, Cadmium, rad odpovedel, ale mam to zakazany. 

15.04.2021 12:37:09dát kritice tipLuzz

aru, to je už taky trochu mimo - ty si vážně myslíš, že kritika od redaktora je něco víc? nějaká speciální služba/laskavost? jakože visačka "redaktor" u jména zaručuje kvalitu komentáře? pokud se nemýlím, redaktorů je cca 20, aktivních dejme tomu 10 - a na písmáku ti najdu dalších deset lidí, jejichž kritiky jsou pro autora přínosnější než lecjaký komenty od některých (některých!) redaktorů. takže pokud se tu oháníš nějakou "službou", tak by se to mělo vztahovat na všechny. 

15.04.2021 12:35:45dát kritice tipaleš-novák

no přeci proto, že redaktoři vůbec nezohledňují kvalitu díla při udělování zlatých výběrů...:o)

15.04.2021 12:32:551 tipů dát kritice tipCadmium

Majaksi - nevím, to nejsou otázky na mne.  Já osobně (snake promine) beru každej komentář v úvahu stejně, je mi jedno, jestli je od redaktora nebo od lopaty z ulice  - ale ne každej to tak má... Takže já nějak nechápu, jakej smysl má přesvědčovat někoho z redaktorů, aby se ti zastavili tipovat dílo.

15.04.2021 12:31:28dát kritice tipAru

Majaks: nebudu tě blokovat kvůli jedné diskuzi, žádám tě, ať zanecháš naprosto zbytečnou diskuzi,

založ si svou diskuzi/dílo a tam můžeš diskutovat od rána do večera

15.04.2021 12:27:45dát kritice tipMajaks

Aru, tak si me zablokuj a budes mit klid.

Funkci, ze ktere nic nema, tu vykonava kazdy uzivatel - redakce ma jen modry kritiky a tlacitko na vyber, to je celej rozdil

15.04.2021 12:25:301 tipů dát kritice tipMajaks

Pokud vim, Cadmium, tak redaktorum skutecne nikdo neplati. Povinnosti taky pokud vim nemaji zadne - leda by na sebe v ramci te svoji hry na redakci nejaka pravidla sami neuvalili. At si tedy delaji, co chteji. Ale kdyz se snake tvari, ze tu poskytuje sluzby, ptam se, co tu teda delaji vsichni ostatni - zakazniky?

15.04.2021 12:21:28dát kritice tipAru

Majaks: jsem u svého díla a tvůj komentář je pořád pod mým textem "Zrušme Písmák,"

zatím redaktory neplatí, takže funkce ze které nic nemají je svého druhu služba, protože to dělají pro ostatní

15.04.2021 12:19:20dát kritice tipCadmium

Majaksi - to určitě - ale on redaktorům nikdo neplatí, ne? Takže povinnost nemaj žádnou. V tomhle s tebou drobet souhlasím - redaktor by se měl věnovat dílům bez ohledu na to, s kým kamarádí. Ale to snake nijak nerozporuje. Jen, že si vybírá ty, co bude komentovat. 

15.04.2021 12:14:341 tipů dát kritice tipDagmaram

A kuš děcka. Nehádejte se pořád. Ten had komentářů je jak týden dlouhej a to si ho chci přečíst. To mi nedělejte 

15.04.2021 12:13:35dát kritice tipMajaks

Proc? Nechces toho nechat ty?

Jasne, ze si muze chodit, kam chce. Stejne jako kazdy jiny. Ptam se Snakea, proc to zduraznuje.

V pripade, ze by ale chtel nekdo brat redakci vazne nebo nedej boze redaktorum platit - tak od takove redakce bych cekal, ze se bude venovat vsem dilum stejne bez ohledu na to, s kym redaktor kamaradi.

15.04.2021 12:09:52dát kritice tipAru

Majaksi, nechceš toho nechat? redaktor má snad právo kam bude chodit a kam ne. pokud vím, tak z toho nic nemá, nebo ty máš nějaké zákulisní informace?

15.04.2021 12:05:38dát kritice tipCadmium

Aru - to řeší URNA - a možná ti přihodí i nějakej ten zlatej výběr. :D 

15.04.2021 12:05:07dát kritice tipMajaks

"Kritika od redaktora je sveho druhu sluzba."

Pak kdo se tu chova povysenecky?

 

15.04.2021 12:02:33dát kritice tipAru

Cadmium: jo ty mi vlastně taky chybí, úplně jsme na ně zapoměl, kam si proto mám zajít? :D

15.04.2021 11:59:051 tipů dát kritice tipCadmium

Aru - chybí ti něha a pohlazení?Je tu jednotka rychlého nasazení.(ukradeno od Plíhala) 

15.04.2021 11:49:39dát kritice tipAru

mě také chybí tipy a výběry :D

15.04.2021 11:47:374 tipů dát kritice tipsnake_01
korektor, redaktor poezie

Magdalene: diskuze nemá smysl, bohužel není možné tě přimět k tomu, aby ses začala chovat normálně... všechny argumenty už tu byly několikrát vyřčeny a diskuze už nikomu z přihlížejících ničím nepřispívá. Proto se diskuze odteď neúčastním - a není třeba se bát, že bych komentoval tvá díla. Kritika od redaktora je svého druhu služba - a s dovolením si ponechám možnost rozhodovat o tom, komu tuto službu budu poskytovat.

Pokud ale budeš i nadále napadat, urážet a ponižovat zdejší autory, zastanu se jich a zvážím i další kroky v kontextu serveru.

15.04.2021 11:43:02dát kritice tipMagdalene

Naštval mě zzlatý, zvedavec, majaks. Vše jsem si přebrala. Někteří z nich se mi omluvili. A tím to končí. Napíšou hezké dílo a můžou ode mne očekávat kladný komentář, Tip. V žádném případě to, že jsme se neshodli nebudu motat k dílu. 

Napsala jsem dvě moc hezké pohádky. A nějak mi tam chybí Tipy redaktorů. Gora, snake a dalších redaktorů a v neposlední řadě vás všech, kteří mě tady kritizujete. Že jste má díla neviděli? Viděli, jste na seznamu. Koukli a odešli. Proč? Kvůli mým názorům,  které mám ve svobodné zemi pravo říkat? Redaktor i autoři zde se řídí jen a jen názory na člověka a neposuzují jejich díla jen proto, že ho nemají rádi? Přátelé, tady je to o dílech o našem psaní a ne aby jste se mstili někomu za jeho názory. Když byla Gora i Snake schopni mi dávat nekonstruktivní komentáře pod dílo, proč mi nedají pod dobrá díla Tipy nebo pochvalu? Přátelé, nejdříve si přeberte své povahy a pak někoho kritizujte. Pokud tady dá i ten, který mě nesmírně urazil dílo, které bude dobré, může ode mě očekávat pochvalu. Pokud bude ve Zlatém výběru dílo, které si to nezaslouží může ode mě očekávat, že napíšu , že dílo tam nepatří. 

Taková jsem já. M. 

15.04.2021 11:32:471 tipů dát kritice tipCadmium

Jo, Luzz - já s tebou souhlasím, ignorace je ideální cesta - ale dokavad toho nebudou schopni všici - naprosto, naprosto, všici, tak to nikdy neskončí. A ono to, že by to všici zvládli nikdy nenastane. Já jsem si kolikrát seděla na rukou, abych už nic nepsala - ale prostě... sakra, to nešlo. :D

15.04.2021 11:20:248 tipů dát kritice tipLuzz

magdalene, prosím tě, prober se už. jsi tady většině lidí jen pro smích. navíc lžeš, když píšeš "Majaks se k tomu může vyjádřit, protože to bylo u jeho díla "

- nebylo to u žádnýho jeho díla, bylo to u tvýho vlastního díla, který jsi smazala.

a vy ostatní - chápu, že vás dráždí naprostá absence magdaleniny příčetnosti a je vám zatěžko ji ignorovat (což jedle mého mnohem rozumnější než se do ní pořád strefovat a obhajovat se tím, že "ona si začala") - ale nechcete se na to dohadování už vysrat? 

(omluva za avíza těm, kterých se to netýká, nechtělo se mi hledat, kdo, co a jak. soudní uživatelé snad pochopí, zda se jich to týká nebo ne)

15.04.2021 11:18:331 tipů dát kritice tipaleš-novák

jestli se někdo omlouval mým jménem, tak beru svou omluvu zpět.

15.04.2021 11:13:411 tipů dát kritice tipCadmium

Magdalene - kdyby byly ryby. :D Cituj přesně, nebo necituj vůbec. :D :D :D  

15.04.2021 11:06:37dát kritice tipMagdalene

Cadmium, tebe jsem poslala do prdele? Všichni to četli. Majaks se k tomu může vyjádřit, protože to bylo u jeho díla a mám scren. Napsala jsem pod majaks toto: Kdybych byla na místě majaks, tak tě pošlu do prdele. Žádná jiná věta nepadla. Pouze můj názor na tvé útoky na mě. A to můžu zopakovat i u tohoto komentáře, který tady máš, jako znovu útok na mě. Zatím jsem tě do prdele neposlala. I když za své nemístné útoky na mě tam patříš. 

Snake. Ano, lidé si budou pamatovat. Jen zapomínáš, že na Písmáku jsou i další lidé. Není jen tato vaše útočná společnost. Jsou tady i další autoři. Kteří mi píší, omlouvají se mi, někteří se omlouvají za sebe, jiní i za tuto útočnou skupinu. Kdybych neměla jejich podporu, už dávno bych tady nebyla. A věř, že těch lidí je daleko více, než tady tato malá útočná skupinka. Ty jako korektor, redaktor poezie svými výpady proti mě , jsi se v očích mnohých znemožnil. Lidé ti přestávají věřit, že jejich práce bereš všestranně. Že jim úmyslně nakazíš práci svými nekonstruktivními komentáři pod dílo. Protože tady vidí, jak se chováš k autorovi. 

Ano, plně s tebou souhlasím, lidé si budou pamatovat. 

 

Povýšenost? Očekávám, že vypíšeš v čem jsem se povyšovala. Ba, naopak. Mnohé jsem tady poznala, kteří už něco v psaní znamenají a dodnes o nich tady nikdo neví. Skromně mlčeli. Ale proč? Je snad ostuda to, že jim vychází knihy na pulty obchodů? Že nemají pouze knihy, které si zaplatili jako eknihy a ty pak vyšly? Nesmí o sobě autor napsat, čeho už dokázal? Pokud bereš to, že se povyšuji tím, že mám knihy na pultech obchodů, pak se mě snažíš umlčet, abych o svých autorských pokrocích mlčela. Já se umlčet nedám. Na to nemáš právo. Ano, budu o svých knihách psát. Ano, pokud pocítím, že moje práce jsou úmyslně poškozovány kritikami, které nejsou konstruktivní pouze ničí dílo, 1:( např. ta věta se mi nelíbí, měla být napsaná takto a ještě pod to dá svou verzi, jak bych měla psát, tak to je za hranu.) Je to pouze jeho pocit, že věta se mu nelíbí. Ostatním se líbit může. 2.Dále pak - máš tam gram. chybu, toto je nemístný komentář a ten napíšu autorovi do jeho zpráv, aby si to opravil, ale nebudu mu úmyslně ničit dílo. 3. Mělo by to být v odstavcích - další nekonstruktivní komentář k dílu. Pokud bude někdo pod moje díla dávat takovéto kritiky, pak at očekává, že já si své dílo obhájím. 

Dále pak. Ozvala jsem se, že ve Zlatém výběru je mnoho špatných děl. Že moje díla jsou o mnoho lepší a jsem tady přehlížena. To je povýšování.? 

Dále pak, že jsem napsala o sobě článek, je povýšenost? Z jaké důvodu bych zde nemohla o sobě psát? 

A v neposlední řadě, že jsem psala o Irsku a jak se žije s černochy je povýšenost? 

Nebude tvá uražená ješitnost a nejen tvá i těch, kteří se do mě strefují v tom, že já žiji v jiné zemi a mohu napsat, aniž by to bylo povýšené v lepší zemi než Česko. Která se snaží pro své obyvatele, aby se v této zemi měli dobře, aby se nekradlo, nepodvádělo a lidé v ní měli skvělý život. Zrovna takový jako mám já. To je povýšenost? Opakuji, očekávám v čem dávám najevo svou povýšenost. 

Ty sám se nemístnými poznámkami, napadáním mé osobnosti, psaním komentářů proti mě, vysmíváš se mi, jen si tady přečti, co píšeš a otevři oči. Ty sám se zde ponižuješ a ostatní , kteří pořádají s tebou na mě hon se jen a jen ponižují s tebou.  Vy sami jste se zde útoky na mě, psaním básní o mně, psaním článku - jako Zrušme písmák  a pod. jen a jen ponížili. Já vás neponížila. 

Nad nikým se nepovyšuji nad nikým se neponižuji. Sami se hážete do šuplíku - ponižován. M. 

 

15.04.2021 10:32:39dát kritice tipMajaks

Marcelo, to je furt dokola - co udelala ona, co mohla udelat ona... Nezajima me to.

Admini tu pracujou zvlastne, to prece vime. Nevim, co k tomu dodat. 

15.04.2021 10:25:301 tipů dát kritice tipMarcela.K.

Majaksi, četl jsi Pošahanou Magdu... ne Pošahanou Magdalenu.

Potrefená husa se ozvala. Nemusela, Mohla to přejít s nadhledem. 

Ty si fakt myslíš, že ona si tu z nás nedělá legraci? Já o tom pochybuji.

Také nejsem stádní typ. 

Co mi vadí je, že tu admin smaže dílo u kterého je autor podepsán svým nickem. (To tu nějak zapadlo. Jaryn 666 to tu uvádí, že on to nesmazal.)To, že opět admin smazal text, který vyhodnotil jako odporující "zákonům Písmáka". No nevím... Že by se lekl právníků z cizí země, kteří nejsou tak úplatní, jako ti z Čech? :-) I to jsme se tu přece pod smazanými diskuzemi paní M dozvěděli.

15.04.2021 10:19:291 tipů dát kritice tipMajaks

Tak to se mas, Aru, to bude karma... 

Jak se to vezme, Cadmium. Ciao! 

15.04.2021 10:19:27dát kritice tipMajaks

Tak to se mas, Aru, to bude karma... 

Jak se to vezme, Cadmium. Ciao! 

15.04.2021 10:14:22dát kritice tipAru

děkuji, já už mám diskuzi tady, 250 komentářů ;)

15.04.2021 10:13:031 tipů dát kritice tipCadmium

Majaksi, konečně jsme se na něčem shodli. A je to dobrá shoda, ušetří nám oběma čas i nervy. ;) 

15.04.2021 10:11:23dát kritice tipMajaks

Dobre, Cadmium, zkusil jsem to, protoze jsem myslel, ze to ma cenu.

Necitim se ohrozen, Aru, klidne zaloz diskusi sam. 

15.04.2021 10:11:191 tipů dát kritice tipAlegna

:-) fusky, boduješ

 

15.04.2021 10:06:21dát kritice tipAru

Majaksi, mě je to jedno, můžeš o tom založit třeba další diskuzi, jestli se cítíš ohrožen

15.04.2021 09:59:001 tipů dát kritice tipCadmium

Majaksi, no jo, to máš pak těžký... Je ti smutno z něčeho, nad čím sis udělal vlastní závěr, a rovnou jsi do toho zahrnul hafo komentujících, což je v principu ok, respektuju, že ti je smutno, ale nesnaž se vyvolat nějakej smutek ve mně. 

15.04.2021 09:57:01dát kritice tipMajaks

To zni taky jako vyhruzka. Tak snad to s tim osudem nejak vymanevruju. Vzdycky s davem a bude dobre. 

15.04.2021 09:55:07dát kritice tipAru

Majaksi, není to výhružka, pouze píšu, že máš svůj osud ve svých rukou, a že považuji diskuzi z mojí strany za zbytečnou, to je celé.

15.04.2021 09:54:381 tipů dát kritice tipMajaks

Cadmium - hele, ja vas pet nebo kolik, neznam vas, ale prijde mi, ze pisete vsichni v zasade to samy, logicky mi splyvate.

Jdi do prdele... nevim, kdo to komu napsal. Nevim, co k tomu mam rikat. Rikam furt dokola jen jedno: Cetl jsem Posahanou Magdu a komentare pod ni - bylo to ubohy a bylo mi z toho smutno. A z toho jak se tu neustale obahajujete ve stylu matersky skolky "treba jsme mysleli nekoho jinyho", nebo "ona si zacala" nebo "nekdo jinej nekdy taky neco udelal" je mi smutno taky.

15.04.2021 09:50:18dát kritice tipMajaks

Krivodrzko, ano, je to normalni. Nemuzu za to, ze jsi napsal trapny text, a jsi z toho pak celej rozhozenej, kdyz ti to nekdo napise. Nevim, moc ti asi nerozumim. Je jako spatne psat pod trapny texty, ze jsou trapny?

15.04.2021 09:46:55dát kritice tipMajaks

Ano, Aru, psal jsi o spine, proto jsem se ptal.

Kazdy sveho stesti strujcem... To zni skoro jako vyhruzka. Kazim si budoucnost, kdyz se zastavam slabsiho proti spravedlive rozhorcenemu davu dobrych lidi? 

15.04.2021 09:45:59dát kritice tipCadmium

Majaksi - to máš pak těžký - když bereš lidi, co maj zrovina stejnej názor, jako že jsou jeden? Jdi do prdele - asi takhle: týká se to textu? Literatury? Prostě - je to stejná nota jako máš trapnou přezdívku nebo cokoli -  a krom toho to trochu popírá výrok dytyčné, že nebyla vulgární - ale možná, že prdel prostě už nebere jako sprostý slovo...Nevím. :D

15.04.2021 09:41:38dát kritice tipKřivodržka

"Nevim, Krivodrzko, jak co kdo 100% prijme. Proc se me na to vubec ptas - jak to mam jako vedet?"

Takže ty to nevíš, Majaksi, a přesto seš vochotnej to někomu napsat s tim, že je to naprosto normální... čéče, to je argument jak stehno :-DDD  No nic, zdar :-)))

 

 

15.04.2021 09:41:03dát kritice tipAru

Majaksi, jestli ji chceš hájit za každou cenu, ja ti bránit nebudu, každy svého strůjce štěstí. inkriminované dílo od jaryna jsem neviděl, takže nevím co tam kdo a jak napsal (podle tvých předešlých komentářů soudím, že co kdo napsal jinde, že ti na tom nezáleží), komentoval jsem jen diskuze, které jsou na hlavní straně a tudíž všem na očích a tady, protože sem sama přišla. nějak nechápu tvoji poznámku, jestli se cítím čistší, má to nějaké logické opodstatnění?

15.04.2021 09:40:42dát kritice tipMajaks

Ne, Cadmium, presne si tvuj prvni komentar k Posahany Magde nevybavuju. Byl nejak dulezitej?

Fascinuje me, ze 'jdi do prdele' je podle tebe osobni utok.

A jestli nechces byt vnimana jako soucast stada, tak z neho vystup, je vas tu na me pet, porad si tipujete svoje komentare, a v mem vnimani uz jsi ty, Aru, Diona, Krivodrzka splynuli do jedne entity. Ales novak zatim trochu vytupuje, bo toho si pamatuju zdrivejska.

15.04.2021 09:34:172 tipů dát kritice tipaleš-novák

jo, mistr RL byl podobný případ - namistrovaný, netolerantní... myslím, že je v pořádku se vůči takovým lidem vymezovat.

15.04.2021 09:34:04dát kritice tipMajaks

Nevim, Krivodrzko, jak co kdo 100% prijme. Proc se me na to vubec ptas - jak to mam jako vedet?

 

15.04.2021 09:33:07dát kritice tipCadmium

Majaksi - mně se prostě hrubě nelíbí nějaké podsouvání toho, že se chovám stádně - já si komentuju sama za sebe, a píšu to, co si myslím (a nikdy to nebyl osobní útok typu jdi do prdele) - tak jako to děláš ty. Nemyslím si, že bychom si měli vzájemně nějak kázat. Pokud si pamatuješ a nemáš paměť selektivní, tak víš, že můj koment k Jarynově dílu byl úplně první. 

15.04.2021 09:26:11dát kritice tipMajaks

Cadmium - odpoved najde v predchozi zprave pro Krivodrzku. Nemam selektivni pamet. Samozrejme je mozny, ze se nekoho dotknu, aniz bych si to uvedomoval, ale tenhle pripad to asi nebude.

Nicmene si nemyslim ze by vase chovani bylo o neco prijatelnejsi, kdybych ja v minulosti nekoho urazil - at uz chtene nebo nechtene.

Aru, nevim, pripadas si teda ted cistsi? Ja tu metaforu moc nechapu.

Alesi, hele, popravde...vzpominam si, jak jsi tady s kamaradama porad dokola prudil mistra R.L. - zda se mi, ze tyhle situace vyhledavas. Mi pripada rozumejsi se jim vyhybat. Halt se asi neshodnem.

15.04.2021 09:21:063 tipů dát kritice tipKřivodržka

Takže, Majaksi, kdybych se teď - čistě hypoteticky, samosebou - sebral a tý dámě (nebo komukoliv jinýmu) šel napsat, že její dílo je trapný, bylo by to, jak píšeš, hodnocení textu, který ta autorka stoprocentně přijme tak, jako sem ho přijal já? :-) To nemůžeš myslet vážně, člověče :-)

Já sem teda blbá lopata, vod který by se to dalo čekat, ale s radostí a údivem vidim, že mam docela glanc :-)

 

Hele, myslim, že vo vzájemnejch názorovejch rozporech máme voba jasno a je zbytečný v tom dál pokračovat - na téma mý trapnosti a blbosti s tebou rád pokecám pod mejma výtvorama jindy, teď mam jinou práci. Mějj fajnej den :-) 

 

15.04.2021 09:16:05dát kritice tipMajaks

No nevim, Krivodrzko, pise mi tu asi pet lidi a ja se snazim vsem odpovidat, tak musim trosku preskakovat. Vlakna tenhle server nevede.

Mohl jsem pouzit jine vyjadreni - ale proc bych to delal? Kdyz je text trapny, napisu, ze je trapny.

U te prezdivky si vybavuju, ze to bylo v rekaci na to, ze sis stezoval, ze se te na to nekdo ptal uz prede mnou. Byl to vtip. Mozna blbej, ale tezko tenhle jeden dotaz srovnavat se situaci, kdy se tu deset lidi spolecne vysmiva jednomu cloveku.

15.04.2021 09:14:25dát kritice tipaleš-novák

Majaks píše: " Nemuzu za to, ze se chovam jako kreten, protoze Magdalene se chovala jako kreten prvni. To jako vazne?"

...

znáš přísloví "na hrubý pytel hrubá záplata"? nebo "jak se do lesa volá..."?

15.04.2021 09:14:06dát kritice tipAru

Majaksi, nevím na jaké planetě žiješ, ale lidé si obvykle pamatují jim způsobenou křivdu, a když se jim naskytne příležitost k vrácení, tak toho využijí. všichni nejsou tak vyrovnání a duchovně daleko, aby nechávali špínu druhých na sobě

15.04.2021 09:13:18dát kritice tipCadmium

Majaksi -  a trapná přezdívka taky není osobní útok? Ale to je ta selektivní paměť, lidi si pamatujou, co se jim hodí. Ty vidíš nějaké skupinové zesměšňování, já vidím komentující A B C D E F G H I (...) jak vyjadřujou svůj názor -  tak jako jsi to udělal ty, v případě Křivodržky. Já bych to kázání, co kážeš snesla od Mirka Dušína, který v životě neřekl sprosté slovo, ale od tebe je to fakt diskutabilní. 

15.04.2021 09:11:552 tipů dát kritice tipKřivodržka

Ale no tak, Majaksi - skáčeš jak veverka z větve na větev a tvá argumentace je plochá jako lusk, na kterej šláp kůň :-) :-)

Nikde sem netvrdil a netvrdim, že ten muj text je kdovíjakej zázrak - jestli jo, dohledej to a vomlať mi to vo hlavu :-) Že by ale autor tvýho rozhledu a verbální zásoby měl tak hroznej problém použít jinej způsob vyjádření, mi příde dost nepravděpodobný - voprav mě, jestli se mejlim, budu ti vděčnej :-)

Abych nezapomněl, zapomněls na tu blbou přezdívku... patrně nedopatřenim, je mi to jasný :-))) Hele, tak zas někdy zavítej a hoď mi něco na sklo v podobným stylu, páč tohle já žeru :-)) 

15.04.2021 09:08:18dát kritice tipMajaks

Ne, nevidim zadny rozpor, zkus to rozvest, Cadmium.

15.04.2021 09:07:331 tipů dát kritice tipMajaks

Krivodrzko, napsat k trapnymu textu, ze je trapny, je hodnoceni textu, mozna se ti nelibi, ale neni to osobni utok a uz vubec ne skupinove zesmesnovani jednotliveho uzivatele.

15.04.2021 09:06:431 tipů dát kritice tipCadmium

Majaksi, ty v tom fakt nevidíš ten ironickej rozpor? Když ty někomu napíšeš, že napsal trapnej text, je to ok? To nebereš jako výsměch? 

15.04.2021 09:06:091 tipů dát kritice tipMajaks

Ne, alesi, vase logika nejakyho nasledku vas zbavuje odpovednosti za vlastni chovani, to neberu. Nemuzu za to, ze se chovam jako kreten, protoze Magdalene se chovala jako kreten prvni. To jako vazne?

15.04.2021 09:04:131 tipů dát kritice tipaleš-novák

"Ale on si začal" není v tomto případě vůbec dětinský argument, pokud tedy chceme definovat skutečnou příčinu a následek...

15.04.2021 09:02:36dát kritice tipMajaks

Ne, Aru, tak to neni. Zamysli se, jestli je dobry nekoho urazet, vysmivat se mu a kamaradsky se pritom s dalsima kumpanama placat po ramenou. Nevymlouvej se na nejaky priciny.

Ano, Krivodrzko, tvuj text byl trapny, tak jsem ti to napsal, pripada mi to v poradku. Mel jsem snad napsat, ze trapny neni, kdyz trapny je? 

15.04.2021 09:00:13dát kritice tipAru

Majaksi, patrně si zapomněl na sobotni diskuzi, jak moc měla zlý náboj a kdo celý den byl viditelný na hlavní stránce a tím se stal před den dost známým

15.04.2021 08:57:452 tipů dát kritice tipKřivodržka

A takový vyjádření ti příde v pořádku? :-) Nebo ten vtipnej dotaz z tvý strany, proč mam tak blbou přezdívku... Podle toho, co píšeš, určitě jo - budiž ti přáno, dlouho sem se tak nebavil, jako těmahle řečma na LITERÁRNÍM servru :-) V tomhle gardu sou tvý připomínky k nějaký kultůře projevu - nezlob se na mě - rozkošně zvrácený :-)))

15.04.2021 08:57:32dát kritice tipAru

Majaksi, pokud chceš řešit jenom následek, tak nic nevyřešíš, dokud se nezačneš zaobírat příčinou. reakce na ní nebyly bezdůvodné a nepřistály jen tak odnikud.

15.04.2021 08:52:31dát kritice tipMajaks

A ty priciny a nasledky... Magalene muze za to, ze se tu chovate jak parta sikanizatoru? To je klasicka logika - sikanovanej si za to vzdycky muze sam.

15.04.2021 08:50:343 tipů dát kritice tipfusky

Je to tak zvláštně absurdní. Pořád se nedokážu ubránit pocitu, že je to celé jen nějaký sociální experiment a bude z toho diplomka.

 

15.04.2021 08:49:48dát kritice tipMajaks

K cemu se mam vyjadrovat, Krivodrzko? Napsal jsi trapny text, uz jsem ti to jednou rekl, nestacilo?

15.04.2021 08:48:08dát kritice tipMajaks

Aru, tyhle detinsky argumenty ve stylu "Ale on si zacal", nicemu nepomahaj.

15.04.2021 08:46:213 tipů dát kritice tipKřivodržka

Majaksi, kdyby se vyřešila příčina, nemuselo by se celkem jalově debatovat nad následkama... ostatně, díky za tvou návštěvu u mýho díla, jak ses byl přesvdčit, že tady nemaluju straky na vrbě, udělals mi radost. Škoda jen, že ses k tomu nijak nevyjádřil, čekal sem víc :-)

 

 

15.04.2021 08:45:102 tipů dát kritice tipLami

Nebylo by dobré  pro všechny, zabývat se něčím jiným?

15.04.2021 08:44:581 tipů dát kritice tipOskar Koblížek

To je furt Zlatej výběr, Zlatej výběr...jsou za to nějaký prachy? Jestli jo, tak tam chci taky!! V opačným případě mi je to šumák...

15.04.2021 08:39:44dát kritice tipAru

Majaksi, zákon akce a reakce, už jsem o tom tady psal

15.04.2021 08:38:031 tipů dát kritice tipCadmium

Hele, když už teda zmiňujeme ty vulgarity, mě paní Jana Johanna poslala do prd--e. :D (jako, ne že by mě to tak sebralo, jenom tak jakoby jemně upozorňuju na to, že to taky není úplně přesné vyjádření, že nikoho sprostě neurazila) :D

15.04.2021 08:36:29dát kritice tipMajaks

Ja si, snakeu, taky pamatuju urazky z druhe strany - na to uz tvoje kolektivni pamet nestaci, co?

15.04.2021 08:31:483 tipů dát kritice tipsnake_01
korektor, redaktor poezie

Milá Magdalene, chci aby bylo jasno:

Není pravda, že jsi nikoho neurážela, je sice pravda, že ses nevyjadřovala vulgárně, ale to, že jsi do svých povýšených, arogantních a útočných projevů nezačlenila explicitní vulgaritu, nic neznamená - stále to byla arogance, povýšenost a útočnost, nic to na věci nemění. (Smazáním děl sice unikneš přímé citaci, ale kolektivní paměť funguje lépe, než bys chtěla).

 

15.04.2021 08:13:292 tipů dát kritice tipKřivodržka

Jo, to by tak byla paráda, kdyby autoři nemohli mazat svý díla (a tim pádem by nemizely tak vzácný komentáře a leccos by se hnedka vysvětlilo, že jo) a museli vo to dycky požádat admina... a stejně tak mazání účtu, samosebou, páč to by byla další vobezlička. 

 

15.04.2021 07:57:425 tipů dát kritice tipAru

Magdalene:

Nikdo na tebe nepořádá hon, naopak ty se cpeš při každé přílezitosti na hlavní stránku, aby ses tam zviditelnila a upozornila na sebe. Možná ti to uniklo, ale mimo diskuzí (které jsou na hlavní stránce) se nikde u tvých děl nevyskytuju.

S výběry máš problém hlavně ty, viděl jsem tvůj komentář i u textu z r. 2014, pokud si přesto myslíš, že výběry tady dávájí podle tvých slov nekompetentní lidé, nebo je lidé dostávájí neoprávněně, tak kontaktuj majitele serveru.

To že lidé zapomínají je věc přirozená, to že něco smažeš, respektive že mažeš všechno je skutečně tvoje věc, nikde jsem nepsal, že něco musíš, nebo nesmíš smazat, pouze jsem psal, jak si jistě vzpomeneš na tu úžasnou sobotu, že to co si tam vložila mi nepřijde ani jako diskuze, ani vhodné na hlavní stránku, vidíš v tom nějaké nařizováni? Nebo přikazováni?

Komentář zzlatého i tvůj jsem četl a byla jsi na něho bezdůvodně útočná, přesto, že tě čte a komentuje. Nikde není nařízeno jak přesně se lidé maji, nebo musejí vyjadřovat k tvému komentaři, protože nežijeme v totalitě, ale útočit na ostatni mi nepřijde jako úplně správné, jestli chápeš ten rozdíl? Znovu nenařizuji, ani nepřikazuji, je to jen můj názor.

Psala jsi přímo v druhé diskuzi, že můžeš připravit tabulku těch co si zaslouží výběr, z toho nevím proč jsem usoudil, že chceš být hlavním arbitrem přes výběry, bohužel ty vsechno mažeš, takže se už nikdy nedozvíme jak to vlastně bylo.

14.04.2021 22:39:18dát kritice tipMagdalene

Marcela.K. Ráda si vaši listovou knihu , která vám vyšla jak píšete přečtu. Stačí mi název knihy , určitě je na internetu. Děkuji

14.04.2021 22:34:291 tipů dát kritice tipCadmium

Jano Johanno Magdalene - Diona se diví, kam zmizela Jarynova báseň, mě to třeba taky překvapilo. 

Ale s tím prdněním jména souhlasím, taky to nenávidím. 

14.04.2021 22:20:38dát kritice tipMagdalene

Oznamuji všem. Nejsem Magda. Jsem Jana Johanna Magdalene. Zkráceně, Magdalene. Snad pochopíte , že i vy sami jste hrdí na své jméno a nenechali byste si ho zprdnit. 

14.04.2021 22:17:42dát kritice tipMagdalene

Vajádřím se pouze k dvěma komentářům. Bude to pro ARU, ale týká se to všech, kteří na mě pořádají hon.  Nikdy jsem ani slovem nenaznačila, že já povedu Zlatý výběr. Pouze za sebe jsem se vyjadřovala. Pak jsem navrhla, že ti, kteří se cítí poškozeni, může se udělat tabulka a jejich díla uvést mimořádně do Zlatého výběru. Sama jsem napsala, že já tu tabulku nebudu dělat. Že toto musí udělat kompetentní lidé. A to mi nepořete, že jsem to tak napsala. Že lidé, kteří se cítí poškozeni, se mají ozvat. Ozvali se dva. Bojím se je jmenovat. Určitě víte kdo to je. Pak mě majaks urazil, že vedle mě a zzlatého by se nikdy nepostavil. Že nemám jeho dávat  do množného čísla. Pak jsem byla nucená dílo, kvůli vašim posměchům a urážkám smazat. Na což mám právo. Sami si přečtěte, jak tady o mně píšete. Je něco na tom špatného, když navrhnu, něco nového, co tady ještě nebylo? Je něco na tom špatného, když dám návrh?  Možná by to bylo prospělo autorům, na které se tady zapomíná. A rovnou píšu. Pokud mi bude někdo dávat komentáře typu: Ta věta se mi nelíbí. Toto tam nemělo být, toto mě ruší, proč tam nejsou odstavce, proč je chyba ve slově. A podobné komentáře. To nejsou konstruktivní komentáře k dílu. zzlaý mi psal: Ta první věta mě hned odradila. Uvědomuje si, že jeho mohla odradit a dalšímu se mohla líbit? A pak další věta k pavlačovým domům ho rušila. Jsou to jeho pocity, což nemusí každý  tak cítit. Vžádném případě jsem ho nesetřela a ani neurážela. Pouze jsem psala k věci a k tomu, že já dílo nepsala jen pro něj, ale i pro ostatní. A každý to cítí po svém. Pokud budu mít pod dílem nekonstruktivní komentáře, pak at každý počítá s tím, že já si své dílo obhájím.  Není tady jediný člověk, kterého bych sprostě urazila nebo urazila jeho ego. Vy jste ti, kteří mě neustále společně pomlouváte, urážíte, vysmíváte se mi, básně na mě píšete. Přečtěte si , co tady o mně píšete, sáhněte si do svědomí, budte nestranní a věřte, že většina z vás by musela jít za dveře a tam se vyliskat za své chování. Už jen ta poslední věta od DIONA : Jsem si ráno říkala , kam zmizela. Diono není vám hanba?  I vám kteří tady neustále útočíte, píšete nesmysly ZRUŠME PÍSMÁK  a pod.  Aru: LŽEŠ. Ani slovem jsem nenapsala, že já budu vybírat do Zlatého výběru. Pokud jsi nevzdělaný a nechápeš, co je to připravit pouze podklady k dílu a pleteš si to s tím, že já budu velet a vybírat, pak můžu napsat jen toto: I když se někdo hlupákem narodí, nemusí jim do konce života zůstat. Přeber si to jak chceš. Ma úcta. 

14.04.2021 17:28:45dát kritice tipDiona

Jsem si ráno říkala, kam zmizela

14.04.2021 17:13:511 tipů dát kritice tipjaryn 666

Promiňte, já jenom, že "Magdu" jsem nesmazal já (to bych jí nikdy...!) 

14.04.2021 16:21:56dát kritice tipDiona

Lidunko, na tom asi něco bude... Hezky to tu napsal Snake

14.04.2021 16:07:39dát kritice tipAlegna

Alenko, muselo to být v práci peklo, chápu....všude existují pravidla a podle těchto pravidel byla nesnesitelná kolegyně propuštěná ...

Písmák má také svá pravidla a byla také v minulosti použita...

nemám daleko k pošťouchnutí někoho, komu to dojde, ale posmívat se někomu, kdo to nepochopí je k ničemu

 

 

14.04.2021 15:58:57dát kritice tipAlegna

Aru, já tě nekritizuju,  máš nárok na svoje pocity a chování, pokud tím nikomu neubližuješ a to ubližování vnímáme každý jinak

paměť mám sice děravou, ale pamatuju se i na sobotu

14.04.2021 15:53:02dát kritice tipDiona

Lidunko, nejsi divná. Prosím Tě, to neříkej. Já jsem šťastná, že takoví lidé jako Ty vůbec  jsou.  Nicméně zažili jsme kdysi v práci velmi konfliktní osobu. Náš šéf...a to podotýkám, že náš pan ředitel je velmi kultivovaný, moudrý muž. Takový ten typ osvíceného manažera. Velmi lidský, plný pochopení. Ale nakonec ji vyhodil. Nešlo to po dobrém....nebyla s ní žádná řeč,  žádná spolupráce. Jenom peklo dělala. A čím více se jí ustupovalo tím hůř se chovala. Jak si pak s něčím takovým v reálu poradíš? Jak s takovým zákeřným člověkem jednat? Necháš ji tam a budeš si říkat, ona za to nemůže, musíme mít pochopení? 

14.04.2021 15:50:41dát kritice tipAru

Alegno, o to se snažím ji ignorovat, reaguju na ní jenom když vydá diskuzi. nelíbí se mi jak je neustále útočná, dokonce i na ty, kteří ji čtou a nemají k ní nijak zvláštní výhrady. a myslím, že se pomalu zapomíná na sobotní diskuzi a jak se tam ukázala

14.04.2021 15:43:022 tipů dát kritice tipAlegna

Alenko, jsem divná, vím, nemyslím, že bych měla názor zočivoči jiný, než skrytá za neprůhledným sklem, jen nemám  ráda posmívání se a ve smečce už vůbec ne, i když si to dotyčný zaslouží

osobně to cítím tak, že když mě někdo napadne a já mu to vrátím, tak jsem stejná jako on, neříkám, že jsem to nikdy neudělala, ani že se mi to i v současnosti často nechce udělat, někdy potřebuju vychladnout :-)

14.04.2021 15:34:19dát kritice tipAlegna

Aru, kdepak, vůbec se nikoho nezastávám, ani nesoudím, jen mi je nejblíž Majaksův postoj

není nutné toho, kdo hodil kamenem ukamenovat, většinou přestane házet sám, když to nikdo neopětuje

14.04.2021 15:20:532 tipů dát kritice tipDiona

Lidunko, osobně si toho moc vážím. Je dobré vědět, že jsou na světa tak hodné bytosti. Přiznávám, že já v sobě tolik ryzí dobroty ani pochopení nemám. Navíc si opravdu nejsem vědoma toho, že bychom cíleně někomu ubližovali a zle se vysmívali. Ale to neznamená, že jsem se nad Majaksovými názory nezamyslela. Jen si tak říkám, zda by se dalo toto vystředěné duševní mistrovství převést do reality, která by se člověka bezprostředně týkala....a ne, když je to jen za sklem. Navíc není to i tak, že příliš mnoho pochopení škodí? Přijde mi to stejné jako s rozmazleným frackem. 

14.04.2021 15:10:50dát kritice tipAru

takže to jak naposled sjela zzlatého ti přijde v pořádku a jak se chová k ostatním jako normální?

nedostávala by takové reakce jaké dostává, kdyby neútočila na každého, kdo nemluví přesně podle jejích představ, to si myslím, že v pořádku rozhodně není

14.04.2021 15:08:242 tipů dát kritice tipDiona

Pravda, Křivodržtička a Cadmium to by byla vražedně dobrá kombinace.

Cadmium by se oslnivě usmála, důvěrně by se ke Krausovi naklonila, jako by mu sdělovala tajemství vzniku světa a zašeptala by mu do toho jeho velkýho ucha : Já mám vždycky pravdu, pane Krausi!

A Kříva by zahřímal :  

Ty, který nevěděj nic, toho věděj stejně jako ty, který toho nevěděj vo nic víc, než věděj voni sami :-)))

14.04.2021 15:04:031 tipů dát kritice tipAlegna

přečetla jsem hodně komentářů pod posledími díly magdalene počínaje úvodem k její budoucí knize a i tady pod tímto dílem, každý má nárok na svůj názor, ale za sebe musím říct, že souhlasím s Majaksem

14.04.2021 14:57:001 tipů dát kritice tipCadmium

Aru - JSI NATVRDLÝ. :Dale zároveň vtipný, takže se to maže. 

14.04.2021 14:54:021 tipů dát kritice tipAru

já ti to dovoluju, ať tu Majaks neběhá s policejním majáčkem :D

14.04.2021 14:52:12dát kritice tipCadmium

Aru, to bych si nedovolila o tobě tvrdit, že jsi natvrdlý -  to by mě zase Majaks pokáral, že jsem neslušná. :D

14.04.2021 14:50:191 tipů dát kritice tipAru

tak to já byl jenom tak natvrdlý :D

14.04.2021 14:46:521 tipů dát kritice tipCadmium

Aru, dyť to píšu, že ho chci - teda jako s sebou do šou. :D Di - právě, počítám, že to pak bude vláčení bulvárem.. No, ale co se dá dělat, já to pro Písmák udělám. :D

14.04.2021 14:42:27dát kritice tipAru

Cadmi, vem Křivodržku, ten se tady včera ukázal jako filosof :)

14.04.2021 14:41:55dát kritice tipDiona

Hihihi, ten je dobrej :-))

No, dyť!  Být vláčen pomlouvačnými jazyky bez Milence by bylo krapítek kontraproduktivní :-))

14.04.2021 14:37:06dát kritice tipCadmium

Di, teď tady poslouchám Jiřího Grossmanna a v jeho duchu - slibuju, že si divák nemrava případně přijde na svý. :D Toho Milence budu muset sepsat. :D Ať tady zase nevzniknou nějaký trapný pomluvy. :D :D :D 

14.04.2021 14:33:57dát kritice tipCadmium

Aru, přesně...Přesně... :D :D :D Já bych si s sebou ještě kdyžtak vzala Křivíse, protože on umí výborně mluvit, aby to znělo filosoficky. :D 

14.04.2021 14:32:49dát kritice tipDiona

Ujednáno :-)))))

 

Cadmi, tos mě pobavila :-))) Gauč + Kraus +Ty

Hihihi, teď se mi vybavil ten tvůj zatím nenapsaný Milenec :-)))

Ale Tys říkala, že to bude laděno asi na romantickou notu a tématem bude náročnej kamennej materiál  ,-))

14.04.2021 14:28:31dát kritice tipAru

Cadmi nás bude dobře reprezentovat jako krásné a i nteligentní s křehkou duší jemnocitné básníky píšící romantické verše :D

14.04.2021 14:26:29dát kritice tipCadmium

Di, paráda. : D: :D :D No, kdyby to bylo nějak divoký... Má tam ještě ten gauč... :D 

14.04.2021 14:23:06dát kritice tipDiona

Dobře, Aru,  tak vyšleme za Klub Cadmi

Cadmi,  být Krausem, bojím se o křeslo :-))

 

 

14.04.2021 14:22:02dát kritice tipAru

zzlatý, ty jseš až moc velkej grant, víš?

14.04.2021 14:18:25dát kritice tipAru

Kraus je fajn, jen nevím co bych tam říkal, protože můj život je tak nudný, že nudí i mě samotného :D

14.04.2021 14:17:461 tipů dát kritice tipCadmium

Ne, ke Krausovi jdu já - já ho miluju už od doby, kdy hrál v Dívce na Koštěti. Taky má hrozně vtipnýho bráchu, prostě . já tam budu umět udělat dojem... :D  :D Navíc, jak už bylo řečeno, jsem krásná a geniální... V nejhorším vyjde najevo, že jsem taky ta křehká a zranitelná... :D 

14.04.2021 14:16:27dát kritice tipzzlatý

Janina6 : No a tam nastupuje velkorysost, že se nad tím pousměju a mávnu rukou. Tady všichni chtějí vlasní názory, ale když jej projeví druhý, tak hr na něj. Nepopírám, je asi jiná, ale nesoudím, abych nebyl souzen. Mě se článek "Jak přežít s migranty" líbil. Byl tvrdý, ale pojmenovala v něm to, co je důležité. Sice tam některé věci přehnala, jako "množí se jak myši", ale já to beru obrazně, že do svého domu nepustím nikoho, koho nechci. Mohu vajít na ulici, něčím přispět a pomoci, ale do mého domu ne.  

14.04.2021 14:13:571 tipů dát kritice tipDiona

...si zkus! ,-)) ....a dostaneš legendární výtěr ,-))

14.04.2021 14:10:251 tipů dát kritice tipAru

já su legenda :D

ano, vybere si mě, pak bych se mohl stát slavným, objevit se v několika reklamách a stát se nechutně zazobaným opovrhujícím společnost,... a kruh se tak uzavře :D

14.04.2021 14:08:221 tipů dát kritice tipcvrcka

Zzlaty a to je dost velky omyl o te inteligenci! Inteligencí je cela řada  (ok, neni dlouhá,  ale je jich min.5-7 ) a dají  se efektivně stimulovat ("meritelne" / pozorovatelne zvysovat ) vhodnymi podnety, treningem a postupy drazdeni.

 

Je ohromnym omylem, ze inteligenci nelze zvysit. Druha strana teto mince je naopak otupovani a "blbnuti" , ktere se deje bez podnětů a bez drazdeni. 

14.04.2021 14:05:401 tipů dát kritice tipDiona

Aru, neboj,  do blázince ne ...Ty pak totiž půjdeš do "šou" ke Krausovi, protože on stopro bude chtít vidět tu bandu zlých, nepřejícných kojotů na vlastní oči (možná i s Klímou :-)  A protože je nás vagón, takže bysme se mu tam všichni nevlezli, tak si určitě vybere Tebe.  Nahrává tomu skutečnost, že jsi majitelem Klubu Písmáckých hyzdilů ,-) ...a přiznejme si, že ten název sám o sobě zní dost asociálně a zvráceně ,-))

14.04.2021 14:04:345 tipů dát kritice tipaleš-novák

křehká a zranitelná osobnost skrytá za maskou vlastní bezchybnosti...

to si napíšu doma na zrcadlo...:o)

14.04.2021 14:03:39dát kritice tipJanina6

Zzlatý - no právě, někteří lidé nepochopí, že velikost člověka je v jeho velkorysosti, a toho velkorysého svou velkou hubou umlátí. Viz její nakvašenou odpověď na tvůj dobře míněný komentář. (Její, tím myslím tu paní M.)

14.04.2021 14:00:55dát kritice tipAru

zzlatý a ano, já nejsem inteligentní, takže tě nepochopím :D

14.04.2021 13:59:351 tipů dát kritice tipCadmium

Zzlatý, já a nějakej filosof menšího významu si myslíme, že velikost člověka je v tom, že může hrdě vzdorovat a bezohledně prosazovat svoji vůli k moci. :D

14.04.2021 13:58:191 tipů dát kritice tipMarcela.K.

To jistě je, ale pokud tu někdo začne  vytrubovat do světa různé "zaručené zprávy" s rasistickým podtextem, je na místě  konat a ne jen mlčet viz koment od snake.

14.04.2021 13:58:08dát kritice tipzzlatý

Aru: Inteligence je vrozená, ta se naučit nedá. 

14.04.2021 13:56:18dát kritice tipAru

ale zdravíčko, nedostal si náhodou před chvíli sprda za to, že ses k Magdaleně vyjadřoval jinak, než je v jejím světě akceptovatelné?

14.04.2021 13:54:01dát kritice tipzzlatý

Někteří lidé nikdy nepochopí, že velikost člověka je v jeho velkorysosti...

14.04.2021 13:52:362 tipů dát kritice tipAru

fusky, tak to si mě pak zcela jistě odnesou do blázince :D

ona by tam určitě ze sebe dělala chudinku, je otázka jestli by ji Kraus prokouk

14.04.2021 13:52:032 tipů dát kritice tipCadmium

Fusky - já už si na to kupuju popkorn. :D :D :D 

14.04.2021 13:50:161 tipů dát kritice tipDiona

třeba jo...a pěkně jmenovitě :-))))  Užijeme si každý svoje 3 minuty slávy

14.04.2021 13:47:591 tipů dát kritice tipfusky

Myslíte, že jestli půjde M. opravdu do TV (Kraus ji - dle jejích slov zval, ale kvůli covidu to padlo), udělá našemu milenému serveru nějakou poutavou reklamu? 

14.04.2021 13:35:353 tipů dát kritice tipCadmium

Snejku - ty bláho, tos napsal hezky - křehká a zranitelná osobnost skrytá za maskou vlastní bezchybnosti. Já si to s dovolením budu opakovat, kdykoli budu mít dojem, že diskustuju se sebestředným mamlasem (a tento komentář je čistě obecný, a netýká se zatím nikoho konkrétně, děkuji).

14.04.2021 13:30:501 tipů dát kritice tipAru

Majaksi, tady to asi nemá moc cenu rozebírat, když jsem pochopil, že se ti jedná o jedno konkrétní dílo, ne o to, jak to celé začalo a pokračovalo, protože tady se včera pilně diskutovalo a já jsem neměl vůbec čas běhat jinde po Písmáku (a další diskutéři odsud to mohli mít podobné), takže zrovna tohle konkrétní dílo o které ti jde nemohu nijak posoudit, ale nemyslím si, že je v pořádku jak se Magdalene chová celkově na Písmáku, mimo jiné i to, jak všechno hned tahá na hlavní stranu Písmáku

14.04.2021 13:29:392 tipů dát kritice tipJanina6

Marci, mně se nic tak strašného nedělo, ale díky, že ses mě tehdy zastala. Vím, že M. byla nepříjemná na víc lidí, určitě i na tebe, ale člověk to prostě nestíhá a časem už ani nechce všechno sledovat. Jak říkám, nenakazme se zlem a koukejme radši po něčem pozitivním :-) (netýká se antigenních testů!!!)

14.04.2021 13:25:032 tipů dát kritice tipJanina6

Ten egilův nápad se mi líbí. Na "Pište-povídky" mají něco podobného, takzvaný Tip dne. Je to takový "supertip", který můžeš dát jen jeden za den (kromě těch obyčejných tipů, kterých rozdáš, kolik chceš) a dílo, které jich má nejvíc, je zviditelněné v přehledu Tipu dne. Líbí se mi na tom, že člověk opravdu nechce ten "supertip" hned vyplýtvat a pak litovat, že ho nemůže dát něčemu jinému, a tak se novým dílům zvyšuje čtenost. 

14.04.2021 13:22:031 tipů dát kritice tipaleš-novák

jenže dílo Pošahaná Magda (o nafukovací panně, pro ty, kdo neměli možnost číst...) nijak přímo nesouviselo s Magdalene, to jen někteří (i ona sama) tam tu souvislost našli. Že to zrovna zapadlo do rozbouřené vody kolem díla Pozvedněme Písmáka (taky, bohužel, smazané...) je možná úplná náhoda.

tahle diskuse (Zrušme Písmáka) je humornou reakcí právě na Pozvedněme Písmáka.

14.04.2021 13:21:29dát kritice tipMarcela.K.

Majaksi, když jsi tak spravedlivý - proč ses nezastal Janiny6, když ji paní M opakovaně v komentářích u svých diskuzí napadala a označovala jako Janinu666, i když jsem ji upozornila, že to není v pořádku? 

14.04.2021 13:17:49dát kritice tipAru

egile, ale neplní tuto funkci už tipy? text s více tipy je viditelný už nyní.

tato blbůstka nemá nijak snižovat smysl nynějších redakcí, ale je to přímá reakce na Magdaleninu zrušenou diskuzi, kde navrhovala zcela vážně, že ona určí kdo má právo na zlatý výběr a kdo ho dostal neoprávněně

14.04.2021 13:08:45dát kritice tipMajaks

Snake_01: Ja tady celou dobu pisu o dile Posahana Magda a komentarich pod nim. Tys sam uvedl, zes ho necetl. Tezko se v tehle diskusi tudiz muzem nekdy potkat.

No nic... vsechno co jsm chtel rict, jsem rekl... nejmin trikrat... uz nema cenu cokoli dodavat.

14.04.2021 13:02:319 tipů dát kritice tipsnake_01
korektor, redaktor poezie

Jak já to vidím, byly všechny reakce, které jsem četl (s výjimkou reakcí M.), poměrně kultivované - některé ironické, sarkastické, jiné věcné. Člověku to nedá a po takové řádce diskuzí si vždy musí vytvářet psychologický profil člověka, se kterým diskutuje. Musel bych se hodně splést, kdyby nebyla pravda, že má M. velmi křehkou a zranitelnou osobnost (o které pravděpodobně vědomě ani neví) skrytou za maskou vlastní  bezchybností a výjimečností (která je natolik preferovaná, že tvoří základ vědomého já). Z toho důvodu nebyla (a pravděpodobně nikdy nebude) M. schopna snést sebemenší kritiku.

Majaks má pravdu v tom, že M. je v tomto ohledu slabým jedincem, který si zaslouží spíš soucit než opovržení. Na druhou stranu nelze tvrdit, že by jí to jakkoli opravňovalo k útokům na ostatní (a že jich bylo). Obranné reakce po určité chvíli musely následovat. A znovu říkám, že jsem rád (alespoň podle toho, co jsem četl - a účastnil jsem se všech klíčových diskuzí), že obranné reakce neeskalovali k útokům.

 

14.04.2021 12:54:161 tipů dát kritice tipMarcela.K.

egile, nápad s autorskými výběry není vůbec špatný.   Ono by nebylo od věci omezit třeba i počet tipů za den. To by pak musel tipující víc rozvažovat komu a za co ;-)

 

14.04.2021 12:47:11dát kritice tipMarcela.K.

Majaksi, myslím, že to zbytečně dramatizuješ.

Nikdo se tu nevysmíval konkrétní osobě, reklama na nafukovací Magdu byla legrácka, možná drsnější v kontextu toho dění tu, ale kdo byl příčinou?

Zkrátka tu jedna paní šlápla na hrábě.

Sám jsi ji tedy nezesměšňoval svými komentáři? Copak jsi to opravdu myslel vážně s těmi zlatými výběry atd?

Mě zarazilo to, co tu o sobě autorka čtyř tištěných knih prozradila, fakt se mi nechce věřit, že je to osoba starší než jsem já. Potvrzuje se tu opět to, že moudrost nepřichází s věkem.

Jak dokazuje další její úvod a její komentář  u textu, který zveřejnila, je marné ji cokoliv radit, nebo vysvětlovat. Moje babička o takových lidech říkávala, že si nevidí na špičku nosu. 

14.04.2021 12:45:263 tipů dát kritice tipKřivodržka

Mno, Majaksi: vono to celý vzniklo kvůli komentu Gory pod dílem té dámy s názvem "Jak se žije s migranty", kde Gora napsala "Magdalene, podle mne je to nevhodný článek". Byl nebo nebyl, nehodnotim - byl to podle mě naprosto normální koment, žádnej vosobní atak. Jak to pokračovalo, rozebírat taky nebudu (akorát zmínim zveřejnění soukromejch vzkazů, což sem teda neviděl léta), tu dámu mám uloženou v ignoraci a Baník.

Pro srovnání, abys teda měl představu, mam tu výtvor Rasisticko -xenofobní den, kde mi ty sám píšeš koment "je to trapny". Máš dojem, že sem tady kvůli tomu začal vyšilovat podobnym způsobem? :-) 

 

14.04.2021 12:38:201 tipů dát kritice tipCadmium

Majaksi, to je otázka na autora daného díla, co my víme - možná prochází těžkým rozvodem s dámou jménem Magda...

Autora pokud vím nikdo nenapadal, komentáře se týkaly obsahu díla, jako komentující odmítám odpovědnost za to, že se v díle někdo poznal, případně poznal někoho jiného. 

14.04.2021 12:37:26dát kritice tipaleš-novák

Majaks: děkuji za smířlivý tón diskuse, ale i nadále se ohrazuji vůči tomu, že bych se nějak vysmíval nebo ukazoval prstem na Magdalene. Navrhoval jsem, aby vstoupila do redakce a podílela se na chodu Písmáka aktivně, nikoli jen jako kverulant.

Prvotní příčinou celé kauzy bylo její vychloubačné a pohrdavé vyjadřování, že si to diskutéři nenechají líbit je celkem přirozené. Škoda, že Magdalene všechno smazala, mohli bychom si to zpětně promítnout...

Smazáním se problém jen zamete pod koberec a poučení nezůstane žádné.

14.04.2021 12:31:261 tipů dát kritice tipMajaks

ok, Diono, obdivovat me nemusis

cadmium, predne vyjadrovali jste se pod dilem, ktere samo o sobe bylo urazlive - a nezkousej mi zas tvrdit, ze se to jen ciste nahodou jmenovalo Posahana Magda, komentare se netykaly textu, tykaly se konkretni osoby - zase muzes tvrdit, ze ne, ja si to tak ale pamatuju

Obecne kdyz nekdo pod dilo, napise komentar, ze to neni dobrej text, je to ok. Kdyz se prida nekdo dalsi s tim, ze to opravdu neni dobrej text, je to taky ok. Kdyz si ti dva zacnou spolu povidat o tom,  ze autor je blbec, co neumi psat, neni to ok.

14.04.2021 12:18:331 tipů dát kritice tipCadmium

Majaksi - jenom mi vysvětli: 

Napsat komentář k dílu, podle svého uvážení, to je v pořádku, že?Když takový komentář napíše víc uživatelů je to taky v pořádku, že? Dílo budí zájem.

Ale jak se prosímtě stane, že když tento názor vyjádří víc komentujících, je z toho najednou kolektivní výsměch? Jen proto, že se zrovna komentující tak nějak sešli v náladě? Pokud by se mi něco podobného sešlo pod dílem, asi bych se nad tím zamyslela, to je pravda. 

14.04.2021 12:05:16dát kritice tipDiona

Majaksi, tím pracovním kolektivem jsem myslela, že tam by se nikdo s nikým nemazal.  Prostě jen přirovnání, že by se takové chování jen těžko obešlo bez jakékoliv odezvy. Je přece jedno, kde se pohybuješ, nějakou zpětnou vazbu od okolí vždycky dostaneš. Mj. by mě zajímalo, jak by sis s konfliktním člověkem poradil v reálu. Jak bys to opravdu řešil. Avšak vážím si Tvého přístupu. Obdivuju, že dokážeš být tak citlivě vnímavý a chápavý. Ať už je to jak chce, jsi k nám příliš příkrý a v jednom se pleteš ...nikomu jsme se neposmívali/y. Posměch a zášť vypadá trochu jinak.

14.04.2021 12:00:041 tipů dát kritice tipThea v tramvaji

Snake - napsal jsi to naprosto přesně! A to prozření bylo opravdu třešničkou na dortu. Také jsem ráda, že se to nakonec nerozjelo do ještě větších urážek. Paní M neznám a pro mne byla spíš nečekaný vzorek dalšího typu lidí, se kterými se úplně nesetkávám. 

14.04.2021 11:53:05dát kritice tipMajaks

Snejku, ono se to prave k utokum zvrhlo - ale zdejsim slusnym lidem to pochopitelne pripada v poradku, kdyz je tercem nekdo, koho nemaji radi.

14.04.2021 11:50:07dát kritice tipMajaks

Diono, myslim, ze vlastne na vsecho, co pises, jsem tu uz odpovidal. Nevim teda, co s tim ma spolecneho ten pracovni kolektiv, ale to je asi fuk.

Jen zopakuju: Pokud ti nepripada zavadne chovani, kdyz si skupinka lidi ukazuje na jednoho cloveka prstem a vysmivaji se mu, tak se nad tim zamysli jeste jednou, nebo si zkus predstavit sebe na jeho miste.

14.04.2021 11:48:08dát kritice tipDiona

Cadmi, to asi nemá smysl...

14.04.2021 11:47:57dát kritice tipKřivodržka

Přesně tak. 

14.04.2021 11:45:495 tipů dát kritice tipsnake_01
korektor, redaktor poezie

Já k tomu všemu okolo M. mám jen následující poznámku: Přestože se mě osobně nic z toho nedotýkalo (a jak by mohlo, kdybych se jako učitel na učilišti nechal emocionálně vláčet každou podobnou debatou, už bych asi dávno neučil :o)), rád bych parafrázoval jeden citát z Marka Aurelia, říká něco v tom smyslu, že Zla se může dopouštět i ten, kdo nic nedělá. A shodou okolností netečností davů vysvětluje T. Snyder i nárůst fašismu ve 30. letech. V tomto ohledu jsem rád, jak dobře zareagovaly obranné mechanismy na Písmáku a jsem rád, že se to nezvrhlo k útokům na M. (Nafukovací pannu jsem nečetl, ale už tu není, takže se k ní nelze vyjadřovat). 

A mj. děkuji Aru a všem ostatním zde, už dlouho jsem se takhle nenasmál... Ironie je mým oblíbeným způsobem, jak se stavět k vážným věcem. (Nej/tragi/komičtější bylo /očekávatelné/ prozření M. po včerejší reakci Majakse).

14.04.2021 11:44:152 tipů dát kritice tipCadmium

Majaksi, já jsem slušná, není třeba na mne apelovat. 

14.04.2021 11:44:061 tipů dát kritice tipDiona

Egile, ty jsi diamantovj mozek ,-)) to je dobrej nápad :-) Tak vidím, že  je vykopnutá diskuse

14.04.2021 11:43:12dát kritice tipMajaks

egile, musis do toho jeste nejak zapracovat ty hvezdicky, jinak to neni ono

Cadmium, nejsem zalobce, abych ti musel neco prokazovat. Jen apeluju na tvoji slusnost.

14.04.2021 11:41:551 tipů dát kritice tipDiona

Majaksi... Závadnost chování ? Mimochodem, nikoho jsme p*zdou nenazvali, takže, když už jsme u toho, moc nevím, o jakém závadném chování je řeč.  Ale Ok, bereme to s humorem. Asi Ti zrovna tohle přijde slušné. A co se týká paní M dostala od mnohých x laskavých komentů a vlídných upozornění, ať se mírní. Stejně to nepomohlo a sama si nic neuvědomuje a druzí si to její direktivní vykřikování a vyhrožování mají nechat líbit? Mám za to, že pak už šlo jen o velmi slušnou formu nesouhlasu, obrany a vymezení se proti napadání. Komukoli tady by stačil pouhý náznak aby mu došlo, že jeho vyjadřovaní není v pořádku. V pracovním kolektivu by tedy rozhodně s takovou sebeprezentací nepochodila. Letěla by jak namydlený blesk, protože na takové chování by nikde nebyli zvědaví. A mlčet a dělat, že se nic neděje taky není řešení.

Nicméně,  souhlasím s Janinou6, napsala to moc pěkně...

 

 

14.04.2021 11:39:532 tipů dát kritice tipCadmium

Majaksi, já jsem se tady nikomu neposmívala... Prokaž mi opak. ;) 

14.04.2021 11:38:498 tipů dát kritice tipegil

Vtipný, formulář je fajn - ještě by mohlo být autorovo čestný pionýrský prohlášení. Hele,

a co říkáš na myšlenku autorskýho výběru. Každej uživatel by měl možnost udělit jeden výběr na den. Díla s nejvyšším počtem autorských výběrů by se zobrazovala nad/pod seznamem stávajícíh zlatých v..

 

14.04.2021 11:34:55dát kritice tipKřivodržka

Dobrá filosofie, Majaksi :-)

14.04.2021 11:34:13dát kritice tipMajaks

Zeptej se Zbory, jestli jsem objektivni. :) 

14.04.2021 11:32:31dát kritice tipJanina6

Teď právě ano :-) Chtěla bych umět být tak objektivní. Ne vždycky se mi to daří.

14.04.2021 11:25:43dát kritice tipMajaks

Nejsem, Janino.

 

14.04.2021 11:20:091 tipů dát kritice tipMajaks

Tak to tady, alesi, jak sam vis, chodi. Mazou se komentare, mazou se dila, cele diskuse i celi uzivatele, zustava nejasna vzpominka na prikori, ktere uz nelze nijak dokazat. Nic se nikdy nevysvetli, neuzavre.

14.04.2021 11:15:15dát kritice tipJanina6

Majaksi, jsi moudrej chlap.

14.04.2021 11:14:03dát kritice tipAru

Majaksi, lidi nejsou blok kamene, když se s nimi bude špatně zacházet, tak to každý nepřejde s lehkým srdcem. Ne každý dokáže nechat útoky na sobě a nemít potřebu je vrátit, byť mírnější formou.

14.04.2021 11:10:46dát kritice tipaleš-novák

Majaksi, já se rozhodně Magdaleně nijak nevysmívám. Nabídl jsem jí, že zařadím upoutávky na její knížky do písmáckého knihkupectví.

Pouze hájím právo autora na dílo o nafukovací panně. Dílo už bohužel autor smazal, tak ho nemůžeme rozebírat přímo u zdroje.

14.04.2021 11:06:181 tipů dát kritice tipMajaks

Aru: Ja neobhajuju jeji chovani. Ani se ji nesnazim napravit, protoze je to evidentne mimo moje moznosti. Ale u alese novaka, cadmia a dalsich verim, ze by si mohli zavadnost vlastniho chovani uvedomit.

Janino, popravde je mi asi jedno jestli je to stylizace nebo ne, skupinovy posmevacctvi bych odsoudil v kazdem pripade. Navic (a to je mozna profesni deformace), kdyz neco nevim jiste, chybuji radeji na bezpecnou stranu.

14.04.2021 10:54:44dát kritice tipaleš-novák

každý to může chápat po svém. zatím...:o)

14.04.2021 10:53:55dát kritice tipJanina6

Já ti nevím. Jsme na netu. Jak víš, že je to diagnóza a ne stylizace? Možná si z nás dělá prču ona.

14.04.2021 10:53:24dát kritice tipAru

Majaksi, ale tou první hnusnou diskuzí si o to dost koledovala, aby jí ostatní nesnášeli a vysmívali se jí, nemyslíš že to bylo z její strany trochu přes čáru?

14.04.2021 10:52:08dát kritice tipMajaks

Jestli to opravdu nechapes, tak jsi jen hloupy. Jestli to ve skutecnosti chapes, tak jsi i zly.

14.04.2021 10:50:321 tipů dát kritice tipaleš-novák

Autorka s přezdívkou Magdalene se ve skutečnosti jmenuje Jana, takže nechápu, jak se jí může dotknout něco o Magdě.

Mimochodem, Magda je taky odrůda sadbových brambor

14.04.2021 10:46:37dát kritice tipMajaks

A tim vic, kdyz se tak chova skupina vuci jednotlivci.

14.04.2021 10:43:063 tipů dát kritice tipMajaks

ales novak: Jasne, bylo to o o nejaky neurcity nafukovaci panne a ciste shodou okolnosti se jmenovala Magda. Takovy kecy mozna pripadaly vtipny tvym spoluzakum v matersky skolce, to normalni diskuse zkus prijit s necim lepsim.

Janina6: Ja to mam tak, ze kdyz je nekdo tak moc mimo, vzbuzuje to ve mne soucit, ne zlobu. Nevysmivam se hrbatym lidem, lidem s vadou vyslovnosti ani blaznum. A vadi mi, kdyz to nekdo dela.

14.04.2021 10:20:573 tipů dát kritice tipJanina6

Víš, co si myslím? Že zlo je prostě nakažlivé. S M. jsem začala v dobrém, napsala jsem jí myslím solidní komentář, dokonce i s tipem, a ona se do mě pustila takovým způsobem, že mi z toho přecházel zrak. A přesto, že jsem vnímala tu nesmyslnost jejích útoků, přestože jsem viděla, že moje odpovědi vlastně asi pořádně nečte, se mě to stejně dotýkalo. Rostly mi ostny a krunýř. Těžko se tomu bránit. Tak jsem ji přestala číst i komentovat. Budu se snažit ji vůbec nevnímat. Nechci být taky zlá.

14.04.2021 10:18:37dát kritice tipaleš-novák

jenže to posměšné dílo se týkalo nafukovací panny. Že si to někdo bere osobně je jeho problém.

14.04.2021 10:15:331 tipů dát kritice tipMajaks

Nezvaznel. Jen od doby, co jsem se na pismak podloudne vratil, jsem zapskly a maskuji to infantilni ironii.

Povyk kolem M. je sranda, ale kdyz se tu vcera o ni objevilo vysmesne dilo a pod nim v komentarich se dobri lide predhaneli, kdo prijde s lepsi posmeskem, tak to me smich presel.

14.04.2021 10:05:111 tipů dát kritice tipJanina6

Já to myslela jako vtip. Teda ne že by ses mi jako redaktor nelíbil, jen tady ten celý povyk kolem M. beru jako srandu. Jsi poslední dobou nějak zvážněl, ne?

14.04.2021 09:53:59dát kritice tipMajaks

To bylo mysleno ciste hypoteticky, Janino, ve skutecnosti to samozrejme nejde.

14.04.2021 09:53:47dát kritice tipDiona

No, doteď nezapomenu, jak mazlivě nás Majaks nazval :-)))))

14.04.2021 07:35:45dát kritice tipJanina6

Majaks, tak to se už těším (že vstoupíš do redakce)  :-) Akorát že jsi moc upřímnej a sečtělej a málo sentimentální a taky moc nemažeš med, to by se písmáckým hubám nemuselo líbit. Si to ještě rozmysli :-) 

14.04.2021 05:16:36dát kritice tipNami 99

Kočkodan -

ty myslíš, že máme naději na Hollyůd?

13.04.2021 23:38:181 tipů dát kritice tipKočkodan

 

Diončo,

 

jsem si takřka jist, že pokud mi budou pracovníci Hollywoodu, Barrandova nebo nejspíš Bolíííwoodu odebírat zaživa kožíšek pro kostýmní účely, tak že se to obejde bez bonmotu. Tedy z mé strany. (předem vycukaný smajlík)

13.04.2021 22:17:55dát kritice tipAru

Majaksi, tak to je správný, vítej na palubě ;)

13.04.2021 22:15:504 tipů dát kritice tipMajaks

Janino, napsal jsem jí, že než být v jedné skupině s ní a zzlatým, tak to bych raději vstoupil do redakce. Bylo to ode mě neuvážené, ale nejde to vzít zpátky. Navíc jsem se tím jenom ztrapnil, protože na to abych s ní mohl být v jedné skupině, nemám a nejspíš nikdy mít nebudu.

13.04.2021 22:10:58dát kritice tipAru

teď jsi důležitej, seš tam jako citovaná osoba, budeš muset jezdit na mezinárodní setkání sjezdů klubů a řádně nás reprezentovat :D

13.04.2021 22:08:29dát kritice tipKřivodržka

Jen to tam šoupni :-)))

13.04.2021 21:42:251 tipů dát kritice tipAru

Křivodržko, to s dovolením zařadím jako úvodní řeč našeho klubíku, to je přímo nesmrtelný ;)

13.04.2021 21:41:421 tipů dát kritice tipKřivodržka

To bylo v jedný parodii na tři mušketýry, akorát, že sem za ty roky zapomněl, která to vlastně byla :-( 

Ale hodí se to, né? :-)

13.04.2021 21:38:57dát kritice tipDiona

seš můj nejoblíbenější filosof..to je tak hlubokomyslné ,-))) ...tedy pokud to pochopím :-)))

13.04.2021 21:37:193 tipů dát kritice tipKřivodržka

Ty, který nevěděj nic, toho věděj stejně jako ty, který toho nevěděj vo nic víc, než věděj voni sami :-)))

13.04.2021 21:33:311 tipů dát kritice tipDiona

:-))) Nami, to se Ti fakt povedlo! :-))) Máme tak i další úderné heslo :-)

13.04.2021 21:32:26dát kritice tipDiona

Křivodržtičko, Ty jsi prostě skvělý! To je výborný prohlášení! Fakt jak dělaný pro ten náš klub... hyzdíme, víme, že nic nevíme a co nevíme to povíme

13.04.2021 21:31:20dát kritice tipNami 99

A jóóó

13.04.2021 21:30:37dát kritice tipKřivodržka

Mě se na nic neptejte, co nevim, to nepovim... nebo povim, co nevim... nebo nepovim, co vim... to je jedno, sakra, povim vám - vim, že nic nevim :-)))

13.04.2021 21:30:29dát kritice tipDiona

Lubošku, Ty jsi vtipný za každých okolností  :-)))

13.04.2021 21:29:12dát kritice tipDiona

Nami...to zní jak hýždě výtěrům ,-))))

13.04.2021 21:27:351 tipů dát kritice tipNami 99

Navrhuji heslo - Hyzdě  výtěrům

13.04.2021 21:27:31dát kritice tipDiona

Aru :-))) já Ti nevím...jsem tu ňjůbík avizovej neználek. Zkus se optati Cadmi nebo Křivodržtičky a já se aspoň přiučím

13.04.2021 21:26:481 tipů dát kritice tipKočkodan

 

S dáváním tipů komentářům jsem zavčas skončil, nerad bych měl na úmrtním listu (samozřejmě v papírovém vydání) jako důvod úmrtě podivně znějící: Utipování se.

13.04.2021 21:24:46dát kritice tipAru

Diono pomóc, jak se posílá víc avíz, když se musejí jména napsat dole, nevíš?

a šup do klubu, už jsem to tam začal prasit :D

13.04.2021 21:22:372 tipů dát kritice tipAru

Janino, propásla jsi další diskuzi od Magdalene, jednalo se o sebrání zlatých výběrů a předání těm správným (rozuměj správným dle Magdalene). diskuze ale vzala rychlejší konec, než jsem čekam, takže zůstal jen tento pohrobek a vznikl nový klub k tomu, Země se evidentně točí dál, všem Magdalenám natruc :D

13.04.2021 21:21:421 tipů dát kritice tipgabi tá istá

mohol by si, prosím, pre veľký záujem zopakovať urážku? pozerám hore v kritikách, Mrs. Magdalene na teba reaguje a tvoja urážka nikde

13.04.2021 21:18:32dát kritice tipDiona

Lubošku, já vím, že jsi moudrý a máš pravdu...ale...

13.04.2021 21:13:37dát kritice tipJanina6

Jůůů, co jsem zas propásla?!? Tady to nabralo zajímavé obrátky. Co že jsi to, Majaksi, proboha vyvedl? Urazil Magdalene? Ty, její chráněnec a největší génius Písmáku? To sis tedy pod sebou podřezal zlatou větev...

13.04.2021 21:13:213 tipů dát kritice tipKočkodan

 

Dio,

 

průs...švih je v tom, že v bitvě se u mě spíš kálí než kalí, takže je jasné, že o charakter tak úplně nejde... Dočkám se maximálně propůjčení Zlaté hvězdy hrdiny hovadského rázu.

 

Navíc mám obavy, že pokud se bude točit pohádka z písmáckého prostředí Princezna se zlatým výběrem, tak že se moje učinkování omezí na nechtěného dodavatele kožešiny pro neurozený oděv urozené slečinky... A věř(te) mi, tato představa vábností zrovna příliš neoplývá...

13.04.2021 21:12:49dát kritice tipAru

Klub Písmáckých Hyzdilů

je to tady :D

zatím jen skomírající polomrtvá testovací verze, ale je tu :D

náš vlastní klubík, avízo zájemcům ;)

13.04.2021 21:10:51dát kritice tipKřivodržka

Náhodou, literatůra je dobrá - hulim fajfku a potřebuju něco na fidibusy :-)))

13.04.2021 21:09:141 tipů dát kritice tipsnake_01
korektor, redaktor poezie

Už jenom krok k Velkému skoku a dovršení Kulturní revoluce :o) T.

13.04.2021 21:06:583 tipů dát kritice tipKřivodržka

No... jen blbněte. Já musel mejt klávesňycy :-(((

13.04.2021 21:06:32dát kritice tipDiona

Aru, parádní! Dobrá práce :-) Vzalo Tě to po hlávce správným směrem.  Když tak to domyslíme zétra ,-)

13.04.2021 21:04:501 tipů dát kritice tipDiona

hihi, já taky, abych pak zjistila, že kousek vedle mě jde ještě ztepilá bloncka

13.04.2021 21:04:483 tipů dát kritice tipAru

zatím jsem si dovolil dát do prologu: Zlatý klub bordelů a smetí

a do úvodu:  V tomto klubísku k nalezení ty nejlepší zlaté výtěry ze zrušeného Písmáku. Možná vás napadne, že jsme šílení a ano, je to tak :D

- ale můžu tam dát i ten úderný slogan ;)

už mi dochází ta inspirace, která mě vzala palicí po hlavě při psani tohohle

13.04.2021 21:04:311 tipů dát kritice tipaleš-novák

F&B Manager...?...jdu si nalít další Merlot...:o)

13.04.2021 21:02:51dát kritice tipCadmium

Nesnáším mytí skoro stejně jako literaturu... :D Podle hvizdu poznáš pizdu - to podporuju. :D Já se dycky otočím.

13.04.2021 21:00:37dát kritice tipDiona

Cadmi máš to mýt ,-)))

 

Křivodržtičko... hihihi, jojo, to slovo jsem už dnes viděla ...

13.04.2021 20:57:523 tipů dát kritice tipDiona

Toť otázka, pane kolego.... Hmm, a co třeba: Kdo nehyzdí s námi, hyzdí proti nám ! Hyzděním k dyjamantovému výtěru!  ,-)

Zodpovědný reaktor Křivodržtička a Čestný předseda Aru dohlédnou na Vaši nekvalitu. Kdo získá moc Tipů, milé děti, okamžitě letí ,-)

13.04.2021 20:55:061 tipů dát kritice tipKřivodržka

No jaký... podle hvizdu poznáš pizdu - bych to nekomplikoval ;-)

13.04.2021 20:53:32dát kritice tipKřivodržka

Tak todle je fakt na panáka, už nepřečtu ani zdrobnělinu vlastního nicku :-)))

13.04.2021 20:53:151 tipů dát kritice tipCadmium

Já se teda obětuju a budu v tom vašem Klubu F&B manager... :D

13.04.2021 20:52:09dát kritice tipAru

A úvodní slovo, čím přivítáme budoucí nadějné hyzdili? :)

13.04.2021 20:51:24dát kritice tipDiona

Ano, náš milášek naše Křivodržťulinka bude mít funkcičku v klubíčku ,-)) Bude dělat Kreatůrka ,-)))

13.04.2021 20:47:59dát kritice tipKřivodržka

Bože, já budu mit funkci... já budu lyterární kreator... to bude jen moje funksiška, milášku, na servříšku :-)))

13.04.2021 20:45:28dát kritice tipDiona

si myslím :-)) ...tak šup šup, předsedo... Cadmi už cinká flaškama a Beny je roztomile pod vobraz

13.04.2021 20:44:171 tipů dát kritice tipDiona

Křivotlamičko, Křivodržtičko, Ty budeš čestnej reaktor přes feškerou lyteratůru ,-)) ....a nebo můžeš dělat nástěnkáře a oběšovat adepty na výtěry ,-))

13.04.2021 20:43:541 tipů dát kritice tipAru

to zní dobře, takový klub rozhodně neumře :D

13.04.2021 20:41:35dát kritice tipKřivodržka

Jestli ten klub založíte, tak se hlásim jako třetí, venkoncem vám můžu dělat maskota :-DDD

13.04.2021 20:38:46dát kritice tipCadmium

Aleši, to by mohl říct každý... :D Já už ale pracuju na těch lahvích. :D Mám dvě, zatím. Ale na těch 670 to dotáhnu, no problem. 

13.04.2021 20:37:24dát kritice tipDiona

Aru ,-))))) Vidíš, můžeme založit Klub Písmáckých hyzdilů ,-)

13.04.2021 20:37:061 tipů dát kritice tipaleš-novák

Cadmium: krásní a geniální jsme tu všichni, musíš nabídnout něco navíc...:o) nebo namíň?

13.04.2021 20:34:052 tipů dát kritice tipAru

Cadmium, žádný strachy, tahle akční blbůstka už bude strašit a hyzdit Písmák trvale :D

13.04.2021 20:32:40dát kritice tipDiona

Tak to by asi byl ouplně ten nejlepší způsob :-))

13.04.2021 20:31:48dát kritice tipAru

Milane, klidně sem něco plácni, tím nic nezkazíš ;)

13.04.2021 20:31:25dát kritice tipaleš-novák

v kalbě se kalí... charakter...:o)

 

13.04.2021 20:30:265 tipů dát kritice tipCadmium

Aru, ano, a byla bych ráda, aby toto zase nesmazali, jako když u již zmíněného díla vyšlo najevo, že jsem krásná. A skutečně -  jsem také geniální. :DMáte štěstí, že jsem šla zrovna okolo.

13.04.2021 20:29:42dát kritice tipAru

Kočkodane, můžeš i německým ojrem, marky ale už nebereme :D

13.04.2021 20:28:36dát kritice tipDiona

Aru, osobně to cítím stejně...

13.04.2021 20:27:282 tipů dát kritice tipMilanH

Skvělej nápad jsem fascinován

a došli mi slova ...

13.04.2021 20:27:191 tipů dát kritice tipDiona

Ano, Aleši...vzplála zde velmi yntelektuální debata ,-))) Holt někteří zde fungují jako náš růstový faktor..buďme za to rádi. V palbě se kalí charakter ,-)

13.04.2021 20:27:121 tipů dát kritice tipAru

Diono, já od těch svých textů nic nečekám, vím že každý druhý z toho co napíšu je mrzák a jestli pobaví jenom mě, jsem s tím smířen a když to dá i něco ostatním, tak to je přeci fajn

;)

13.04.2021 20:26:37dát kritice tipKřivodržka

Šmarjá, já to mam vybraný už vodmalička, já už žádnej další výběr nechci :-DDD 

13.04.2021 20:26:26dát kritice tipNorsko 1

Nekopej do skomírajícího,  nedělej si srandu z vážných věcí. Už zítřejší den rozhodne

13.04.2021 20:25:135 tipů dát kritice tipaleš-novák

Teď už začínají dávat smysl ty hvězdy...je tu vojenský převrat. Samozřejmě beze zbraní, jak se na intelektuální server sluší...

13.04.2021 20:22:442 tipů dát kritice tipAru

Cadmium, ty jsi geniálni, ano teď to všechno dává smysl ;)

13.04.2021 20:21:452 tipů dát kritice tipBenetka

...už su tak ožralý že ani pořádnš newim vo co gou ale jak milé budu jednoiu střízliv tak se vyjádřincuju čili redhoítpempers nikdy a ttolš: ZA STRANU ZA LIDI !!!

13.04.2021 20:21:271 tipů dát kritice tipKočkodan

 

Mohu platit i v eurech?... I když já to vlastně vidím tak, že po nevidomém (kterému vydali v Německu průkaz v papírové formě) si snad proboha nikdo nic nevezme! (s výjimkou kůrky)

13.04.2021 20:21:141 tipů dát kritice tipAru

aha Marcelo, myslel jsem slevu jako turistickou na výlet na hrad :D

dobrá, Zrušený Písmák bude grant a na všechny najednou dodané texty dostaneš 50% slevu :D

13.04.2021 20:20:566 tipů dát kritice tipaleš-novák

chjo, díla nad dvacet slov skoro nemám...odcházím zdechnout do houští...

 

13.04.2021 20:20:174 tipů dát kritice tipDiona

Copa, Křivodržtičko ,-) chceš taky výtěr ?  ,-)

 

Jojo, Aru, Tady je to "debatní" smršť. Hle zde je...hle, náhle není...napsat smazat napsat smazat atakdokolalala. A hlavně, Ty to totiž nechápeš. Je to příběh o spiknutí...o naší zlobě, závisti a nepřejícnosti. Necítíš se třeba také zneuznaný? To víš, jak je někdo velkej lyterát, musí se to líbit všem. Neexistuje, když to někdo okem mine nebo nedejbože, něco vytkne. Tady si dílo nemůže žít vlastním životem s ohledem na vkus zdejších čtenářů.  Přitom padlo, že není člověk ten, aby se zavděčil lidem všem...no, asi jen další myšlenkový veletoč. Je potřeba křičet, dupat a vnucovat své názory. A běda jak ne !...rakety středního doletu na startu a k tomu kulometná palba naostřeného slovníčku...ovšem, ať nejsem nespravedlivá to vše opentleno výkřiky o dobrotě a snaze pomoci. Amen!

13.04.2021 20:16:242 tipů dát kritice tipCadmium

Aru, budu muset začít víc pít, no, co se dá dělat - všichni velký umělci chlastali, konečně chápu proč. Svět jakoby najednou dával větší smysl!!! :D

13.04.2021 20:15:07dát kritice tipMarcela.K.

Aru, já myslela, že kdybys mi tam dal všechna díla, tak, že bych mohla mít slevu. Pár jich tu mám, tak bys to pro mě mohl udělat, nééé? Mohla bych tam být klidně i sama - taková jako zlatá :-)

13.04.2021 20:14:29dát kritice tipAru

Cadmium, připrav si minimálně 670 lahví :D

13.04.2021 20:11:541 tipů dát kritice tipMarcela.K.

Majaksi, netrap se pro to. Taky začínám na M, taky jsem důchodkyně, taky mi vyšla papírová knížka (bohužel jen jedna), ale zato jsem vyhrála i celostátní soutěž "a pozdravuj vlaštovky" - Strážnice Marušky Kudeříkové. Sice jsem tam své básně neposlala, ale dovolila jsem to svému učiteli čj...Je to už pár let, ale co je pár roků proti věčnosti.?! Tady vidíš, že se ničemu nebráním a jsem ochotná i cestovat, abych si rozšířila obzory.

13.04.2021 20:10:47dát kritice tipjaryn 666

Dobrá, tak já dodám Tři mušketýry... 

13.04.2021 20:10:14dát kritice tipKřivodržka

Aru:  Zu Befehl :-) a pomodleme se pijáckou modlitbičkou, ke který vzhlížim, páč je v ní část mýho ména: 

Vstup do těla mého, neučiň tam nic zlého... šmakuj neb nešmakuj, do držky se pakuj :-)

13.04.2021 20:09:53dát kritice tipAru

samozřejmě Theo ;))

13.04.2021 20:09:27dát kritice tipCadmium

Tak paráda, mám doma několik lahví, co jsou vratné... V Chorvatsku, teda, ale tak si uděláš výlet. Kolik jich mám dodat na jeden Zlatej? :D

13.04.2021 20:09:092 tipů dát kritice tipAru

Nami, děkuji za formulář, velmi pěkně zhotovený :)

13.04.2021 20:08:15dát kritice tipAru

jaryne, maximum slov je podle hotovosti v tvojí šrajtofli :D

13.04.2021 20:06:47dát kritice tipAru

Křivodržko, švestky jedině v tekuté podobě, jiné nenos :D

13.04.2021 20:05:541 tipů dát kritice tipMajaks

Jsi hodná, že jsi mi odpustila, Marcelo. Ale sám si odpustit nedokážu.

13.04.2021 20:05:36dát kritice tipAru

samozřejmě Marcelo, pokud vás přijde aspoň 20 :D

13.04.2021 20:04:261 tipů dát kritice tipMarcela.K.

Do prčic! Tak teď už se Majaks nedozví, že jsem mu odpustila, že Magdi urazil a tím mi zničil možnost se zviditelnit přes šikovnou autorku, tu nejlepší, zcestovalou a už vydala i knihy papírové... jste tu všichni tak hloupí, či co?!  Majaksi, mé slovo platí. 

13.04.2021 20:03:351 tipů dát kritice tipThea v tramvaji

A můžu si to pak odečíst z daní?

13.04.2021 20:03:042 tipů dát kritice tipAru

Cadmium, no samozřejmě a bereme i proštíplé tramvajenky a vratné lahve :D

13.04.2021 20:02:331 tipů dát kritice tipMajaks

zlatý výtěr... to tu ještě nebylo 

13.04.2021 20:02:149 tipů dát kritice tipNami 99

Formulář

 

Mými kandidáty na Zlatý výtěr jsou :

 

 

                                                                             Datum.....................................

                                                                             Podpis.....................................

13.04.2021 20:02:071 tipů dát kritice tipjaryn 666

A jaké je maximum slov? Protože kdyby vám někdo poslal román, nejspíš byste pak převzali vládu v zemi a vykvajzli se na písmáka... co? 

...jo zlaté výtěry, to je hezké... a ještě by nebyly k zahození zlatý prciny... 

13.04.2021 20:01:433 tipů dát kritice tipKřivodržka

Bych si dovolil, vážená direchtornosti, švestičky z mojí zahrádky... neráčej se, doufám, urazit :-)

13.04.2021 20:00:52dát kritice tipMarcela.K.

Nebo nějakou množstevní slevu byste dali? 

13.04.2021 20:00:461 tipů dát kritice tipAru

také v tom vidím rozpor, leč múza byla silnější, než já :D

budiž tento text jako veselý pohrobek po (už) jedné zmizelé diskuzi :)

13.04.2021 19:59:222 tipů dát kritice tipCadmium

Poskytujete slevy pro studenty, důchodce a matky na mateřské? 

Nechci slevu zadarmo. :) 

13.04.2021 19:55:002 tipů dát kritice tipMarcela.K.

Když zrušíš Písmák, tak přece nemůžeš udělovat zlaté výběry, ses zbláznil, nebo co?! A jak to mám zaplatit, když  peníze od  hodného pana premiera jsem rozdala potřebným?

13.04.2021 19:54:183 tipů dát kritice tipAru

v tomto případě jsi četla správně :D

13.04.2021 19:51:1512 tipů dát kritice tipDiona

...sem četla zlaté výtěry ,-))

13.04.2021 19:48:171 tipů dát kritice tipAru

Á první čekatel na zlatý výber :D

13.04.2021 19:46:06dát kritice tipMajaks

jo no... úderná skupina východ nebo západ... je to celkem jedno



Kritiky a názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
Pismak.cz 1997 – 2021, provozuje Dobrý spolek, pravidla Školy v přírodě Letní dětský tábor