Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SBOHEM ZORKO

13. 04. 2021
5
15
1138

15 názorů

LGarra
11. 05. 2021
Dát tip

Upřímnou soustrast.  


Zase se kácí v sadě... Smutná zpráva. Je mi to líto.


Podměsíc
17. 04. 2021
Dát tip Gora, Jarmila_Maršálová

Zorka byla nesmírně krásná a čistá osobnost s nezaměnitelným smyslem pro humor. Měla dar spojovat lidí - v dnešní době nesmírně potřebný a vzácný. Čest její památce!


a2a2a
17. 04. 2021
Dát tip Viviana Mori

Nechce se mi věřit. Tak oddaná bytost literatuře. Měl jsem tu čest opakovaně vystoupit na jejich literárních večerech či na Literární Vysočině, kterou si bez ní ani neumím pžedstavit. Zbývá, co stačit nemůže.

Děkuji, vděčím ti a zůstávám dlužen. S úctou a2a2a


vesuvanka
15. 04. 2021
Dát tip

To je mně líto, bohužel Zorku jsem neznala.


Delfín
15. 04. 2021
Dát tip

RIP!

Netušil jsem, že tu byla, ale kdysi jsem něco poslal na Literární Vysočinu a asi jsme si vyměnili pár řádek. Respektive ona určitě reagovala na můj vstup do soutěže. (No, žádnou díru do světa jsem neudělal, ale když jsem na to narazil v PLŽi, zkusil jsem to!) 


Jarmila_Maršálová
14. 04. 2021
Dát tip Gora, Muamarek

přidala jsem fotku se Zorkou z roku 2004, Jičín (nevím, kdo fotil)


Zbornik
14. 04. 2021
Dát tip

Bez Zorky budou čtení s prázdnem v duši, byla kouzelná...však se všichni pamatujeme...


Zbora
14. 04. 2021
Dát tip Muamarek, Gora, Jarmila_Maršálová, dajakbol, Pomerančová

Zorka pro mě byla ztělesněním člověka, který z ničeho nedělá problém. A když deprese, tak jenom přiměřené. Myslím, že jsem jí tuhle vlastnost vlastně záviděl. Mám s ní jeden zážitek, který mi pomáhá přežít v těžkých chvílích. Děkuju Zorko, sbohem. Zůstane tady po Tobě místo, které už nikdy nikdo nezaplní. Je to prostě v pytli.


reka
14. 04. 2021
Dát tip

Nikdy jsem neměl Japonku. Povídka, kterou si od Zory pamatuju. Taková momentka o stáří a smrti, která mi teď připadá mnohem smutnější. Upřímnou soustrast.


Janina6
14. 04. 2021
Dát tip

Připojuji se k soustrasti... Osobně jsem ji bohužel neznala, ale její povídky byly pěkné, některé nezapomenutelné.


Muamarek
14. 04. 2021
Dát tip snake_01

Přidávám se k těm, koho tato zpráva zasáhla a chtějí všem jejím blízkým vyjádřit svou upřímnou soustrast.

 Zde jsou odkazy na fotky z některých akcí, kde Zorka vystupovala:

https://muamarek.rajce.idnes.cz/Primerene_deprese_v_kvetnu%2C_2011/

https://muamarek.rajce.idnes.cz/Deprese_na_konci_srpna%2C_2011/


snake_01
14. 04. 2021
Dát tip Muamarek

Jestli to chápu správně, jde o paní Zoru Šimůnkovou... Připojuji se k upřímné soustrasti. I já jsem ji zažil na několika akcích, jmenovitě například na Literárních Vysočinách...


Viviana Mori
13. 04. 2021
Dát tip Muamarek

Ano, je to opravdu moc smutné.  Navštěvovala jsem léta její akce a i tam četla svou tvorbu. Byl to pro mě šok,  opravdu jsem věřila,  že tu prokletou nemoc zvládne.  


Gora
13. 04. 2021
Dát tip

Je mi líto...

díky za informaci, Jarmilo.

Ráda jsem četla její povídky.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru